nog niet gehoord eigenlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:35 schreef engine het volgende:
Is dat alarm eigenlijk al een keer af gegaan?
Halt, een topp8c openen, of je leven☠️☠️quote:Op zondag 28 januari 2024 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry voor de slechte TT, ik werd een beetje overvallen ...
is dat met fruiten?quote:Op zondag 28 januari 2024 20:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice heeft inderdaad een deel van de kwark gewoon terug in haar kom gespuwd.
Mee eens, maar dit is mijn eerste pas denk ik deze BB, had dan wel een betere gewild ...quote:Op zondag 28 januari 2024 20:36 schreef GayGuy het volgende:
Halt, een topp8c openen, of je leven☠️☠️
Gadverquote:Op zondag 28 januari 2024 20:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
quote:
Ze denkt dat als het alarm afgaat (erbij blijven), het na een half uur nog een keer afgaat (mag je weer weggaan).quote:Op zondag 28 januari 2024 20:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Alice denkt dat als het alarm gaat en ze op wacht moeten staan dat het alarm de heletijd aan blijft?
Prachtige keuken.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Prachtige keuken.
Je ziet elke keer weer nieuwe dingen erin.
Grondwet, als alarm gaat moeten ze het huis bewaken tegen vijandige legers ...quote:Op zondag 28 januari 2024 20:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Heeft dat alarm te maken met een nieuwe bewoner of zo? Omdat ik ze hoor praten over 'huis verdedigen' en 'de wacht houden'?
Ik denk dat ze een hap nam met meerdere stukjes peer en dat ze wat stukjes peer terug ‘spuugde’ zodat er nog wat peer over zou blijven voor de volgende happen;)quote:Op zondag 28 januari 2024 20:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zondag 28 januari 2024 20:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Heeft dat alarm te maken met een nieuwe bewoner of zo? Omdat ik ze hoor praten over 'huis verdedigen' en 'de wacht houden'?
Ik hoop BB op het scherm laat zien wie er moetquote:Op zondag 28 januari 2024 20:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze denkt dat als het alarm afgaat (erbij blijven), het na een half uur nog een keer afgaat (mag je weer weggaan).
En dat herhalen na weer een uur als etc. etc. etc.
Ze denkt dat de bedachte shifts dan niet werken.
Dat is ook wel een echte dramaqueenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Och ronahi heeft trauma voor verborgen kamers gekregen
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:50 schreef TheLuckyman het volgende:
Randy gaat praten met Ariana. Tijdens het spel was er frustratie, ze wilde niet luisteren. Loopt tegen dingen aan bij haar.
Ik wens hem bij deze succesquote:Op zondag 28 januari 2024 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
Randy baalt heel erg van ariane en gaat zijn gevoel aangeven bij haar vooral over de spellen dat ze niet wilde aannemen vanmiddag enzo. Hij is echt klaar met haar
Wanneer?quote:Op zondag 28 januari 2024 20:50 schreef TheLuckyman het volgende:
Randy gaat praten met Ariana. Tijdens het spel was er frustratie, ze wilde niet luisteren. Loopt tegen dingen aan bij haar.
Kunnen we al een condoleance kaart sturen?quote:Op zondag 28 januari 2024 20:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Randy: ik ga gewoon relaxed met haar zitten, mijn gevoel vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |