SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
helaas wel. heeft me klauwen vol met geld gekost hahaquote:Op zondag 28 januari 2024 21:56 schreef Jockari het volgende:
Tom keek vroeger wel naar de live... vroeger zegt hij in 2000. Nee Tom toen was er geen liverstream...
Met een kastje die je aan je TV koppeldequote:Op zondag 28 januari 2024 21:56 schreef Jockari het volgende:
Tom keek vroeger wel naar de live... vroeger zegt hij in 2000. Nee Tom toen was er geen liverstream...
In belgië was er geen livestream. Amper internet ;-)quote:Op zondag 28 januari 2024 21:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
helaas wel. heeft me klauwen vol met geld gekost haha
Gelukkig niet met de scooterquote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
boehoe wat zwaar nog 2 uur in de auto naar huis
Nachtkastje dan.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met een kastje die je aan je TV koppelde
stream 2 is de afwasquote:Op zondag 28 januari 2024 22:00 schreef Jockari het volgende:
Ik kan niet switchen. Morgen eens proberen op IPTV onder het prieel.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:56 schreef engine het volgende:
Tom en Ronahi kennen de originele big brother songSweet memoriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze bewaken het fort voor de king & queenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet er nou de hele nacht door iemand wakker in de tuin zitten? Waarom?
Vijandige legers kunnen het huis aanvallen ...quote:Op zondag 28 januari 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet er nou de hele nacht door iemand wakker in de tuin zitten? Waarom?
Zoietsquote:Op zondag 28 januari 2024 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze bewaken het fort voor de king & queen
Ja maar wat is het hogere doel?quote:Op zondag 28 januari 2024 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze bewaken het fort voor de king & queen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |