Het is om te wenen.quote:
Ja kan er niet iemand even een haar van Ariaantje in het beslag doen ofzoquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na de rel van vanmorgen is het nu wel heel saai
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja kan er niet iemand even een haar van Ariaantje in het beslag doen ofzo
Hmmm,Glen fan gespot.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet zeggen dat ik Glenn steeds leuker ga vinden, past goed in de groep en heeft zich snel aangepast
Dat heeft ze zelf ook al een paar keer verteld dat ze heel erg onzeker is en daarom vaker bevestiging vraagt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Heb eerder het idee dat ze juist weinig zelfvertrouwen heeft.
blond hequote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:48 schreef Jockari het volgende:
Randy: "Wenen is van Duitsland ?". Alice denkt in België...
Geintje Moesquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou , ik ben fan van niemand, maar kan hem goed hebben
Er is maar 1 jaar dat ik echt een favo had in BB en dat was Salarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geintje Moes![]()
Hij ging ook gelijk naar Ashley.
Bij BB heb ik eigenlijk nooit een favo.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is maar 1 jaar dat ik echt een favo had in BB en dat was Salar
Ze negeerde haar ook in de slaapkamer waar Ashley sliep toen ze iedereen gedag had gezegd behalve Ashley en toen was ze nog klaarwakker.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik heb de sv gelezen en de cos.
Maar wat is nou precies her probleem van ashley?
Dat Ariana haar vannacht nergeerde toen ze met haar kleding bezig was?
Ze weten toch dat ariana slaapwandeld?
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij BB heb ik eigenlijk nooit een favo.
In JVJL was het Jeffrey.
En dat gaf toch een zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de keuken worden veel pannekoeken gebakken door randy en alice.
Zien er lekker uit![]()
Dat maakt u er van.quote:
Ja ik zag het vanmorgen gelijk het valt van voren ook heel andersquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan kan je sowieso wel zien, dat het een andere pruik is.. zitten andere krullen in en minder lang volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |