Twee priemgetallen en die derde dan opeens niet inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:02 schreef Strani het volgende:
Was ook wel raar, dit liedje werd 2e, 5e en 8e in de verschillende stemmingen.
Ben je serieus of is dit zo'n H_T grapje waar je soms even over na moet denken voordat het kwartje valt?quote:
Ja precies. Maar dan wel weer mooi dat de 2 en de 5 elkaars spiegelbeeld zijn maar samen een 8 vormen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twee priemgetallen en die derde dan opeens niet inderdaad.
Hij is serieus. Het was verreweg de meest opvallende, en de rest was gewoon ook niet goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je serieus of is dit zo'n H_T grapje waar je soms even over na moet denken voordat het kwartje valt?
Oei, als de rest niet goed was vergeleken bij wat ik net zag ben ik blij dat ik niet gekeken heb.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hij is serieus. Het was verreweg de meest opvallende, en de rest was gewoon ook niet goed.
Je weet niet wat 'ie met die roos van St. Pedro doet achter de schermen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zo snel rozen aan garde schoppen
Ja, Wiwi wist zeker: dit is de winnaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
En wat is nou die staging dat we never saw in eurovision?
Schijnt toch te helpen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen vergeten het wel eens maar dat is toch ook wel een dingetje met het ESF ja.
Mans belde net. Hij wil zijn staging terug.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Wiwi wist zeker: dit is de winnaar.
Dat zei ik, Tom Egbers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef Em31 het volgende:
Wtf, dit is toch zowat de slechtste van de avond?
En die zitten in de jury in andere nf's, begrijp nu wel hun gegeven punten beterquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Wiwi wist zeker: dit is de winnaar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |