Eentje van de open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat een ieder zijn eigen mening hebben
De haren helpen ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vreselijk, die kop van onze politieman ziet er niet uit
Echt he, die overgang ook zo 'hard', maar nogmaals, ze is geen heren kapster..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:46 schreef espri het volgende:
Jammer dat ze maar 1 model kent, geen gezicht.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Jeetje, zo heftig als het vanmorgen was, zo boring is het nu..
Dat is wat ze brengen en wij mogen zien, slapende bewoners en wat knipwerk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Vaak ook allemaal dezelfde kapsels..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mensen krijgen toch vaak aparte kapsels in dit soort programma's
Geen verjaardagsfeestjes, ze heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
Doriana : "ik vond die verjaardagen maar matigjes.. 2 taarten en een vliegtuig"
Lekker naar huis danquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
Zeker als je zoals wij op GoPlay op 2 slapende mensen moeten kijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
BB durft er geen sloot sterke drank in te gooienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
Nou echt hé...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Want een vliegtuig op je verjaardag is vrij standaard.
Dit stel moet een avondje met elkaar aan de ghb. GOUDEN TELEVISIE!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
BB durft er geen sloot sterke drank in te gooien
Ze houden het heel erg braafjes.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BB durft er geen sloot sterke drank in te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |