SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH? legt hij ook uit waarom?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:58 schreef Lillibet het volgende:
TT![]()
![]()
dat ashley dat ook zei tegen Ariana![]()
in de keuken glenn en danny
Glenn noemt Ariana 'vies'
vies als in achterbaks bedoelde hijquote:
Norahi moest eens weten hoe Ariana over haar klets....en moet toch zich even achter de oren krabben dat ze zelf ook 1 op 1 roddelt en zegt niet verder vertellen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:00 schreef Thorelf het volgende:
Zo jammer dat ze die 2 Belgische slangen niet door hebben! Nora en dori
ga nog eens even weg danquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo ben even weg en hoppa vlam in de pan![]()
Het is voor het liedje van Leniequote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:03 schreef Lillibet het volgende:
[..]
lijkt een lippenpotlood die opgeofferd wordt
Belgen bedoelen achterbaks als ze vies zeggen. Okee.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:01 schreef Lillibet het volgende:
[..]
vies als in achterbaks bedoelde hij
Wie?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is voor het liedje van Lenie
Jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Belgen bedoelen achterbaks als ze vies zeggen. Okee.
Kan, maar dan kan je toch wat van zeggen.....vooral als je het zelf niet doet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley laat zich wel een beetje kennen wat mij betreft dit is namelijk ook BB
Rodelen en achterbaks zijn
Ze wil niet geraakt worden maar ze gaat er niet aan ontkomen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley het is heel jammer dat ze het zo aanpakt
Ze maakt het daarmee heel moeilijk voor zichzelf
Ashley hoeft dat dichtbij niet meer ze gaat afstand houden
ja in het nederlands betekent het ook achterbaksquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Belgen bedoelen achterbaks als ze vies zeggen. Okee.
Ze doet het zelf ook maar dat heeft ze niet in de gaten. Ze reageert op haar eigen aanname.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan, maar dan kan je toch wat van zeggen.....vooral als je het zelf niet doet.
Zeker mag ze er wat van zeggenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan, maar dan kan je toch wat van zeggen.....vooral als je het zelf niet doet.
maar dan hoef je het er toch niet mee eens te zijn?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:05 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja in het nederlands betekent het ook achterbaks![]()
maar er werd gezegd 'vies'
Vond het mooi dat ze in begin zei dat ze Ariana gevaarlijk vond. Daar hadden we het hier ook over gehad....gevaarlijk wijf.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:05 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja in het nederlands betekent het ook achterbaks![]()
maar er werd gezegd 'vies'
Ik vindt het ook goed dat zich uit spreekt, maar omdat ze het zelf telkens heeft over dan moet je niet meedoen etc.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan hoef je het er toch niet mee eens te zijn?
of het maar gelaten ondergaan?
Respect hoor voor Ashley dat ze zich nu uitgesproken heeft. Het kan haar ook de kop kosten, dat de hele groep nu tegen haar gaat, maar dan heeft ze in ieder geval wel zichzelf uitgesproken.
Gaat ze fijn koket doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:08 schreef Jockari het volgende:
Nu krijgen we waarschijnlijk de hele dag Ashley in beeld op GoPlay
Ashley is zijn plastic vriendinquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy elke keer schat zeggen tegen ashley
Ik denk wel dat ze heel vaak genomineerd gaat worden als ze tegen iedereen tekeer blijft gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan hoef je het er toch niet mee eens te zijn?
of het maar gelaten ondergaan?
Respect hoor voor Ashley dat ze zich nu uitgesproken heeft. Het kan haar ook de kop kosten, dat de hele groep nu tegen haar gaat, maar dan heeft ze in ieder geval wel zichzelf uitgesproken.
Het is ook heel moeilijk daar Ariana maar blijft zeggen ik weet het niet er is niks.....dan gaan ze ook 1 voor 1 naar Ashley toe en is dan de gebeten hond en Ariana toch het zielige kleine meisjequote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt het ook goed dat zich uit spreekt, maar omdat ze het zelf telkens heeft over dan moet je niet meedoen etc.
Eens. Dit deed ze met Doriana ook, eerst in de tuin bij een groepje door het slijk halen na dat K&Q spel, daarna pas in gesprek gaan met Doriana waaruit bleek dat ze er eigenlijk naast zat. Intussen had ze wel de zaadjes al in de grond gestopt. En zelfs als ze gelijk had, waarom zou Doriana niet op die manier haar spel mogen spelen en waarom is dat aan Ashley?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi heeft echt 10 verschillende namen...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Norahi moest eens weten hoe Ariana over haar klets....en moet toch zich even achter de oren krabben dat ze zelf ook 1 op 1 roddelt en zegt niet verder vertellen.
Ze doet zelf ook wat ze andere verwijt, nu staat ze er weer met Glenn over te pratenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens. Dit deed ze met Doriana ook, eerst in de tuin bij een groepje door het slijk halen na dat K&Q spel, daarna pas in gesprek gaan met Doriana waaruit bleek dat ze er eigenlijk naast zat. Intussen had ze wel de zaadjes al in de grond gestopt. En zelfs als ze gelijk had, waarom zou Doriana niet op die manier haar spel mogen spelen en waarom is dat aan Ashley?
Vind haar gewoon minder heilig dan ze doet voorkomen.
Een houding krijgt <<< dat is waarom Ashley ontplofte vanmorgen. Zeker weten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley, ik heb geen zin in dat stiekeme geouwehoer
Dus ik wacht even totdat iedereen er is
Daar houd ik niet van, als het persoonlijk wordt
Als mensen iets hebben dan moeten ze naar me toe komen
Als ik vervolgens naar hen toekom en als ik diep in nacht een houding krijgt houdt ik daar ook niet van.
Ronahi.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ronahi heeft echt 10 verschillende namen.....
Ze is ook niet perfect.....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens. Dit deed ze met Doriana ook, eerst in de tuin bij een groepje door het slijk halen na dat K&Q spel, daarna pas in gesprek gaan met Doriana waaruit bleek dat ze er eigenlijk naast zat. Intussen had ze wel de zaadjes al in de grond gestopt. En zelfs als ze gelijk had, waarom zou Doriana niet op die manier haar spel mogen spelen en waarom is dat aan Ashley?
Vind haar gewoon minder heilig dan ze doet voorkomen.
gelukkig wel, het is een mens.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is ook niet perfect.....en doet en denk af en toe ook verkeerd.
Ze komen naar haar en vragen er over.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet zelf ook wat ze andere verwijt, nu staat ze er weer met Glenn over te praten
Ik denk dat ik haar maar Ron ga noemenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
glenn komt met haar praten/vragen/wat zeggen. moet ze dan haar mond houden. ze zegt gewoon wat ze net rechtstreeks ook tegen arian heeft gezegd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet zelf ook wat ze andere verwijt, nu staat ze er weer met Glenn over te praten
Jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan kan ze ook zeggen, luisteren ik heb het met Ariana en hou niet van lullen dus doe ik dat ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ze komen naar haar en vragen er over.
Ze zijn zich kapot geschrokkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt iedereen verschiet van je.
Zeker, het is ook beter dan dat gezapige de hele dag, je hoort mij niet klagen...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is ook niet perfect.....en doet en denk af en toe ook verkeerd.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:59 schreef Lillibet het volgende:
Leuke streamdag zo
ja en ik moet zo de deur uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Je bent eigenlijk te laatquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kom hier op een goed moment binnen. Een hoop gezeik weer over elkaar[ link | afbeelding ]
Je hebt het hoogtepunt gemist.Dit is de nabespreking.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kom hier op een goed moment binnen. Een hoop gezeik weer over elkaar[ link | afbeelding ]
Koffer eisen bij BBquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:16 schreef Snoozey het volgende:
zit arian in de dbk of verzuipt ze zich in de tube?
X15...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley herhaalt nog maar eens
Als je geen stemming kan verdragen, dan moet je hier niet zijn.
Dan moet je aan een ander spelletje meedoen lingo of zo
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, het is ook beter dan dat gezapige de hele dag, je hoort mij niet klagen...
Behalve ... dat het vrijdagochtend is en ik met m'n popcornvoorraad op dit tempo het weekend niet doorkom
Deze is zo fout.quote:
ze is nu niet aan roddelen maar uitleg geven want ze heeft als eerste de confrontatie gedaanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ze doet het zelf ook maar dat heeft ze niet in de gaten. Ze reageert op haar eigen aanname.
Ronahi.quote:
Momentje.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:28 schreef Frummelie het volgende:
Mijn kamer...Wat van jou is zie je als je je ogen dicht doet..
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:28 schreef espri het volgende:
Oefff kan Karen echt alleen maar 1soort scheren/knippen?
Ik geloof dat ze zei in het begin dat ze nog nooit heren had geknipt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:28 schreef espri het volgende:
Oefff kan Karen echt alleen maar 1soort scheren/knippen?
Ze heeft haar niet door....zou het eerlijk gezegd leuk vinden als Ashley even heel gemeen doet en vertellen dat Ariana beweert dat ze aan haar borsten heeft gezeten......quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ashley tegen de grootste roddeltante na ariana dat het verschrikkelijk is die negativiteit. En ronahi knikt. Die doet precies hetzelfde als ariana.
Voor Sonja?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
Ook een terugkerend iets.
[ afbeelding ]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, zo vreemd hoe het haar in een punt naar beneden loopt aan de achterkant, nooit eerder gezien..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze zei in het begin dat ze nog nooit heren had geknipt.
Dan hebben we nog Don en Basiri en Dilano en Tom.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Van mij mag Doriana wel vertrekken. Als Ariana vertrekt hebben we hier bijna niks meer te bespreken.
Dat is erg irritant... rond deze tijd zouden ze toch wel gewend zijn aan de camera'squote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is om make up in te laten branden?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, even geen geluid aan.
En dit zien we ook terug met elke BB.
[ afbeelding ]
Zonde he, dit is nu een mooie tijd om die huid is lekker bloot te laten,quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:35 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is om make up in te laten branden?
Ja, maar het is compleet stil daar..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi vraagt of alle oke is met de mensen buiten.Ariana gaat er ook bij zitten.
Wat ga je daar aan missen ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:38 schreef ben34567 het volgende:
Febo laat Ariana nog niet gaan. Jammer voor Doriana maar het wordt geen lang verblijf voor haar.
Ik hoop het, Arie en Ashley heb je nodig in zo'n programma..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:38 schreef ben34567 het volgende:
Febo laat Ariana nog niet gaan. Jammer voor Doriana maar het wordt geen lang verblijf voor haar.
Ja zal het eens proberenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
@:ledn81 Zou het mogelijk zijn dat je in de titels van je filmpjes 'Big Brother 2024' achteraan, in plaats van vooraan, zet? Je titels zijn vaak zo lang dat ze niet helemaal in beeld passen en nu staat het gedeelte wat elke video hetzelfde is altijd vooraan. Als 't achteraan zou staan dan is het onderwerp beter leesbaar. ❤️
Wordt ook een beetje eentonig..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Laat een ieder zijn eigen mening hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets tegen Ashley is het niet?
Familie van Ariana?
Eentje van de open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat een ieder zijn eigen mening hebben
De haren helpen ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vreselijk, die kop van onze politieman ziet er niet uit
Echt he, die overgang ook zo 'hard', maar nogmaals, ze is geen heren kapster..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:46 schreef espri het volgende:
Jammer dat ze maar 1 model kent, geen gezicht.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Jeetje, zo heftig als het vanmorgen was, zo boring is het nu..
Dat is wat ze brengen en wij mogen zien, slapende bewoners en wat knipwerk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Vaak ook allemaal dezelfde kapsels..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mensen krijgen toch vaak aparte kapsels in dit soort programma's
Geen verjaardagsfeestjes, ze heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
Doriana : "ik vond die verjaardagen maar matigjes.. 2 taarten en een vliegtuig"
Lekker naar huis danquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
Zeker als je zoals wij op GoPlay op 2 slapende mensen moeten kijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
BB durft er geen sloot sterke drank in te gooienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
Nou echt hé...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Want een vliegtuig op je verjaardag is vrij standaard.
Dit stel moet een avondje met elkaar aan de ghb. GOUDEN TELEVISIE!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
BB durft er geen sloot sterke drank in te gooien
Ze houden het heel erg braafjes.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BB durft er geen sloot sterke drank in te gooien
Veel kinderen krijgen dat wel eens op hun verjaardagquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Want een vliegtuig op je verjaardag is vrij standaard.
Zeker niet, maar ik vindt dat Ashley hetzelfde doet als ze tegen Ariana gebruikt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Familie van Ariana?
Idd ja, nog erger!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker als je zoals wij op GoPlay op 2 slapende mensen moeten kijken.
Met de eerste BB vloog er een F16 langzaam en laag over, en dat was toch wel andere koek dan die vliegende brommer van gisteren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:01 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Veel kinderen krijgen dat wel eens op hun verjaardag
in mini formaat![]()
Vrimibo.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ah, stream 2 regie is weer met lunch ?
Ik heb ook iets tegen Ashley. Waarom is dat zo raar?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Familie van Ariana?
Jij snapt het.quote:
Spijker, kop!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een toestand deze ochtend!![]()
Dank voor de filmpjes van vannacht en vanochtend @:ledn81: toch fijn om alles terug te kunnen kijken
Fijn dat Ashley d'r bakkes heeft opengetrokken over al dat gekonkel.
Adriana is aan het gaslighten en Ashley heeft d'r door. Heel terecht dat ze Adriana er en plein public om aanspreekt zodat iedereen ervoor gewaarschuwd is.
Dat hoofd van Adriana ook, ze voelde zich behoorlijk betrapt: ze wist niet waar ze het zoeken moest terwijl ze maar bleef herhalen dat er helemaal niks aan de hand is.![]()
En de hele groep diep geschokt door zoveel Hollandse directheid hahaha
En ondanks dat ik het ergens wel begrijp van Jimmy, vind ik het jammer dat hij zich afzijdig houdt in deze. Ik hoop dat Ashley zijn ogen heeft geopend wb Ariana.
Van dat slaapwandelen wist ik niet. Is dat echt?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik heb de sv gelezen en de cos.
Maar wat is nou precies her probleem van ashley?
Dat Ariana haar vannacht nergeerde toen ze met haar kleding bezig was?
Ze weten toch dat ariana slaapwandeld?
Ariana is boos op/gekrenkt door Ashley dat ze op hen heeft gestemd voor de nominaties.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Tijdens het slaapwandelen floep je er niet uitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:21 schreef BigBreg83 het volgende:
U vraagt en de stagiaires reagerenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:27 schreef BB-King het volgende:
Ashley!![]()
Kwam er vanochtend pas in toen ze gesprekje met Randy had.
En net even de tirade teruggezien.
Waar is Ariana? Zie haar nergens meer op de streams. Zit ze al die tijd in de DBK?
Grote kans dat ze er zelf uitstapt. En zo niet, krijgt ze nog een stem van mij om te blijven.
Ze is in de badkamer..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:27 schreef BB-King het volgende:
Ashley!![]()
Kwam er vanochtend pas in toen ze gesprekje met Randy had.
En net even de tirade teruggezien.
Waar is Ariana? Zie haar nergens meer op de streams. Zit ze al die tijd in de DBK?
Grote kans dat ze er zelf uitstapt. En zo niet, krijgt ze nog een stem van mij om te blijven.
Ja dat stukje "focus jij maar op jezelf" vannacht in de gang met de vuilniszakken zou ik ook nog graag even terugzienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijdens het slaapwandelen floep je er niet uit
Focus jij je maar op jezelf
Plus Ashley had in de ochtend een poging gedaan tot praten
Ook zonder succes
Echt hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is ietwat van zijn a propos
Dit komt vrolijk uit dat kasteel en de hele tent lijkt in de fik te staanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is ietwat van zijn a propos
Niet persoonlijk worden. Iedereen is vrij fan van wie dan ook te zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Familie van Ariana?
Lekker dezequote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:32 schreef RelDaThief het volgende:
Nog niks kunnen zien vandaag maar alles wel bijgelezen.
Tenminste toch 1 iemand met (plastic) ballen in de groep.
Ik hoop dat je kwark bedoelt !quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
Zie Basiri op de achtergrond met een bakje kwak sjouwen en denk "verrek die is er ook nog ja!"
Ariane kan ook niet echt luisteren naar mensen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:28 schreef Was-beer het volgende:
Ah daar is Ariana, in de badkamer met Jimmy
Dat kan je ook anders zienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:33 schreef ledn81 het volgende:
Daar is ze weer![]()
Ze gaat iig niet zielig in een hoekje zitten. Daarom mag ik haar ook wel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom heeft Ariana zo'n achterlijke muts op binnenshuis? Kan ze zo beter klappen opvangen?
Ik heb net het filmpje terug gezien dat ashley haar verhaal doet bij Glenn. Enndat focus je op jezelf klopt niet met slaapwandelen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijdens het slaapwandelen floep je er niet uit
Focus jij je maar op jezelf
Plus Ashley had in de ochtend een poging gedaan tot praten
Ook zonder succes
Misschien wil ze verbergen dat ze een andere pruik op heeft...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom heeft Ariana zo'n achterlijke muts op binnenshuis? Kan ze zo beter klappen opvangen?
Ze voelt zich gesterkt door jimmyquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:33 schreef ledn81 het volgende:
Daar is ze weer![]()
Ze gaat iig niet zielig in een hoekje zitten. Daarom mag ik haar ook wel![]()
[ afbeelding ]
Koude schouders.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Nou dan kan je sowieso wel zien, dat het een andere pruik is.. zitten andere krullen in en minder lang volgens mijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Misschien wil ze verbergen dat ze een andere pruik op heeft...
Ja met die andere scheiding die Gerrie opvielquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Misschien wil ze verbergen dat ze een andere pruik op heeft...
denk dat haar hoofdhuid nu toch wel echt vet wordt...is volgens mij nog steeds niet gewassen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Een scheiding rechts in plaatst van links of andersom voor ons..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja met die andere scheiding die Gerrie opviel
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Ze hadden het er wel een keer overhad. Dat ze dan de tafels aan elkaar moesten schuiven.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
Weerwolven hadden ze al gecopieerd van vorig jaar, dit balspel kennen ze van vorig jaar. Wanneer komt de eerste held die plots aan het pantoffel-taffeltennis denkt.
Had ik in het begin ook aangegeven, maar ze hebben geen lange tafel zoals verleden jaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
Weerwolven hadden ze al gecopieerd van vorig jaar, dit balspel kennen ze van vorig jaar. Wanneer komt de eerste held die plots aan het pantoffel-taffeltennis denkt.
Oh gewoon iets heel nieuws zoals het oudhollands mutsmeppenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh gewoon iets heel nieuws zoals het oudhollands mutsmeppen![]()
![]()
[ afbeelding ]
afbeelding overgenomen van Fresh
Op zich niet veel maar de fair player in mij wil dat het stemmen eerlijk verloopt want ik geloof nooit dat Ariana meer stemmen haalt dan de drie anderen. Maar we zullen wel zien zaterdag.quote:
Bij Ariaan wel oppassen want voor je het weet voelt ze zich weer aangerand...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh gewoon iets heel nieuws zoals het oudhollands mutsmeppen![]()
![]()
[ afbeelding ]
afbeelding overgenomen van Fresh
Dit kan ze, heb ik haar wel eens zien doen..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:46 schreef Jockari het volgende:
Zou ik Alice ook wel eens willen zien doen.
[ afbeelding ]
Dat geloof ik niet. Heb eerder het idee dat ze juist weinig zelfvertrouwen heeft.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat kan je ook anders zien
Als je echt in jezelf geloofd , snap en zie je ook niet waarom andere dat niet zien
Dus blijf je in de waan dat je geweldig bent en hoef je niet in een hoekje weg te kruipen
Het is om te wenen.quote:
Ja kan er niet iemand even een haar van Ariaantje in het beslag doen ofzoquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na de rel van vanmorgen is het nu wel heel saai
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja kan er niet iemand even een haar van Ariaantje in het beslag doen ofzo
Hmmm,Glen fan gespot.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet zeggen dat ik Glenn steeds leuker ga vinden, past goed in de groep en heeft zich snel aangepast
Dat heeft ze zelf ook al een paar keer verteld dat ze heel erg onzeker is en daarom vaker bevestiging vraagt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Heb eerder het idee dat ze juist weinig zelfvertrouwen heeft.
blond hequote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Jockari het volgende:
Randy: "Wenen is van Duitsland ?". Alice denkt in België...
Geintje Moesquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou , ik ben fan van niemand, maar kan hem goed hebben
Er is maar 1 jaar dat ik echt een favo had in BB en dat was Salarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geintje Moes![]()
Hij ging ook gelijk naar Ashley.
Bij BB heb ik eigenlijk nooit een favo.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is maar 1 jaar dat ik echt een favo had in BB en dat was Salar
Ze negeerde haar ook in de slaapkamer waar Ashley sliep toen ze iedereen gedag had gezegd behalve Ashley en toen was ze nog klaarwakker.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:21 schreef BigBreg83 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij BB heb ik eigenlijk nooit een favo.
In JVJL was het Jeffrey.
En dat gaf toch een zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de keuken worden veel pannekoeken gebakken door randy en alice.
Zien er lekker uit![]()
Dat maakt u er van.quote:
Ja ik zag het vanmorgen gelijk het valt van voren ook heel andersquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan kan je sowieso wel zien, dat het een andere pruik is.. zitten andere krullen in en minder lang volgens mij
Wacht tot ze die muts af doet.. ben nieuwsgierig hoe de scheiding nu zitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik zag het vanmorgen gelijk het valt van voren ook heel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |