Dat is om make up in te laten branden?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, even geen geluid aan.
En dit zien we ook terug met elke BB.
[ afbeelding ]
Zonde he, dit is nu een mooie tijd om die huid is lekker bloot te laten,quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:35 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is om make up in te laten branden?
Ja, maar het is compleet stil daar..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi vraagt of alle oke is met de mensen buiten.Ariana gaat er ook bij zitten.
Wat ga je daar aan missen ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:38 schreef ben34567 het volgende:
Febo laat Ariana nog niet gaan. Jammer voor Doriana maar het wordt geen lang verblijf voor haar.
Ik hoop het, Arie en Ashley heb je nodig in zo'n programma..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:38 schreef ben34567 het volgende:
Febo laat Ariana nog niet gaan. Jammer voor Doriana maar het wordt geen lang verblijf voor haar.
Ja zal het eens proberenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
@:ledn81 Zou het mogelijk zijn dat je in de titels van je filmpjes 'Big Brother 2024' achteraan, in plaats van vooraan, zet? Je titels zijn vaak zo lang dat ze niet helemaal in beeld passen en nu staat het gedeelte wat elke video hetzelfde is altijd vooraan. Als 't achteraan zou staan dan is het onderwerp beter leesbaar. ❤️
Wordt ook een beetje eentonig..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
Ook een terugkerend iets.
[ afbeelding ]
Laat een ieder zijn eigen mening hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets tegen Ashley is het niet?
Familie van Ariana?
Eentje van de open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat een ieder zijn eigen mening hebben
De haren helpen ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vreselijk, die kop van onze politieman ziet er niet uit
Echt he, die overgang ook zo 'hard', maar nogmaals, ze is geen heren kapster..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:46 schreef espri het volgende:
Jammer dat ze maar 1 model kent, geen gezicht.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Jeetje, zo heftig als het vanmorgen was, zo boring is het nu..
Dat is wat ze brengen en wij mogen zien, slapende bewoners en wat knipwerk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Vaak ook allemaal dezelfde kapsels..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mensen krijgen toch vaak aparte kapsels in dit soort programma's
Geen verjaardagsfeestjes, ze heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
Doriana : "ik vond die verjaardagen maar matigjes.. 2 taarten en een vliegtuig"
Lekker naar huis danquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
Zeker als je zoals wij op GoPlay op 2 slapende mensen moeten kijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
BB durft er geen sloot sterke drank in te gooienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
Nou echt hé...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Want een vliegtuig op je verjaardag is vrij standaard.
Dit stel moet een avondje met elkaar aan de ghb. GOUDEN TELEVISIE!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
BB durft er geen sloot sterke drank in te gooien
Ze houden het heel erg braafjes.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BB durft er geen sloot sterke drank in te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |