Ashley is zijn plastic vriendinquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy elke keer schat zeggen tegen ashley
Ik denk wel dat ze heel vaak genomineerd gaat worden als ze tegen iedereen tekeer blijft gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan hoef je het er toch niet mee eens te zijn?
of het maar gelaten ondergaan?
Respect hoor voor Ashley dat ze zich nu uitgesproken heeft. Het kan haar ook de kop kosten, dat de hele groep nu tegen haar gaat, maar dan heeft ze in ieder geval wel zichzelf uitgesproken.
Het is ook heel moeilijk daar Ariana maar blijft zeggen ik weet het niet er is niks.....dan gaan ze ook 1 voor 1 naar Ashley toe en is dan de gebeten hond en Ariana toch het zielige kleine meisjequote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt het ook goed dat zich uit spreekt, maar omdat ze het zelf telkens heeft over dan moet je niet meedoen etc.
Eens. Dit deed ze met Doriana ook, eerst in de tuin bij een groepje door het slijk halen na dat K&Q spel, daarna pas in gesprek gaan met Doriana waaruit bleek dat ze er eigenlijk naast zat. Intussen had ze wel de zaadjes al in de grond gestopt. En zelfs als ze gelijk had, waarom zou Doriana niet op die manier haar spel mogen spelen en waarom is dat aan Ashley?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley laat zich wel een beetje kennen wat mij betreft dit is namelijk ook BB
Rodelen en achterbaks zijn
Ronahi heeft echt 10 verschillende namen...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Norahi moest eens weten hoe Ariana over haar klets....en moet toch zich even achter de oren krabben dat ze zelf ook 1 op 1 roddelt en zegt niet verder vertellen.
Ze doet zelf ook wat ze andere verwijt, nu staat ze er weer met Glenn over te pratenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens. Dit deed ze met Doriana ook, eerst in de tuin bij een groepje door het slijk halen na dat K&Q spel, daarna pas in gesprek gaan met Doriana waaruit bleek dat ze er eigenlijk naast zat. Intussen had ze wel de zaadjes al in de grond gestopt. En zelfs als ze gelijk had, waarom zou Doriana niet op die manier haar spel mogen spelen en waarom is dat aan Ashley?
Vind haar gewoon minder heilig dan ze doet voorkomen.
Een houding krijgt <<< dat is waarom Ashley ontplofte vanmorgen. Zeker weten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley, ik heb geen zin in dat stiekeme geouwehoer
Dus ik wacht even totdat iedereen er is
Daar houd ik niet van, als het persoonlijk wordt
Als mensen iets hebben dan moeten ze naar me toe komen
Als ik vervolgens naar hen toekom en als ik diep in nacht een houding krijgt houdt ik daar ook niet van.
Ronahi.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ronahi heeft echt 10 verschillende namen.....
Ze is ook niet perfect.....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens. Dit deed ze met Doriana ook, eerst in de tuin bij een groepje door het slijk halen na dat K&Q spel, daarna pas in gesprek gaan met Doriana waaruit bleek dat ze er eigenlijk naast zat. Intussen had ze wel de zaadjes al in de grond gestopt. En zelfs als ze gelijk had, waarom zou Doriana niet op die manier haar spel mogen spelen en waarom is dat aan Ashley?
Vind haar gewoon minder heilig dan ze doet voorkomen.
gelukkig wel, het is een mens.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is ook niet perfect.....en doet en denk af en toe ook verkeerd.
Ze komen naar haar en vragen er over.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet zelf ook wat ze andere verwijt, nu staat ze er weer met Glenn over te praten
Ik denk dat ik haar maar Ron ga noemenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
glenn komt met haar praten/vragen/wat zeggen. moet ze dan haar mond houden. ze zegt gewoon wat ze net rechtstreeks ook tegen arian heeft gezegd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet zelf ook wat ze andere verwijt, nu staat ze er weer met Glenn over te praten
Jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan kan ze ook zeggen, luisteren ik heb het met Ariana en hou niet van lullen dus doe ik dat ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ze komen naar haar en vragen er over.
Ze zijn zich kapot geschrokkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt iedereen verschiet van je.
Zeker, het is ook beter dan dat gezapige de hele dag, je hoort mij niet klagen...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is ook niet perfect.....en doet en denk af en toe ook verkeerd.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:59 schreef Lillibet het volgende:
Leuke streamdag zo
ja en ik moet zo de deur uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Je bent eigenlijk te laatquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kom hier op een goed moment binnen. Een hoop gezeik weer over elkaar[ link | afbeelding ]
Je hebt het hoogtepunt gemist.Dit is de nabespreking.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kom hier op een goed moment binnen. Een hoop gezeik weer over elkaar[ link | afbeelding ]
Koffer eisen bij BBquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:16 schreef Snoozey het volgende:
zit arian in de dbk of verzuipt ze zich in de tube?
X15...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley herhaalt nog maar eens
Als je geen stemming kan verdragen, dan moet je hier niet zijn.
Dan moet je aan een ander spelletje meedoen lingo of zo
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, het is ook beter dan dat gezapige de hele dag, je hoort mij niet klagen...
Behalve ... dat het vrijdagochtend is en ik met m'n popcornvoorraad op dit tempo het weekend niet doorkom
Deze is zo fout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |