nog niet gehoord eigenlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:35 schreef engine het volgende:
Is dat alarm eigenlijk al een keer af gegaan?
Halt, een topp8c openen, of je leven☠️☠️quote:Op zondag 28 januari 2024 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry voor de slechte TT, ik werd een beetje overvallen ...
is dat met fruiten?quote:Op zondag 28 januari 2024 20:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice heeft inderdaad een deel van de kwark gewoon terug in haar kom gespuwd.
Mee eens, maar dit is mijn eerste pas denk ik deze BB, had dan wel een betere gewild ...quote:Op zondag 28 januari 2024 20:36 schreef GayGuy het volgende:
Halt, een topp8c openen, of je leven☠️☠️
Gadverquote:Op zondag 28 januari 2024 20:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
quote:
Ze denkt dat als het alarm afgaat (erbij blijven), het na een half uur nog een keer afgaat (mag je weer weggaan).quote:Op zondag 28 januari 2024 20:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Alice denkt dat als het alarm gaat en ze op wacht moeten staan dat het alarm de heletijd aan blijft?
Prachtige keuken.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Prachtige keuken.
Je ziet elke keer weer nieuwe dingen erin.
Grondwet, als alarm gaat moeten ze het huis bewaken tegen vijandige legers ...quote:Op zondag 28 januari 2024 20:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Heeft dat alarm te maken met een nieuwe bewoner of zo? Omdat ik ze hoor praten over 'huis verdedigen' en 'de wacht houden'?
Ik denk dat ze een hap nam met meerdere stukjes peer en dat ze wat stukjes peer terug ‘spuugde’ zodat er nog wat peer over zou blijven voor de volgende happen;)quote:Op zondag 28 januari 2024 20:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zondag 28 januari 2024 20:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Heeft dat alarm te maken met een nieuwe bewoner of zo? Omdat ik ze hoor praten over 'huis verdedigen' en 'de wacht houden'?
Ik hoop BB op het scherm laat zien wie er moetquote:Op zondag 28 januari 2024 20:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze denkt dat als het alarm afgaat (erbij blijven), het na een half uur nog een keer afgaat (mag je weer weggaan).
En dat herhalen na weer een uur als etc. etc. etc.
Ze denkt dat de bedachte shifts dan niet werken.
Dat is ook wel een echte dramaqueenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Och ronahi heeft trauma voor verborgen kamers gekregen
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:50 schreef TheLuckyman het volgende:
Randy gaat praten met Ariana. Tijdens het spel was er frustratie, ze wilde niet luisteren. Loopt tegen dingen aan bij haar.
Ik wens hem bij deze succesquote:Op zondag 28 januari 2024 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
Randy baalt heel erg van ariane en gaat zijn gevoel aangeven bij haar vooral over de spellen dat ze niet wilde aannemen vanmiddag enzo. Hij is echt klaar met haar
Wanneer?quote:Op zondag 28 januari 2024 20:50 schreef TheLuckyman het volgende:
Randy gaat praten met Ariana. Tijdens het spel was er frustratie, ze wilde niet luisteren. Loopt tegen dingen aan bij haar.
Kunnen we al een condoleance kaart sturen?quote:Op zondag 28 januari 2024 20:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Randy: ik ga gewoon relaxed met haar zitten, mijn gevoel vertellen.
Iig een dwangbuis, knettergek zou je van haar wordenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kunnen we al een condoleance kaart sturen?
Mijn stream loopt 4 minuten achter, ik hoor hem er nu pas overquote:Op zondag 28 januari 2024 20:53 schreef Ebinas het volgende:
Tyren legt soorten kaas uit.
Oude kaas die al 30 jaar ligt ergens
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mijn stream loopt 4 minuten achter, ik hoor hem er nu pas over
Het word tijd dat iemand de aanval eens opent op deze aanstelsterquote:Op zondag 28 januari 2024 20:57 schreef ben34567 het volgende:
Ariana gaat zich enorm aangevallen voelen.
Oehh leukquote:Op zondag 28 januari 2024 20:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja hij stond op en zei dat, dus ik ga er maar van uit
quote:
* ledn81 rent naar de keuken voor popcornquote:Op zondag 28 januari 2024 20:57 schreef ben34567 het volgende:
Ariana gaat zich enorm aangevallen voelen.
Hij moet gewoon duidelijk zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 20:59 schreef TheLuckyman het volgende:
Nou Randy, zo moeilijk te vinden is ze ook niet. Zet door dan ook!
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:02 schreef BB-King het volgende:
Kan korter Randy.
"Ik wil jou niet meer als duo partner."
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:02 schreef BB-King het volgende:
Kan korter Randy.
Nog korter, jij bent een domme kut en je luistert niet ...quote:Op zondag 28 januari 2024 21:02 schreef BB-King het volgende:
Kan korter Randy.
Gaat Ariaantje straks bij iedereen over Randy rondbazuinen dat het allemaal mis ging door hem vandaag en dat ie dat toe heeft gegevenquote:
En dat hij haar niet magquote:Op zondag 28 januari 2024 21:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gaat Ariaantje straks bij iedereen over Randy rondbazuinen dat het allemaal mis ging door hem vandaag en dat ie dat toe heeft gegeven
Hij doet het heel goed. Hij laat haar heel langzaam inzien wat ze verkeerd doet.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:05 schreef Cupfighter het volgende:
Minpunten voor Randy hier zeg, wat een slappe zak
Oh ik dacht dat hij dat over haar had gezegd in de DBKquote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef Snoozey het volgende:
ik ben kip zonder kop, zegt arian
jaa ik ook, zegt randy
hahahhaha
Over een half uur heeft dit gesprek een andere wending als ze het met Karen bespreektquote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef TheLuckyman het volgende:
Overigens vind ik Ariana dit keer wel redelijk. Legt de schuld bij haar zelf neer.
nu in de cocoonquote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij dat over haar had gezegd in de DBK
Haha, die kans is wel weer groot inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over een half uur heeft dit gesprek een andere wending als ze het met Karen bespreekt
Ja mijn tenen gaan nu ook een beetje krommen.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:08 schreef Snoozey het volgende:
[..]
nu in de cocoon
hij beaamt alles over zichzelf wat zij over zichzelf zegt
herkenning. stom gedoe
Echt niet, de luiken gaan dicht. Stier rooie lapquote:Op zondag 28 januari 2024 21:09 schreef Cupfighter het volgende:
Een persoon als Ariana moet je gelijk confronteren met feiten
zeker als wij actie willen zienquote:Op zondag 28 januari 2024 21:09 schreef Cupfighter het volgende:
Een persoon als Ariana moet je gelijk confronteren met feiten
Ja dat moet dan maar, die rode lapquote:Op zondag 28 januari 2024 21:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt niet, de luiken gaan dicht. Stier rooie lap
Maar hij wilt winnen en dat verspil je daar wel meequote:Op zondag 28 januari 2024 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat moet dan maar, die rode lap
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:11 schreef ledn81 het volgende:
LOL bij het volgende spel
BB : "START"
Ariana : "N n n nou Ran ik zie dat we hier staan, hoe gaan we dit aanpakken"
Juist niet, wat hij nu doet is slappe hap, gedraagt zich als een loser, stoere praat vooraf maar niks doenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar hij wilt winnen en dat verspil je daar wel mee
Bij veel mensen wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Juist niet, wat hij nu doet is slappe hap, gedraagt zich als een losse, stoere praat vooraf maar niks doen
Geen daden maar alleen woorden
Ik niet, ze blijft dan overal mee wegkomenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij veel mensen wel.
Maar dit soort.....ik zou het laten.
Ze heeft haar kaarten niet he.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Eigenlijk kan Ariana niet heel veel…..
Luisteren kan ze ook niet
Ze schijnt te kunnen voelen maar ze voelt vaak zichzelf en luistert graag naar zichzelf
Buiten zou dat anders zijn, maar daarquote:Op zondag 28 januari 2024 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik niet, ze blijft dan overal mee wegkomen
Op wie nu weer ?quote:Op zondag 28 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariana heeft een nieuw slachtoffer, ze is in love ....
Juist daar, zeker als je vast zit aan elkaar met spelletjes etcquote:Op zondag 28 januari 2024 21:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Buiten zou dat anders zijn, maar daar
Nou voelen ook niet 1 ze voelt niet als ze teveel is 2 ze voelt niet dat ze zichzelf te kakken zet 3 en ze voelt niet niemand meer als diegene geen nut meer is voor haar 4 en ze voelt niet dat ze zich nuttig kan maken.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Eigenlijk kan Ariana niet heel veel…..
Luisteren kan ze ook niet
Ze schijnt te kunnen voelen maar ze voelt vaak zichzelf en luistert graag naar zichzelf
[youtube][/youtube]quote:Op zondag 28 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariana heeft een nieuw slachtoffer, ze is in love ....
Even bezien hoe ze gaat praten met anderen hierover.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Juist daar, zeker als je vast zit aan elkaar met spelletjes etc
We zullen zien hoe het verder loopt, ik verwacht weinig goeds van haar kantquote:Op zondag 28 januari 2024 21:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even bezien hoe ze gaat praten met anderen hierover.
Maar ik denk dat hij haar heeft waar hij hebben wilde.
Meer samenwerken in het spel.
Bij een harde aanpak gaat zo een echt niet mee
Wie welquote:Op zondag 28 januari 2024 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Randy kan haar niet handelen vrees ik ...
Ja naar hoe zij in elkaar steekt.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
We zullen zien hoe het verder loopt, ik verwacht weinig goeds van haar kant
Op zichzelf?quote:Op zondag 28 januari 2024 21:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar mensen, op wie is ze nu verliefd?
De wacht houden en het huis verdedigenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
en wat is nu het doel, buiten zitten op het terras?
Echt hequote:
Leuke roddels gaan we horen. Verleden jaar ookquote:Op zondag 28 januari 2024 21:26 schreef spapaars het volgende:
Nou wat een opdrachtkrijg je een hoop geklets buiten ipv binnen.
ja dat had ik gedaan, heb je nog wat te doen ookquote:Op zondag 28 januari 2024 21:31 schreef -river- het volgende:
Je kan onder de afdak bij het vuur toch ook het huis bewaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SST ik heb morgen weer een overleg…..maar fijn dat jij even niet hoefquote:Op zondag 28 januari 2024 21:31 schreef Jockari het volgende:
Pfffff... Dit weekend weinig kunnen cossen omwille van familiale verplichtingen en 'commisies" doen.
Morgen terug beter, want dan aan het werk zonder meetings :-)
Zie liever dat ze iets moeten bouwen (als voorbeeld)quote:Op zondag 28 januari 2024 21:27 schreef bpi het volgende:
[..]
Leuke roddels gaan we horen. Verleden jaar ook
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:35 schreef zodeju het volgende:
Ariana gaat vast liggen weltrusten allemaal....Terwijl Alice net vraagt of er iemand over een dik kwartier het brood eruit wil halen...
Zo wat heb ik een hekel aan Ariana.....zo lui zo ontzettend lui.
Denk dat Ashley en Glen wel wat anders hadden verwacht met deze opdracht.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt dat wacht houden wat slappe hap
FEBO heeft zo zijn best gedaan met kasteel en dan dit...
Als een paar keer in de nacht dat alarm gaat, hou je ze misschien wel wakker. Put ze maar lekker uit zullen hun denken..quote:Op zondag 28 januari 2024 21:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk dat Ashley en Glen wel wat anders hadden verwacht met deze opdracht.
Ik in iedergeval wel.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:37 schreef mario390 het volgende:
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Had het geluid uitstaan, weer af gegaan? Dus niks?quote:Op zondag 28 januari 2024 21:37 schreef mario390 het volgende:
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Dat aardig doen komt omdat ze zieltjes aan het winnen is....Ashley was haar 1ste maatje maar die ging niet teveel met haar mee in haar beleving....nu twee weken later heeft ze liever dat Ashley eruit ligt. Ze heeft er niks aan. wat ze vandaag zegt is morgen precies andersom.....Ze is aardig tegen je zolang je maar met alles eens bent.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat wel maar ze ziet dat zelf niet. En ik vind haar verder wel aardig naar andere bewoners.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariana gaat eerder mediteren, dan kunnen ze lekker slapen ....
Dat vroeg ik vanmorgen ook alquote:Op zondag 28 januari 2024 21:39 schreef Jockari het volgende:
Tom "toek" gehad van Ariana ?
[ afbeelding ]
Dat is erg moeilijk voor deze groep misschien moet FEBO gewoon een briefje in de brievenbus gooienquote:Op zondag 28 januari 2024 21:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, het is ook wel erg ingewikkeld, let gewoon eens op als het uitgelegd word ...
Stuur maar door naar mij😉quote:Op zondag 28 januari 2024 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die melkfles mag van mij doorlopen
Heel veel in 1 uur dat alarm laten gaan en dat tot 4 uur in de ochtend 😁quote:Op zondag 28 januari 2024 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou ook gewoon allemaal een nachtje buiten laten staan![]()
Stream 1 is de slaapkamer met mensen die proberen te slapen terwijl het licht aan isquote:Op zondag 28 januari 2024 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Welke stream is nu het beste?
Ik kijk nu naar twee douchende mannen
Ik ook, merk nu dat mannen nog ijdeler zijn dan vrouwen.....en maar kijken in de spiegel naar hun spieren.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Welke stream is nu het beste?
Ik kijk nu naar twee douchende mannen
Ja de hele tijd flexenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook, merk nu dat mannen nog ijdeler zijn dan vrouwen.....en maar kijken in de spiegel naar hun spieren.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo armoedig dat douchen met kopjes warm water, komop FEBO grown up ...
Ik snap dat ook niet, zeg dan gewoon 5 minuten per persoon per dag douchenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja geef ze iedere dag een douche muntje voor 3 minuten douchen.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:48 schreef Jockari het volgende:
Intussen in het woonwagenkamp...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
heb je ook een maskertje gekregen van Ariaantje?quote:Op zondag 28 januari 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Die stem van Ronahi krijg er jeuk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
helaas wel. heeft me klauwen vol met geld gekost hahaquote:Op zondag 28 januari 2024 21:56 schreef Jockari het volgende:
Tom keek vroeger wel naar de live... vroeger zegt hij in 2000. Nee Tom toen was er geen liverstream...
Met een kastje die je aan je TV koppeldequote:Op zondag 28 januari 2024 21:56 schreef Jockari het volgende:
Tom keek vroeger wel naar de live... vroeger zegt hij in 2000. Nee Tom toen was er geen liverstream...
In belgië was er geen livestream. Amper internet ;-)quote:Op zondag 28 januari 2024 21:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
helaas wel. heeft me klauwen vol met geld gekost haha
Gelukkig niet met de scooterquote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
boehoe wat zwaar nog 2 uur in de auto naar huis
Nachtkastje dan.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met een kastje die je aan je TV koppelde
stream 2 is de afwasquote:Op zondag 28 januari 2024 22:00 schreef Jockari het volgende:
Ik kan niet switchen. Morgen eens proberen op IPTV onder het prieel.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:56 schreef engine het volgende:
Tom en Ronahi kennen de originele big brother songSweet memoriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze bewaken het fort voor de king & queenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet er nou de hele nacht door iemand wakker in de tuin zitten? Waarom?
Vijandige legers kunnen het huis aanvallen ...quote:Op zondag 28 januari 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet er nou de hele nacht door iemand wakker in de tuin zitten? Waarom?
Zoietsquote:Op zondag 28 januari 2024 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze bewaken het fort voor de king & queen
Ja maar wat is het hogere doel?quote:Op zondag 28 januari 2024 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2024 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Oh dat ik dat niet zelf bedachtquote:Op zondag 28 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vijandige legers kunnen het huis aanvallen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |