ze is nu niet aan roddelen maar uitleg geven want ze heeft als eerste de confrontatie gedaanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ze doet het zelf ook maar dat heeft ze niet in de gaten. Ze reageert op haar eigen aanname.
Ronahi.quote:
Momentje.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:28 schreef Frummelie het volgende:
Mijn kamer...Wat van jou is zie je als je je ogen dicht doet..
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:28 schreef espri het volgende:
Oefff kan Karen echt alleen maar 1soort scheren/knippen?
Ik geloof dat ze zei in het begin dat ze nog nooit heren had geknipt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:28 schreef espri het volgende:
Oefff kan Karen echt alleen maar 1soort scheren/knippen?
Ze heeft haar niet door....zou het eerlijk gezegd leuk vinden als Ashley even heel gemeen doet en vertellen dat Ariana beweert dat ze aan haar borsten heeft gezeten......quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ashley tegen de grootste roddeltante na ariana dat het verschrikkelijk is die negativiteit. En ronahi knikt. Die doet precies hetzelfde als ariana.
Voor Sonja?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
Ook een terugkerend iets.
[ afbeelding ]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, zo vreemd hoe het haar in een punt naar beneden loopt aan de achterkant, nooit eerder gezien..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze zei in het begin dat ze nog nooit heren had geknipt.
Dan hebben we nog Don en Basiri en Dilano en Tom.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Van mij mag Doriana wel vertrekken. Als Ariana vertrekt hebben we hier bijna niks meer te bespreken.
Dat is erg irritant... rond deze tijd zouden ze toch wel gewend zijn aan de camera'squote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
Ook een terugkerend iets.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |