Iets verder in die bak duwen Karen! Er komt nog steeds geluid uit!!quote:
dat komt omdat jij weg bent danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ariana haar haar pruik wordt gewassen door Karen..
Ze geeft aan dat ze voortaan ook later naar bed gaat, ze mist al die leuke dingen zo...
Oh jeequote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het hoogpolig tapijt van Ari wordt gekuist
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iets verder in die bak duwen Karen! Er komt nog steeds geluid uit!!
Hopelijk gaan we die niet zien...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze heeft nog een andere pruik mee, deze doet ze na een maand op..
quote:
Dat snap ik dus ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap het niet hoe dat werkt met zo'n pruik, lijkt me toch dat die afvalt als je deze aan het wassen bent.
Dit is een wave ofzo, zit vast aan haar eigen haar geloof ik...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap het niet hoe dat werkt met zo'n pruik, lijkt me toch dat die afvalt als je deze aan het wassen bent.
Ik weet het ook niet hoor, je ziet haar hoofdhuid zitten bij de scheiding en laatst met borstelen trok ze er behoorlijk aan....ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef Puzzie het volgende:
Is het wel of niet een pruik, ik snap het niet meer
die had gewoon last van afkickverschijnselen van het 1 of anderquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:09 schreef ledn81 het volgende:
Om 12u is er video live gegaan op YT kanaal van Mies. Hij heeft gesprek met Sonja gehad
Wel joh! Die dingen kunnen best duur zijn en moeten toch echt af en toe eens schoongemaakt worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef Puzzie het volgende:
Is het wel of niet een pruik, ik snap het niet meer
waarom daar?quote:
Dat is inmiddels bekend, maar ze heeft zelf tegen Karen gezegd dat ze een pruik draagt, beetje vreemd dus.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:23 schreef yvondenise het volgende:
Het nephaar word ingenaaid in haar eigen haar.
Ieuwwwquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
bovenkant blijft wel droog bij ariana
ja wat tom doet hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ariana haar haar pruik wordt gewassen door Karen..
Ze geeft aan dat ze voortaan ook later naar bed gaat, ze mist al die leuke dingen zo...
je ziet het kapje van de pruik denk ik, niet haar eigen hoofdhuid.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, je ziet haar hoofdhuid zitten bij de scheiding en laatst met borstelen trok ze er behoorlijk aan....ik weet het niet meer.
Maar alleen de punten wassen en niet de hoofdhuid wordt het ook niet frisser van.
Dit dus!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
je ziet het kapje van de pruik denk ik, niet haar eigen hoofdhuid.
Bij een pruik wordt er bewust een "kale" scheiding ingemaakt, om het zo natuurlijk mogelijk over te laten komen.
Ben ik mee eens, Leni kan niet aan Ashley tippen en ik denk dat hij dat weet… en anders deze avond wel! Kijk ernaar uit!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik zie het toch echt anders. Alleen al het feit dat Lenie (in jouw woorden) stoer moet doen voor zijn 'maten'zegt al genoeg over zijn ego. Asley durft daar overheen te stappen , heeft geen groepje schapen nodig om haar mening te geven
Jakkes een kapje over de hoofdhuid. Wat een verstikte boel daaronder, zeker in die warme hokken daar.quote:
dat is het ook niet volgens mijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OMG!! Maar dat kan toch niet blijven zitten dan?
ja, er staan videotjes waar je kan zien hoe je ze opzet , het is echt een pruik!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:27 schreef xdiashalizx het volgende:
Op die site die Rinardo net postte is goed te zien hoe echt die pruiken eruit zien!![]()
https://www.starshowhair.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |