Dat vroeg ik vanmorgen ook alquote:Op zondag 28 januari 2024 21:39 schreef Jockari het volgende:
Tom "toek" gehad van Ariana ?
[ afbeelding ]
Dat is erg moeilijk voor deze groep misschien moet FEBO gewoon een briefje in de brievenbus gooienquote:Op zondag 28 januari 2024 21:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, het is ook wel erg ingewikkeld, let gewoon eens op als het uitgelegd word ...
Stuur maar door naar mij😉quote:Op zondag 28 januari 2024 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die melkfles mag van mij doorlopen
Heel veel in 1 uur dat alarm laten gaan en dat tot 4 uur in de ochtend 😁quote:Op zondag 28 januari 2024 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou ook gewoon allemaal een nachtje buiten laten staan![]()
Stream 1 is de slaapkamer met mensen die proberen te slapen terwijl het licht aan isquote:Op zondag 28 januari 2024 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Welke stream is nu het beste?
Ik kijk nu naar twee douchende mannen
Ik ook, merk nu dat mannen nog ijdeler zijn dan vrouwen.....en maar kijken in de spiegel naar hun spieren.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Welke stream is nu het beste?
Ik kijk nu naar twee douchende mannen
Ja de hele tijd flexenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook, merk nu dat mannen nog ijdeler zijn dan vrouwen.....en maar kijken in de spiegel naar hun spieren.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo armoedig dat douchen met kopjes warm water, komop FEBO grown up ...
Ik snap dat ook niet, zeg dan gewoon 5 minuten per persoon per dag douchenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja geef ze iedere dag een douche muntje voor 3 minuten douchen.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:48 schreef Jockari het volgende:
Intussen in het woonwagenkamp...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
heb je ook een maskertje gekregen van Ariaantje?quote:Op zondag 28 januari 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Die stem van Ronahi krijg er jeuk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |