Jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ronahi heeft echt 10 verschillende namen.....
Dan kan ze ook zeggen, luisteren ik heb het met Ariana en hou niet van lullen dus doe ik dat ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ze komen naar haar en vragen er over.
Ze zijn zich kapot geschrokkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt iedereen verschiet van je.
Zeker, het is ook beter dan dat gezapige de hele dag, je hoort mij niet klagen...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is ook niet perfect.....en doet en denk af en toe ook verkeerd.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:59 schreef Lillibet het volgende:
Leuke streamdag zo
ja en ik moet zo de deur uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Je bent eigenlijk te laatquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kom hier op een goed moment binnen. Een hoop gezeik weer over elkaar[ link | afbeelding ]
Je hebt het hoogtepunt gemist.Dit is de nabespreking.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kom hier op een goed moment binnen. Een hoop gezeik weer over elkaar[ link | afbeelding ]
Koffer eisen bij BBquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:16 schreef Snoozey het volgende:
zit arian in de dbk of verzuipt ze zich in de tube?
X15...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley herhaalt nog maar eens
Als je geen stemming kan verdragen, dan moet je hier niet zijn.
Dan moet je aan een ander spelletje meedoen lingo of zo
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, het is ook beter dan dat gezapige de hele dag, je hoort mij niet klagen...
Behalve ... dat het vrijdagochtend is en ik met m'n popcornvoorraad op dit tempo het weekend niet doorkom
Deze is zo fout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |