Zie liever dat ze iets moeten bouwen (als voorbeeld)quote:Op zondag 28 januari 2024 21:27 schreef bpi het volgende:
[..]
Leuke roddels gaan we horen. Verleden jaar ook
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:35 schreef zodeju het volgende:
Ariana gaat vast liggen weltrusten allemaal....Terwijl Alice net vraagt of er iemand over een dik kwartier het brood eruit wil halen...
Zo wat heb ik een hekel aan Ariana.....zo lui zo ontzettend lui.
Denk dat Ashley en Glen wel wat anders hadden verwacht met deze opdracht.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt dat wacht houden wat slappe hap
FEBO heeft zo zijn best gedaan met kasteel en dan dit...
Als een paar keer in de nacht dat alarm gaat, hou je ze misschien wel wakker. Put ze maar lekker uit zullen hun denken..quote:Op zondag 28 januari 2024 21:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk dat Ashley en Glen wel wat anders hadden verwacht met deze opdracht.
Ik in iedergeval wel.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:37 schreef mario390 het volgende:
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Had het geluid uitstaan, weer af gegaan? Dus niks?quote:Op zondag 28 januari 2024 21:37 schreef mario390 het volgende:
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Dat aardig doen komt omdat ze zieltjes aan het winnen is....Ashley was haar 1ste maatje maar die ging niet teveel met haar mee in haar beleving....nu twee weken later heeft ze liever dat Ashley eruit ligt. Ze heeft er niks aan. wat ze vandaag zegt is morgen precies andersom.....Ze is aardig tegen je zolang je maar met alles eens bent.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat wel maar ze ziet dat zelf niet. En ik vind haar verder wel aardig naar andere bewoners.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariana gaat eerder mediteren, dan kunnen ze lekker slapen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |