quote:Benidorm Fest 2024 – Semi-finals
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
16 songs will compete in the semi-finals (8 per show)
4 songs will qualify for the final from each semi final.
Benidorm Fest 2024 – Final
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Greys staat achter ze met een dreigende blik en een .22 kaliber.
Op zich een risico, maar hangt ook af van hoeveel van de kijkers ook al de halve finales hebben gezien. St. Pedro heeft in elk geval z'n eigen halve finale gewonnen en heeft nu ook geen concurrentie meer van het Catalaanse liedje dat een beetje in hetzelfde vaarwater zat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef Sableheart het volgende:
St Pedro: sterk nummer, maar ik ben bang dat het aan het eind vergeten is.
Dan gaan er veel mensen nat, staat bijna op 50% om te winnenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:29 schreef Em31 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat dit niet gaat winnen
Wat vind je er zelf van?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:29 schreef Em31 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat dit niet gaat winnen
Dit, daardoor pakte het me nog niet helemaal. (Denk ik). Maar misschien dit later nog eens luisteren met een koptelefoon op.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:29 schreef Fred_B het volgende:
Prima nummertje, nu nog een serieuze act bedenken.
Ze hebben niet geluisterd, er werd nog net zo wild gepaardenstaartzwiept.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Greys staat achter ze met een dreigende blik en een .22 kaliber.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]![]()
Of staat ze zelf in een doos, als we een klein hondje zien....
Ja mooi, maar vind die staging het een beetje verpesten.. hoop wel dat hij wint en dat ze wat anders gaan proberen.quote:
Precies dit ja. 🤞🏼🤞🏼quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja mooi, maar vind die staging het een beetje verpesten.. hoop wel dat hij wint en dat ze wat anders gaan proberen.
Ja, je komt er niet lekker in, vanwege die flauwekul met die roos en die dansers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit, daardoor pakte het me nog niet helemaal. (Denk ik). Maar misschien dit later nog eens luisteren met een koptelefoon op.
Een betere act kan het heel mooi naar een hoger niveau tillen, nu leidt het alleen maar afquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je komt er niet lekker in, vanwege die flauwekul met die roos en die dansers.
Precies, en moeten nog wel effe 2 of 3 momenten bij met een close-up waarbij ie de camera écht goed pakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je komt er niet lekker in, vanwege die flauwekul met die roos en die dansers.
Ja, eens. Staging moet beter. Ik hou op zich wel van het subtiele maar de dansers, dat zou simpeler moeten. Langzamer en liefst maar één danser en dan meer interactie met haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja mooi, maar vind die staging het een beetje verpesten.. hoop wel dat hij wint en dat ze wat anders gaan proberen.
In elk geval déze Spanjaarden ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Momo het volgende:
Als de Spanjaarden alsnog voor Jorge of Nebulossa gaan dan weten we dat de Spanjaarden vooral geil zijn.
Juist die knetterminimalistische visualizer op dat balkon met die gele muur paste zo goed. Meer dan dat heeft het niet nodig. Zo goed als niks. Beeldt de leegte in je hart maar uit op een leeg podium.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, voelt wat afstandelijk. Mis ook wel een kippenvel momentquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Precies, en moeten nog wel effe 2 of 3 momenten bij met een close-up waarbij ie de camera écht goed pakt.
Het heeft nog steeds de aansluiting met het vasteland niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is het ondertussen in Malta? Houd iemand dat nog in de gaten?
De (g)ozo leuke grappen vliegen weer om je oren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het heeft nog steeds de aansluiting met het vasteland niet kunnen vinden.
er zijn 8 nummers geweest, maar daar zat geen winnaar tussen. Komen er nog 4quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
En wint waarschijnlijk het laatste nummerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
er zijn 8 nummers geweest, maar daar zat geen winnaar tussen. Komen er nog 4
Hoe later op de avond hoe gekker!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De (g)ozo leuke grappen vliegen weer om je oren.
Slim, gewoon je posts herhalen. Het is ook al laat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Angy speelde toen ze een stuk jonger was in een tienerserie en daar ken ik haar van (dit is zo'n 15 jaar geleden). Ik weet dat ik dit dinsdag ook heb gezegd maar we hebben nu nieuwe kijkers in het topic.
Daar zit ook geen winnaar tussen vrees ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
er zijn 8 nummers geweest, maar daar zat geen winnaar tussen. Komen er nog 4
Geloof niet dat dat veel mensen interesseert.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ja ik heb het topic van de halve finales ook gewoon open staan. Na elf uur copy/paste ik alleen nog maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Slim, gewoon je posts herhalen. Het is ook al laat.
Ruk, en nu reclamequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Wat een leuk nieuw weetjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Angy speelde toen ze een stuk jonger was in een tienerserie en daar ken ik haar van (dit is zo'n 15 jaar geleden). Ik weet dat ik dit dinsdag ook heb gezegd maar we hebben nu nieuwe kijkers in het topic.
Zo komt hij natuurlijk ook steeds aan die enorme postcount in de SC.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Slim, gewoon je posts herhalen. Het is ook al laat.
In de zon zeker weerquote:
Daar kan je nog ver mee komen. Zie Miley Cyrus.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Nee daarom vraag ik het. Dacht dat er al een winnaar was maar dat niemand het heeft gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat veel mensen interesseert.![]()
Ik vrees dat Angy dan misschien toch iets te lang gewacht heeft met die stap.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daar kan je nog ver mee komen. Zie Miley Cyrus.
Dit zou echt bottom 5 worden denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Momo het volgende:
Dit is best wel goed, maar denk niet dat dit veel zou doen op ESF
Zonder twijfel onderste 3. Hier stemt niemand thuis op en het heeft weinig voor de jury’s.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Momo het volgende:
Doet me denken aan Frankrijk 2013. Ook een aardig nummertje maar deed verder niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat elke inzending uit deze finale dat zou worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zou echt bottom 5 worden denk ik.
Oh, dus ik kan eigenlijk gewoon naar bed?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat elke inzending uit deze finale dat zou worden.
Als ze St.Pedro goed aankleden zit er wel meer in.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat elke inzending uit deze finale dat zou worden.
Ah ja, ik denk dat het hem meer zit in wat ze zeggen. Productie is inderdaad denk ik verder wel oké. Maar de hele houding van de presentatoren, de jury, zelfs het publiek... dat staat me nooit zo heel erg aanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
@:Strani Je zei van de week dat Spaanse tv zo matig is, maar eerlijk, als ik dit zie is het qua productie wel wat beter dan Sanremo eigenlijk.Tuurlijk dat heeft een hele andere sfeer + nummers wat het goed maakt, maar daar doen ze werkelijk echt niets anders qua beelden enzo.
en toch zou ik het er graag bij willen hebben en dan ook graag bij het EiCquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Momo het volgende:
Ja okéquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, ik denk dat het hem meer zit in wat ze zeggen. Productie is inderdaad denk ik verder wel oké. Maar de hele houding van de presentatoren, de jury, zelfs het publiek... dat staat me nooit zo heel erg aan
Echt gek gek of gewoon een beetje Spaanser?quote:
Zo gek dat ze ook wel willen dansen met Jorgequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt gek gek of gewoon een beetje Spaanser?
Ik kan het ook niet zo goed uitleggen verder. Het is een bepaalde arrogante vijandige houding die heel veel Spanjaarden sowieso wel een beetje hebben, en die er dan op TV nog sterker uit komt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja okédat kan ik natuurlijk niet verstaan, maar kan me voorstellen dat dat weer een heel ander beeld geeft.
Ik zie de camera voor de achtergrondzangeressen alweer verschijnen!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:41 schreef ijs_beer het volgende:
En San Remo heeft natuurlijk nog het Orkest, dat is best gecompliceerd, qua productie!
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet zo goed uitleggen verder. Het is een bepaalde arrogante vijandige houding die heel veel Spanjaarden sowieso wel een beetje hebben, en die er dan op TV nog sterker uit komt.
Ondertussen betalen we inmiddels tien euro voor een liter, bijnaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, er is duidelijk geen tekort aan Spaanse olijfolie.
dit herkennen we van de spaanse eurofans wel ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet zo goed uitleggen verder. Het is een bepaalde arrogante vijandige houding die heel veel Spanjaarden sowieso wel een beetje hebben, en die er dan op TV nog sterker uit komt.
Veel Spanjaarden zijn héle trotse mensen. Op het ongezonde af.quote:
Als we dan toch post gaan herhalen. Leg de staging van Nebulossa eens naast die van Paul Oscar (IJsland 1997).quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:41 schreef Momo het volgende:
En dan hierna ook meteen Nebulossa met mannelijk naakt
Intussen hebben we tegenwoordig goede koolzaadolie van NL bodem, iets voor jullie spanjaarden?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondertussen betalen we inmiddels tien euro voor een liter, bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |