Ben je serieus of is dit zo'n H_T grapje waar je soms even over na moet denken voordat het kwartje valt?quote:
Ja precies. Maar dan wel weer mooi dat de 2 en de 5 elkaars spiegelbeeld zijn maar samen een 8 vormen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twee priemgetallen en die derde dan opeens niet inderdaad.
Hij is serieus. Het was verreweg de meest opvallende, en de rest was gewoon ook niet goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je serieus of is dit zo'n H_T grapje waar je soms even over na moet denken voordat het kwartje valt?
Oei, als de rest niet goed was vergeleken bij wat ik net zag ben ik blij dat ik niet gekeken heb.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hij is serieus. Het was verreweg de meest opvallende, en de rest was gewoon ook niet goed.
Je weet niet wat 'ie met die roos van St. Pedro doet achter de schermen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zo snel rozen aan garde schoppen
Ja, Wiwi wist zeker: dit is de winnaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
En wat is nou die staging dat we never saw in eurovision?
Schijnt toch te helpen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen vergeten het wel eens maar dat is toch ook wel een dingetje met het ESF ja.
Mans belde net. Hij wil zijn staging terug.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Wiwi wist zeker: dit is de winnaar.
Dat zei ik, Tom Egbers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef Em31 het volgende:
Wtf, dit is toch zowat de slechtste van de avond?
En die zitten in de jury in andere nf's, begrijp nu wel hun gegeven punten beterquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Wiwi wist zeker: dit is de winnaar.
quote:
Hier sluit ik mij bij aan.quote:
Gewoon even bij zijn oma langsgaan. Die doen dat automatisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Iemand had hem wel even kunnen vertellen dat de naden op zijn knieën loslaten.
Had hij het voor de show nog even kunnen herstellen, zo moeilijk is dat niet.
Wat zullen we doen? Potje strippoker met z'n allen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Nu moeten we ons nog een klein uur vermaken tot de uitslag.
Als goed is heeft Malta zo uitslagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Nou. Benieuwd wel topentertainment TVE voor ons geregeld heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Strippoker met Jorge en de dansers van Nebulossa? Die hadden al zo weinig aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Potje strippoker met z'n allen?
Hij moet dat zelf ook leren, zo'n oma gaat ook geen leven lang mee is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gewoon even bij zijn oma langsgaan. Die doen dat automatisch.
Dan win je dus wel lekker snel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Strippoker met Jorge en de dansers van Nebulossa? Die hadden al zo weinig aan.
Nee nee Momo, geen buitenstaandersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog een lijntje trekken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Potje strippoker met z'n allen?
Wie weet heb ik nog wel minder aan!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Televote is net open, dus dat duurt nog wel evenquote:
Maar ik kan me niet voorstellen waarom hij ineens veel hoger geplaatst zou worden door de jury? Als ze dit donderdag niks vonden, dan nu toch ook niet? Op papier is dit veld ook nog eens "sterker" want dit is de finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef Strani het volgende:
Ohh ik hoop echt dat Jorge weer wordt afgestraft door de jury en dat ik dan vanavond allemaal foto's zie van rellen in lokale Facebook-groepen
Nee precies, ik denk het ook niet hoor. Zou wel zwak zijn in elk geval.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet voorstellen waarom hij ineens veel hoger geplaatst zou worden door de jury? Als ze dit donderdag niks vonden, dan nu toch ook niet? Op papier is dit veld ook nog eens "sterker" want dit is de finale.
Die eindtijd van 23:30 is daar dus ook een leugenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Televote is net open, dus dat duurt nog wel even
Hoe ging het met de bananen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Televote is net open, dus dat duurt nog wel even
Het is geen briljant nummer, maar ik geef het de meeste kans om toch nog wat leuks te wordenquote:
Extreem tacky natuurlijk maar het is wel het enige wat er echt uitspringt in die voorronde eigenlijk.quote:
Dat is zo leuk van dit forum. Allemaal verschillende meningen,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:16 schreef Cee het volgende:
1. Angy Fernández - "Sé quién soy"
2. Jorge González - "Caliente"
3. Miss Caffeina - "Bla Bla Bla"
4. María Peláe - "Remitente"
5. Sofia Coll - "Here to Stay"
6. Nebulossa - "Zorra"
7. St. Pedro - "Dos Extraños (Cuarteto de Cuerda)"
8. Almácor - "Brillos platino"
En Jorge kleiner, dat is dan wel weer mooi nieuws.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:21 schreef Momo het volgende:
Volgens de bookies is de kans dat Nebulossa wint groter geworden
Heb jij gestemd, Strani?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En Jorge kleiner, dat is dan wel weer mooi nieuws.
Maar voorlopig hoef je funda nog niet aan te slingeren, op basis van de bookies.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En Jorge kleiner, dat is dan wel weer mooi nieuws.
Dan weten we wie we straks de schuld kunnen gevenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, die 1.45 zal morgen een groot deel van m'n eerste koffie betalen
Ik weet eigenlijk niet of ik ooit op iets van het ESF gestemd heb. Ik geloof van niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan weten we wie we straks de schuld kunnen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:28 schreef Strani het volgende:
Angy ziet er nu beter uit dan toen ze nog in die serie zat 15 jaar terug.Wow die foto is zo 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer ben ik te kwalificeren als een metalhead?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is zo leuk van dit forum. Allemaal verschillende meningen,
En soms meningen die je absoluut niet ziet aankomen. Ik kijk naar jou @:Cyan9 (Metalhead)
Helemaal niet. Maar dat jij ook voor Gåte ging in Noorwegen is toch wel opvallend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik te kwalificeren als een metalhead?
Nou je zou het niet denken, maar Ruth vraagt de mensen niet te joelen. Deze toch wel redelijke vraag leidt tot gejoel in de zaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met dat gejoel?
@Strani ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met dat gejoel?
Verwarrend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je zou het niet denken, maar Ruth vraagt de mensen niet te joelen. Deze toch wel redelijke vraag leidt tot gejoel in de zaal.
Als ik zoek zie ik nu boze Spaanse fans dat het allemaal oneerlijk is voor Almacorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
Tevens is het publiek blijkbaar boos omdat er een (volgens Ruth super klein) technisch probleempje was met de schermen van Almacor.
Er is denk ik geen vervelender publiek dan Spaanse fansquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:37 schreef Greys het volgende:
Agressief publiekje wel daar hoor.
Weer.
OH NEE DA'S PASSIEEEE
DE NIMMER VERTOONDE STAGING MET HET WINNENDE LIED EN DE BESTE ZANGERT WORDT GESABOTEERDquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik zoek zie ik nu boze Spaanse fans dat het allemaal oneerlijk is voor Almacor
Wiwiliam gooit nu van alles door de kamer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
DE NIMMER VERTOONDE STAGING MET HET WINNENDE LIED EN DE BESTE ZANGERT WORDT GESABOTEERD
Op X/Twitter zijn gelukkig enkele uitzonderingen maar verder ben ik wel genoeg dit te geloven ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is denk ik geen vervelender publiek dan Spaanse fans
Ja dit is zo niet goedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Jemig, ik zing beter tijdens de karaoke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |