Ja dat vraag ik me ook af, Rona gaat het hem nog wel vertellen. Of Dorianaquote:
Ah had ik het toch goed gehoordquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:12 schreef Lillfex het volgende:
Over Tom. Zo zie je maar. Heel veel bewoners houden zich nog bewust op de achtergrond om niet in een conflict te komen in de grote groep
Ging over Tom.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, Rona gaat het hem nog wel vertellen. Of Doriana
Het gaat meestal over Tom.quote:
Daar heb ik ook vaker aan gedachtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
Dat rondjes lopen doet me toch wel echt aan een luchtplaats denken.
Meer van die zelfde rondjes in JAA en Bondgenoten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
Dat rondjes lopen doet me toch wel echt aan een luchtplaats denken.
Mis nog The Arian Brothers op een bankje.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaker aan gedacht
Ashley is ook een haantje.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:20 schreef Roxiebb het volgende:
Ro en Do beginnen de haantjes door te hebben. De lelijke kantjes van Leni komen meer en meer naar boven. Kost zijn kop.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:22 schreef rinardo het volgende:
OMG zagen jullie dat zo net stream 2, Tom komt naar de keuken lacht naar Ariana en dat gezicht en hoe ze hem nakeek toen hij doorliep, vlinders smoorverliefde blik @:ledn81?
Nee echt niet. Let maar op volgende week als Lenie weg is dan drukt zij nog harder haar stempel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen
Gemistquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:22 schreef rinardo het volgende:
OMG zagen jullie dat zo net stream 2, Tom komt naar de keuken lacht naar Ariana en dat gezicht en hoe ze hem nakeek toen hij doorliep, vlinders smoorverliefde blik @:ledn81?
Ik vind van wel. Zij is wel aanwezig maar dat is een ander verhaal .quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:23 schreef marky het volgende:
[..]
Nee echt niet. Let maar op volgende week als Lenie weg is dan drukt zij nog harder haar stempel.
Dit is wel leuk.quote:
quote:
Zingenquote:
Gezien haar voorgevel eerder een plofkipquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind toch meer een kippetje
Yepquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:28 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Maar een tof haantje met een goed hart.
Dat heeft Lenie ook wel. Ze doet gewoon verkooppraatjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:28 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Maar een tof haantje met een goed hart.
Mar hij vroeg niet "hoe het gegaan was".. Dat valt vast niet goedquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik dacht precies hetzelfde, de manier waarop ze hem nakeek..
Het is zingen of fohnenquote:
Nee Lenie bepaalt voor anderen, stelt regels op voor anderen en heeft gewoon achterbakse trekjes ,zoals dat kofferverhaalquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:30 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft Lenie ook wel. Ze doet gewoon verkooppraatjes.
Ik ook.Fucked up week.Het gaat niet zo zijn als wij hopen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang, dat deze bank niet de gewenste bank is voor BB .....![]()
Verwacht daarom nog wel een onverwachte twist vanavond ...
Je kunt je ook met DS insmerenquote:
Dat is te hopen, het is allemaal tot vervelens toe braaf.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20% vergroten,kleur aanpassen en 2 effects.quote:
Lenie doet heel stoer moet op zijn tenen lopen omzich staande te houden tov Tyron, Tom en Basri. Doet daardoor domme dingen. Ashley doet het zelfde maar meer subtiel en misschien wat slimmer. Maar ze stuurt de dames, Jimmy en Dilano precies zoals ze het hebben wil.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Lenie bepaalt voor anderen, stelt regels op voor anderen en heeft gewoon achterbakse trekjes ,zoals dat kofferverhaal
waarom zulke wijde jassen?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:38 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]Had ik teveel gezegd? die blik hemels tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
wat gaan ze vertellen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, Rona gaat het hem nog wel vertellen. Of Doriana
Dat doet Donny niet🤣quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:41 schreef Ireth het volgende:
Lenie wil een liedje opnemen met Donnie
Ja vind ik ook. Lekker om die streams op te hebben. Lekker relaxedquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:42 schreef Ireth het volgende:
Het is niet om aan te horen... maar tis wel gezellig bij de heren+Alice buiten
Fucked up week straks zitten er 3 andere op de bank... dat kan allemaal in de Fucked up week..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Offfff het is makkelijker inpakken als alles goed bij elkaar ligtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:43 schreef ledn81 het volgende:
Nou die gaat nergens heen hoor![]()
De psych heeft zijn/haar best gedaan. Ariaantje is haar kast netjes aan het inrichten
[ afbeelding ]
Sught, schakelen ze weer over naar Hepie&Hepie...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Lekker om die streams op te hebben. Lekker relaxed
Zodat ze het zondag netjes in het koffertje kan doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:43 schreef ledn81 het volgende:
Nou die gaat nergens heen hoor![]()
De psych heeft zijn/haar best gedaan. Ariaantje is haar kast netjes aan het inrichten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:38 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]zou ze nat geworden zijn hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat kunnen ze niet maken met betrekking tot het stemmen denk ik ....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:45 schreef Frummelie het volgende:
Fucked up week straks zitten er 3 andere op de bank... dat kan allemaal in de Fucked up week..
oh de kleur van letters kan je ook aanpassen? ik moet ff beter kijkenquote:
Dat was wat geweest Tom en Ariana in de mirror room. Dan had Tom ervoor gezorgd dat hij betrapt werd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:19 schreef Ireth het volgende:
Zit me net te bedenken... hoe anders zouden de verhoudingen zijn geweest als niet Ronahi en Dilano in de spiegelkamer gestart zouden zijn, maar bijvoorbeeld Lenie en Ashley... of Tom en Arie
is het niet opgeruimde kast opgeruimd hoofd?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Offfff het is makkelijker inpakken als alles goed bij elkaar ligt
Als je de tekst hebt ingevoerd onderaan op bijpassend.en bovenaan de tekst grootte.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh de kleur van letters kan je ook aanpassen? ik moet ff beter kijken
opgeruimde kast opgeruimd hoofd opgeruimde ariana , zo is het gezegdequote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is het niet opgeruimde kast opgeruimd hoofd?
ja weer die blik hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:51 schreef ledn81 het volgende:
vind het stiekem wel beetje sneu voor haar ook. Hoop dat ze het een beetje een (landings)plekje kan geven dat het niks gaat worden met Tom
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hoe leuk had het geweest als hij een aai over der hoofd had gegeven tijdens het doorlopen en dat die dan in ene die pruik in zijn handen heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:51 schreef ledn81 het volgende:
vind het stiekem wel beetje sneu voor haar ook.
Hoop dat ze het een beetje een (landings)plekje kan geven dat het niks gaat worden met Tom
[ afbeelding ]
Hopen dat ze vanavond naar huis gaatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:51 schreef ledn81 het volgende:
Hoop dat ze het een beetje een (landings)plekje kan geven dat het niks gaat worden met Tom
[ afbeelding ]
Zou ze alvast alles 'pak-klaar' leggen en alsnog vanavond vertrekken ipv een genomineerde?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is het niet opgeruimde kast opgeruimd hoofd?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe leuk had het geweest als hij een aai over der hoofd had gegeven tijdens het doorlopen en dat die dan in ene die pruik in zijn handen heeft![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe leuk had het geweest als hij een aai over der hoofd had gegeven tijdens het doorlopen en dat die dan in ene die pruik in zijn handen heeft![]()
![]()
Je hebt gelijk, ik maak ook maar gekheid maar het zou zomaar een andere wending kunnen krijgen.. ik hoop gewoon dat er eens iets spectaculairs gebeurt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet maken met betrekking tot het stemmen denk ik ....
Nee, er gaat gewoon niemand vrees ik, Lenie moet gered worden ....
Sorry ik zie het toch echt anders. Alleen al het feit dat Lenie (in jouw woorden) stoer moet doen voor zijn 'maten'zegt al genoeg over zijn ego. Asley durft daar overheen te stappen , heeft geen groepje schapen nodig om haar mening te gevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
Lenie doet heel stoer moet op zijn tenen lopen omzich staande te houden tov Tyron, Tom en Basri. Doet daardoor domme dingen. Ashley doet het zelfde maar meer subtiel en misschien wat slimmer. Maar ze stuurt de dames, Jimmy en Dilano precies zoals ze het hebben wil.
Nee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:56 schreef GayGuy het volgende:
Mario mag het nu over Brazilië hebben, door de text op het topje🤣🤣🤣
Laat hem er anders gewoon buitenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:56 schreef GayGuy het volgende:
Mario mag het nu over Brazilië hebben, door de text op het topje🤣🤣🤣
Het is ook sneu va haar! Maar vind het zieliger voor Tomquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:51 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil daar nu in lopen Ashley doe uit. Zo ordiquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:58 schreef rinardo het volgende:
Ashley past een topje aan van Ariana, Arian zegt Oh My God die kanonnen
[ link | afbeelding ]
Hertveldtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:34 schreef rinardo het volgende:
Mis alleen de achternaam van Danny nog
[ link | afbeelding ]
is van Ariana dus die loopt erin hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:00 schreef Lillfex het volgende:
Wie tre
[..]
Wie wil daar nu in lopen Ashley doe uit. Zo ordi
Kom op zeg Jimmy, Dilano en de nieuwe meisjes zijn haar schapen. Ze loopt stoer tov van hun.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik zie het toch echt anders. Alleen al het feit dat Lenie (in jouw woorden) stoer moet doen voor zijn 'maten'zegt al genoeg over zijn ego. Asley durft daar overheen te stappen , heeft geen groepje schapen nodig om haar mening te geven
ach nee natuurlijk niet, dat heeft ze alleen maar meegenomen om anderen te pleasen , wat een nepwijf zegquote:
ze is kleren passen van Arianaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Ze loopt wel met haar tieten te pronken zeg
Was leuk geweest als Bridget nog presenteerdequote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:52 schreef odie22 het volgende:
Geraldinezal vanavond toch wel iets erover zeggen tegen ariana , het gaat de hele week nergens anders over in de tv uitzending
Dat dacht ik eerst ook, maar iedereen komt (gelukkig) aan bodquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:02 schreef Lillfex het volgende:
Ik moet wel lachen om de jongens maar wat vrouwonvriendelijk zeg.
Ja wetende dat die topjes haar te klein zijnquote:
Ook al carnaval fanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:03 schreef rinardo het volgende:
https://nl.pinterest.com/dannyhertveldt/
[ link | afbeelding ]
ja zo'n clown is het ook welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:03 schreef rinardo het volgende:
https://nl.pinterest.com/dannyhertveldt/
[ link | afbeelding ]
misschien is tatjana ziek, dan kan ze wel invallenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Was leuk geweest als Bridget nog presenteerde
Ashley is een topper zegt Sonjaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:09 schreef ledn81 het volgende:
Om 12u is er video live gegaan op YT kanaal van Mies. Hij heeft gesprek met Sonja gehad
Iets verder in die bak duwen Karen! Er komt nog steeds geluid uit!!quote:
dat komt omdat jij weg bent danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ariana haar haar pruik wordt gewassen door Karen..
Ze geeft aan dat ze voortaan ook later naar bed gaat, ze mist al die leuke dingen zo...
Oh jeequote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het hoogpolig tapijt van Ari wordt gekuist
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iets verder in die bak duwen Karen! Er komt nog steeds geluid uit!!
Hopelijk gaan we die niet zien...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze heeft nog een andere pruik mee, deze doet ze na een maand op..
quote:
Dat snap ik dus ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap het niet hoe dat werkt met zo'n pruik, lijkt me toch dat die afvalt als je deze aan het wassen bent.
Dit is een wave ofzo, zit vast aan haar eigen haar geloof ik...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap het niet hoe dat werkt met zo'n pruik, lijkt me toch dat die afvalt als je deze aan het wassen bent.
Ik weet het ook niet hoor, je ziet haar hoofdhuid zitten bij de scheiding en laatst met borstelen trok ze er behoorlijk aan....ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef Puzzie het volgende:
Is het wel of niet een pruik, ik snap het niet meer
die had gewoon last van afkickverschijnselen van het 1 of anderquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:09 schreef ledn81 het volgende:
Om 12u is er video live gegaan op YT kanaal van Mies. Hij heeft gesprek met Sonja gehad
Wel joh! Die dingen kunnen best duur zijn en moeten toch echt af en toe eens schoongemaakt worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef Puzzie het volgende:
Is het wel of niet een pruik, ik snap het niet meer
waarom daar?quote:
Dat is inmiddels bekend, maar ze heeft zelf tegen Karen gezegd dat ze een pruik draagt, beetje vreemd dus.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:23 schreef yvondenise het volgende:
Het nephaar word ingenaaid in haar eigen haar.
Ieuwwwquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
bovenkant blijft wel droog bij ariana
ja wat tom doet hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ariana haar haar pruik wordt gewassen door Karen..
Ze geeft aan dat ze voortaan ook later naar bed gaat, ze mist al die leuke dingen zo...
je ziet het kapje van de pruik denk ik, niet haar eigen hoofdhuid.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, je ziet haar hoofdhuid zitten bij de scheiding en laatst met borstelen trok ze er behoorlijk aan....ik weet het niet meer.
Maar alleen de punten wassen en niet de hoofdhuid wordt het ook niet frisser van.
Dit dus!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
je ziet het kapje van de pruik denk ik, niet haar eigen hoofdhuid.
Bij een pruik wordt er bewust een "kale" scheiding ingemaakt, om het zo natuurlijk mogelijk over te laten komen.
Ben ik mee eens, Leni kan niet aan Ashley tippen en ik denk dat hij dat weet… en anders deze avond wel! Kijk ernaar uit!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik zie het toch echt anders. Alleen al het feit dat Lenie (in jouw woorden) stoer moet doen voor zijn 'maten'zegt al genoeg over zijn ego. Asley durft daar overheen te stappen , heeft geen groepje schapen nodig om haar mening te geven
Jakkes een kapje over de hoofdhuid. Wat een verstikte boel daaronder, zeker in die warme hokken daar.quote:
dat is het ook niet volgens mijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG!! Maar dat kan toch niet blijven zitten dan?
ja, er staan videotjes waar je kan zien hoe je ze opzet , het is echt een pruik!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:27 schreef xdiashalizx het volgende:
Op die site die Rinardo net postte is goed te zien hoe echt die pruiken eruit zien!![]()
https://www.starshowhair.com/
Jawel is haar revieuw wat je leestquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is het ook niet volgens mijn
Ze is wel positief ingesteld, dat ze denk dat ze nog een maand in blijftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze heeft nog een andere pruik mee, deze doet ze na een maand op..
Die hebben wel een klik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:31 schreef Ebinas het volgende:
Jimmy en Dilano zitten wel vaak wat achteraf met zijn tweetjes.
Of het lijkt zo omdat het dan net is als ik kijk
lijmpistool/secondelijm?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG!! Maar dat kan toch niet blijven zitten dan?
ja maar die van Arian zit toch wel vast anders kan dat niet wat zij ermee doetquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:27 schreef xdiashalizx het volgende:
Op die site die Rinardo net postte is goed te zien hoe echt die pruiken eruit zien!![]()
https://www.starshowhair.com/
@Li0nHeart had het gevonden, credits voor hemquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jawel is haar revieuw wat je leest
Klopt, ze gebruikt dan de super spray van Jimmy! Ze mocht haar eigen lijmmiddelen niet in het huis brengen, ontploffingsgevaar.quote:
oh had ik niet doorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jawel is haar revieuw wat je leest
Maar ja een leuke persoonlijkheid is niet te betalen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:41 schreef Roxiebb het volgende:
700¤ voor haar pruik/wave/…. En dan nog geen vent (Tom) aan de haak geslagen ondanks die investering. Na een maand doet ze het er al uit en nieuwe erin, kan ze zelf zegt ze. Kan niet wachten om dat te zien.
Jezus, lekker veilig dan!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:43 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Klopt, ze gebruikt dan de super spray van Jimmy! Ze mocht haar eigen lijmmiddelen niet in het huis brengen, ontploffingsgevaar.
er staat 115 dollarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:41 schreef Roxiebb het volgende:
700¤ voor haar pruik/wave/…. En dan nog geen vent (Tom) aan de haak geslagen ondanks die investering. Na een maand doet ze het er al uit en nieuwe erin, kan ze zelf zegt ze. Kan niet wachten om dat te zien.
Die loopt vast 24/7 met een kloppende kl*t,quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Ariana over seksuele aantrekkingskracht
Mehquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die loopt vast 24/7 met een kloppende kl*t,
Oud-bewoners stalken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:48 schreef engine het volgende:
Ariana heeft al zin in de zomer. Hier een feestje, BBQ, Koningsdag
ze kan zoveel zeggen prijs staat erbij hahah en andere zijn ook niet zo duur zag ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:49 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ze zei tegen Karen dat haar pruik veel geld kost, 700¤.
Wat een gedoequote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Hier kan je goed zien hoe het werkt, hoe de scheiding zichtbaar is, wist echt niet dat dit bestond.
https://www.starshowhair.(...)urly-human-hair-wig/
ja dat wist ik al wel van series ook die ik kijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Hier kan je goed zien hoe het werkt, hoe de scheiding zichtbaar is, wist echt niet dat dit bestond.
ja mooi filmpje is dat, netje op hoofd word even in kleur gemaakt en hoppaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:51 schreef xdiashalizx het volgende:
en haar borsten met de rondingen van de circels in de wand naast de tvquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:54 schreef spapaars het volgende:
Ze matcht de kleur van haar lippen met die van haar shirt
[ afbeelding ]
Die borsten van Ashley vind ik echt te groot voor haar figuur, maatje kleiner had haar niet misstaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:54 schreef spapaars het volgende:
Ze matcht de kleur van haar lippen met die van haar shirt
[ afbeelding ]
Dit meisje is zoooooo onzeker, heel haar houding, wat ze doet, wat ze zegt is doorspekt van onzekerheid.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:56 schreef rinardo het volgende:
Maar wat ik dan niet weer snap,
Fluisteren tegen Karen dat ze een pruik heeft, niemand mag het weten.
En net zegt ze , als ik hier een maand zit doe ik een andere op, heb er nog 1 bij me.
Dan weet iedereen het toch!!
Straks voor haar kleinkinderen wel leuk, ze pakken oma bij d'r oren en ze hebben 'n skippybalquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die borsten van Ashley vind ik echt te groot voor haar figuur, maatje kleiner had haar niet misstaan.
Ze is 36quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit meisje is zoooooo onzeker, heel haar houding, wat ze doet, wat ze zegt is doorspekt van onzekerheid.
OMG,quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks voor haar kleinkinderen wel leuk, ze pakken oma bij d'r oren en ze hebben 'n skippybal
ja die kleding die ik net zag, past ook helemaal niet bij wat ze uitstraaltquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit meisje is zoooooo onzeker, heel haar houding, wat ze doet, wat ze zegt is doorspekt van onzekerheid.
En daar ging mijn drankje.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks voor haar kleinkinderen wel leuk, ze pakken oma bij d'r oren en ze hebben 'n skippybal
Dan ben je geen meisje meer.quote:
nee netje is doorzichtig dat kan je hier zienquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja mooi filmpje is dat, netje op hoofd word even in kleur gemaakt en hoppa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Ik vind van wel, ondanks je volwassen bent, zit er ook nog dat kind in je..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Een vrouw van 36 , meisje noemen?
Ze zei een paar dagen geleden dat ze normaal niet zulke topjes draagt, heeft ze speciaal voor bb gekocht.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja die kleding die ik net zag, past ook helemaal niet bij wat ze uitstraalt
Ze zegt zoveel...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:03 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ze zei een paar dagen geleden dat ze normaal niet zulke topjes draagt, heeft ze speciaal voor bb gekocht.
Tja we hebben haar nog niet kunnen betrappen op leugentjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:03 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ze zei een paar dagen geleden dat ze normaal niet zulke topjes draagt, heeft ze speciaal voor bb gekocht.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja we hebben haar nog niet kunnen betrappen op leugentjes
Dus jij zou Lenie ook nog jongentje noemen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van wel, ondanks je volwassen bent, zit er ook nog dat kind in je..
Nee 'n mietjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dus jij zou Lenie ook nog jongentje noemen?
Ligt eraan in welke context, dan wel jongen in plaats van jongentje..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dus jij zou Lenie ook nog jongentje noemen?
meisje kan hier altijd, het stopt bij overlijden of een operatiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:09 schreef rinardo het volgende:
Meisje en Jongentje dat houd bij mij wel op met een jaar of 10 eigenlijk
ik hoorde gisteravond nog dat ze zeiden, alice je bent een sterke speler, maar waar ze dat op baseren is me nog steeds totaal onduidelijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:12 schreef espri het volgende:
Van mij mag Alice er uit, ze voegt niets toe aan de groep. Leni en Ashley kunnen we ons aan ergeren en maken nog een beetje tv.
Anders klagen we ook weer dat ze zo gezapig op de bank hangen en niets doen.
Precies, wat dan/. Iedereen schat noemen en verder sporten en op tijd naar bed...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoorde gisteravond nog dat ze zeiden, alice je bent een sterke speler, maar waar ze dat op baseren is me nog steeds totaal onduidelijk
Ze mag van mij nog lekker even blijven.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoorde gisteravond nog dat ze zeiden, alice je bent een sterke speler, maar waar ze dat op baseren is me nog steeds totaal onduidelijk
Heeft ariana al eens tegen ashley over Tom gepraat dan? Of doet ze dat alleen tegen Karen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ashlie wil nog ff snel ariana op de kast krijgen voordat ze vertrekt![]()
Das wel mooi hier op Fok over het vrouwonvriendelijk aspect van Lenie terwijl hier alles wat Ariana doet en haar uiterlijk zeer onvriendelijk bejegend wordt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:50 schreef Lillfex het volgende:
Ik snap het niet Lenie is zoooon dictator Niets vriendelijks aan en ook nog eens zo vrouwonvriendelijk als maar wat. Hij mag van mij wieberen maar of dat gebeurd
Als blikken konden doden...quote:
ik krijg wel eens pb, waarom gebruik je mijn printscreen, ik zeg dan altijd, het is de mijne, toevallig zelfde moment gecapt als jij , nu hier dus ook!!! heel mooi!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ashlie wil nog ff snel ariana op de kast krijgen voordat ze vertrekt![]()
ja ik vond het ook bijzonder, daar laat ik hem ook staanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik krijg wel eens pb, waarom gebruik je mijn printscreen, ik zeg dan altijd, het is de mijne, toevallig zelfde moment gecapt als jij , nu hier dus ook!!! heel mooi!!
Misschien , maar geldt dat niet voor alle bewoners? Ze hebben elkaar leren kennen . zijn een duo , hebben nromen en waarden en ze klikken primaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:19 schreef ben34567 het volgende:
Heb het idee dat Dilano in het echte leven nooit met een Jimmy zou optrekken maar dat enkel doet omdat hij daar niemand anders heeft
Onze cap? Vind het minder leuk dat een bepaald persoon ze elders gaat posten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik vond het ook bijzonder, daar laat ik hem ook staan
ze doen maar, ik zie dat toch niet, want ik kom niet eldersquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze cap? Vind het minder leuk dat een bepaald persoon ze elders gaat posten.
Mss is dat ook maar ook de beste instelling.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze doen maar, ik zie dat toch niet, want ik kom niet elders
wordt nu wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss is dat ook maar ook de beste instelling.
oh daar zit ik niet zo mee, vorig jaar werden zelfs mijn streamverslagen door websites overgenomen , en gisteravond zag ik ook caps van mij op Facebook, sommige maak ik een logotje op dus kan ik zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze cap? Vind het minder leuk dat een bepaald persoon ze elders gaat posten.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:25 schreef Ireth het volgende:
Applaus voor de pannenkoeken!!![]()
Ik ben net vergeten te applaudisseren voor mijn broodje kroket...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |