Dat tweede zinnetje is o zo belangrijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Het zit strak in elkaar maar het heeft verder niets om het lijf.
Het optreden. Ik heb het over het optreden!
We kunnen het eens proberenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Intussen hebben we tegenwoordig goede koolzaadolie van NL bodem, iets voor jullie spanjaarden?
(want dan ga ik een handeltje opzetten.)
Blij dat de meesten het daar over eens zijn hier!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel echt troep hoor, sjongejonge
Begrijpelijk, je wil toch net zo goed presteren als James Newman op een ESF.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:45 schreef Momo het volgende:
Dit won dus de televote en demoscop. jury donderdag.
Echt? Hier kan het rond de 6 euro per literquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondertussen betalen we inmiddels tien euro voor een liter, bijna
Dat is ook best bijzonderquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Echt? Hier kan het rond de 6 euro per liter
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor Spaanse, Griekse of Italiaanse?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent zelf een Zorra!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef Strani het volgende:
Ook dit even recyclen want het is toch wel belangrijk: Zorra betekent slet.
Ik dacht echt dat je dinsdag een grapje maaktequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef Strani het volgende:
Ook dit even recyclen want het is toch wel belangrijk: Zorra betekent slet.
56 jaarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Hoe oud was deze mevrouw ook alweer?
Usagi, heb je mij ooit een grapje zien maken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je dinsdag een grapje maakte![]()
Geeft weer een andere dimensie aan het nummer,
En de zangeres is 56 inmiddels
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
Moet je je voorstellen dat Anita Meyer een liedje zingt over een slet.
Jonger dan je zou inschatten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Hoe oud was deze mevrouw ook alweer?
Op dat soort momenten lijkt er toch weinig verschil te zijn tussen Nederlanders en Spanjaarden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
Drieduizend man zingt luidkeels mee op de tekst van 'Slet'.
Corry Konings kwam wel aardig in de buurtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
Annie Temeier is weleens gevraagd voor het ESF volgens mij, rond 1980.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
Nee, dat is meer @Fred_B zijn afdeling.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Usagi, heb je mij ooit een grapje zien maken?
Nebulossa Pelmelayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |