Nou dan kan je sowieso wel zien, dat het een andere pruik is.. zitten andere krullen in en minder lang volgens mijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Misschien wil ze verbergen dat ze een andere pruik op heeft...
Ja met die andere scheiding die Gerrie opvielquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Misschien wil ze verbergen dat ze een andere pruik op heeft...
denk dat haar hoofdhuid nu toch wel echt vet wordt...is volgens mij nog steeds niet gewassen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom heeft Ariana zo'n achterlijke muts op binnenshuis? Kan ze zo beter klappen opvangen?
Een scheiding rechts in plaatst van links of andersom voor ons..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja met die andere scheiding die Gerrie opviel
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom heeft Ariana zo'n achterlijke muts op binnenshuis? Kan ze zo beter klappen opvangen?
Ze hadden het er wel een keer overhad. Dat ze dan de tafels aan elkaar moesten schuiven.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
Weerwolven hadden ze al gecopieerd van vorig jaar, dit balspel kennen ze van vorig jaar. Wanneer komt de eerste held die plots aan het pantoffel-taffeltennis denkt.
Had ik in het begin ook aangegeven, maar ze hebben geen lange tafel zoals verleden jaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
Weerwolven hadden ze al gecopieerd van vorig jaar, dit balspel kennen ze van vorig jaar. Wanneer komt de eerste held die plots aan het pantoffel-taffeltennis denkt.
Oh gewoon iets heel nieuws zoals het oudhollands mutsmeppenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh gewoon iets heel nieuws zoals het oudhollands mutsmeppen![]()
![]()
[ afbeelding ]
afbeelding overgenomen van Fresh
Op zich niet veel maar de fair player in mij wil dat het stemmen eerlijk verloopt want ik geloof nooit dat Ariana meer stemmen haalt dan de drie anderen. Maar we zullen wel zien zaterdag.quote:
Bij Ariaan wel oppassen want voor je het weet voelt ze zich weer aangerand...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh gewoon iets heel nieuws zoals het oudhollands mutsmeppen![]()
![]()
[ afbeelding ]
afbeelding overgenomen van Fresh
Dit kan ze, heb ik haar wel eens zien doen..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:46 schreef Jockari het volgende:
Zou ik Alice ook wel eens willen zien doen.
[ afbeelding ]
Dat geloof ik niet. Heb eerder het idee dat ze juist weinig zelfvertrouwen heeft.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat kan je ook anders zien
Als je echt in jezelf geloofd , snap en zie je ook niet waarom andere dat niet zien
Dus blijf je in de waan dat je geweldig bent en hoef je niet in een hoekje weg te kruipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |