En dat hij haar niet magquote:Op zondag 28 januari 2024 21:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gaat Ariaantje straks bij iedereen over Randy rondbazuinen dat het allemaal mis ging door hem vandaag en dat ie dat toe heeft gegeven
Hij doet het heel goed. Hij laat haar heel langzaam inzien wat ze verkeerd doet.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:05 schreef Cupfighter het volgende:
Minpunten voor Randy hier zeg, wat een slappe zak
Oh ik dacht dat hij dat over haar had gezegd in de DBKquote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef Snoozey het volgende:
ik ben kip zonder kop, zegt arian
jaa ik ook, zegt randy
hahahhaha
Over een half uur heeft dit gesprek een andere wending als ze het met Karen bespreektquote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef TheLuckyman het volgende:
Overigens vind ik Ariana dit keer wel redelijk. Legt de schuld bij haar zelf neer.
nu in de cocoonquote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij dat over haar had gezegd in de DBK
Haha, die kans is wel weer groot inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over een half uur heeft dit gesprek een andere wending als ze het met Karen bespreekt
Ja mijn tenen gaan nu ook een beetje krommen.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:08 schreef Snoozey het volgende:
[..]
nu in de cocoon
hij beaamt alles over zichzelf wat zij over zichzelf zegt
herkenning. stom gedoe
Echt niet, de luiken gaan dicht. Stier rooie lapquote:Op zondag 28 januari 2024 21:09 schreef Cupfighter het volgende:
Een persoon als Ariana moet je gelijk confronteren met feiten
zeker als wij actie willen zienquote:Op zondag 28 januari 2024 21:09 schreef Cupfighter het volgende:
Een persoon als Ariana moet je gelijk confronteren met feiten
Ja dat moet dan maar, die rode lapquote:Op zondag 28 januari 2024 21:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt niet, de luiken gaan dicht. Stier rooie lap
Maar hij wilt winnen en dat verspil je daar wel meequote:Op zondag 28 januari 2024 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat moet dan maar, die rode lap
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:11 schreef ledn81 het volgende:
LOL bij het volgende spel
BB : "START"
Ariana : "N n n nou Ran ik zie dat we hier staan, hoe gaan we dit aanpakken"
Juist niet, wat hij nu doet is slappe hap, gedraagt zich als een loser, stoere praat vooraf maar niks doenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar hij wilt winnen en dat verspil je daar wel mee
Bij veel mensen wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Juist niet, wat hij nu doet is slappe hap, gedraagt zich als een losse, stoere praat vooraf maar niks doen
Geen daden maar alleen woorden
Ik niet, ze blijft dan overal mee wegkomenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij veel mensen wel.
Maar dit soort.....ik zou het laten.
Ze heeft haar kaarten niet he.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Eigenlijk kan Ariana niet heel veel…..
Luisteren kan ze ook niet
Ze schijnt te kunnen voelen maar ze voelt vaak zichzelf en luistert graag naar zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |