Ze is in de badkamer..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:27 schreef BB-King het volgende:
Ashley!![]()
Kwam er vanochtend pas in toen ze gesprekje met Randy had.
En net even de tirade teruggezien.
Waar is Ariana? Zie haar nergens meer op de streams. Zit ze al die tijd in de DBK?
Grote kans dat ze er zelf uitstapt. En zo niet, krijgt ze nog een stem van mij om te blijven.
Hij is ietwat van zijn a proposquote:
Ja dat stukje "focus jij maar op jezelf" vannacht in de gang met de vuilniszakken zou ik ook nog graag even terugzienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijdens het slaapwandelen floep je er niet uit
Focus jij je maar op jezelf
Plus Ashley had in de ochtend een poging gedaan tot praten
Ook zonder succes
Echt hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is ietwat van zijn a propos
Dit komt vrolijk uit dat kasteel en de hele tent lijkt in de fik te staanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is ietwat van zijn a propos
Niet persoonlijk worden. Iedereen is vrij fan van wie dan ook te zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets tegen Ashley is het niet?
Familie van Ariana?
Lekker dezequote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:32 schreef RelDaThief het volgende:
Nog niks kunnen zien vandaag maar alles wel bijgelezen.
Tenminste toch 1 iemand met (plastic) ballen in de groep.
Ik hoop dat je kwark bedoelt !quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
Zie Basiri op de achtergrond met een bakje kwak sjouwen en denk "verrek die is er ook nog ja!"
Ariane kan ook niet echt luisteren naar mensen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:28 schreef Was-beer het volgende:
Ah daar is Ariana, in de badkamer met Jimmy
Dat kan je ook anders zienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:33 schreef ledn81 het volgende:
Daar is ze weer![]()
Ze gaat iig niet zielig in een hoekje zitten. Daarom mag ik haar ook wel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom heeft Ariana zo'n achterlijke muts op binnenshuis? Kan ze zo beter klappen opvangen?
Ik heb net het filmpje terug gezien dat ashley haar verhaal doet bij Glenn. Enndat focus je op jezelf klopt niet met slaapwandelen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijdens het slaapwandelen floep je er niet uit
Focus jij je maar op jezelf
Plus Ashley had in de ochtend een poging gedaan tot praten
Ook zonder succes
Misschien wil ze verbergen dat ze een andere pruik op heeft...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom heeft Ariana zo'n achterlijke muts op binnenshuis? Kan ze zo beter klappen opvangen?
Ze voelt zich gesterkt door jimmyquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:33 schreef ledn81 het volgende:
Daar is ze weer![]()
Ze gaat iig niet zielig in een hoekje zitten. Daarom mag ik haar ook wel![]()
[ afbeelding ]
Koude schouders.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |