quote:
Blijkbaar toch niet. Ik zal wel een aanbieding hebben gehad de laatste keer dat ik het kochtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Voor Spaanse, Griekse of Italiaanse?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef molloot200 het volgende:
Wel goed dat dit na Caliente zit en daar wat stemmen misschien / hopelijk weghaalt
Marianne Vos niet, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
Letterlijk is zorra trouwens een vrouwelijke vos. Ik weet niet of vossen bovengemiddeld sletterig zijn.
De vos Reynaerde was wel gewiekst. dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
Letterlijk is zorra trouwens een vrouwelijke vos. Ik weet niet of vossen bovengemiddeld sletterig zijn.
Nee, die heb ik een keer mogen interviewen en ze was helemaal niet handtastelijk. Wat je wel zou verwachten.quote:
Wel lekker dat iedereen nu denkt wat een circus en dat dan meneer Pedro er toch wel uit komt als rustige noot deze finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Tot nu toe vind ik dat rustige no more boleros het beste
Zolang ik weet welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
Megan Fox zou dat overigens best wel mogen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, die heb ik een keer mogen interviewen en ze was helemaal niet handtastelijk. Wat je wel zou verwachten.
En die tortilla op haar hoofdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:53 schreef Cee het volgende:
Dat lelijke steentje op die voortand ook.
Lijkt vaak op een stukje spinazie van de lunchquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:53 schreef Cee het volgende:
Dat lelijke steentje op die voortand ook.
Spanje heeft net als Ierland een totaal eigen beeld van het ESF. Het zijn totaal verschillende beelden, maar net als bij Ierland zie je dat hard in de voorronde terug.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef FlyingEagle het volgende:
Het is wel een stuk bloter, dan andere nationale finale's
Huh dus de winnaar hier gaat niet direct naar het ESF maar moet eerst nog naar Malta?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Misschien goed om te zeggen dat hierna de favoriet bij Malta moet
Een rekel is dan weer een mannetjesvos, dus wellicht hebben we wat aan de connecties van La Konings om aan informatie te komenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |