quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe leuk had het geweest als hij een aai over der hoofd had gegeven tijdens het doorlopen en dat die dan in ene die pruik in zijn handen heeft![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe leuk had het geweest als hij een aai over der hoofd had gegeven tijdens het doorlopen en dat die dan in ene die pruik in zijn handen heeft![]()
![]()
Je hebt gelijk, ik maak ook maar gekheid maar het zou zomaar een andere wending kunnen krijgen.. ik hoop gewoon dat er eens iets spectaculairs gebeurt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet maken met betrekking tot het stemmen denk ik ....
Nee, er gaat gewoon niemand vrees ik, Lenie moet gered worden ....
Sorry ik zie het toch echt anders. Alleen al het feit dat Lenie (in jouw woorden) stoer moet doen voor zijn 'maten'zegt al genoeg over zijn ego. Asley durft daar overheen te stappen , heeft geen groepje schapen nodig om haar mening te gevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
Lenie doet heel stoer moet op zijn tenen lopen omzich staande te houden tov Tyron, Tom en Basri. Doet daardoor domme dingen. Ashley doet het zelfde maar meer subtiel en misschien wat slimmer. Maar ze stuurt de dames, Jimmy en Dilano precies zoals ze het hebben wil.
Nee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:56 schreef GayGuy het volgende:
Mario mag het nu over Brazilië hebben, door de text op het topje🤣🤣🤣
Laat hem er anders gewoon buitenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:56 schreef GayGuy het volgende:
Mario mag het nu over Brazilië hebben, door de text op het topje🤣🤣🤣
Het is ook sneu va haar! Maar vind het zieliger voor Tomquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:51 schreef ledn81 het volgende:
vind het stiekem wel beetje sneu voor haar ook.
Hoop dat ze het een beetje een (landings)plekje kan geven dat het niks gaat worden met Tom
[ afbeelding ]
Wie wil daar nu in lopen Ashley doe uit. Zo ordiquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:58 schreef rinardo het volgende:
Ashley past een topje aan van Ariana, Arian zegt Oh My God die kanonnen
[ link | afbeelding ]
Hertveldtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:34 schreef rinardo het volgende:
Mis alleen de achternaam van Danny nog
[ link | afbeelding ]
is van Ariana dus die loopt erin hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:00 schreef Lillfex het volgende:
Wie tre
[..]
Wie wil daar nu in lopen Ashley doe uit. Zo ordi
Kom op zeg Jimmy, Dilano en de nieuwe meisjes zijn haar schapen. Ze loopt stoer tov van hun.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik zie het toch echt anders. Alleen al het feit dat Lenie (in jouw woorden) stoer moet doen voor zijn 'maten'zegt al genoeg over zijn ego. Asley durft daar overheen te stappen , heeft geen groepje schapen nodig om haar mening te geven
ach nee natuurlijk niet, dat heeft ze alleen maar meegenomen om anderen te pleasen , wat een nepwijf zegquote:
ze is kleren passen van Arianaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Ze loopt wel met haar tieten te pronken zeg
Was leuk geweest als Bridget nog presenteerdequote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:52 schreef odie22 het volgende:
Geraldinezal vanavond toch wel iets erover zeggen tegen ariana , het gaat de hele week nergens anders over in de tv uitzending
Dat dacht ik eerst ook, maar iedereen komt (gelukkig) aan bodquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:02 schreef Lillfex het volgende:
Ik moet wel lachen om de jongens maar wat vrouwonvriendelijk zeg.
Ja wetende dat die topjes haar te klein zijnquote:
Ook al carnaval fanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:03 schreef rinardo het volgende:
https://nl.pinterest.com/dannyhertveldt/
[ link | afbeelding ]
ja zo'n clown is het ook welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:03 schreef rinardo het volgende:
https://nl.pinterest.com/dannyhertveldt/
[ link | afbeelding ]
misschien is tatjana ziek, dan kan ze wel invallenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Was leuk geweest als Bridget nog presenteerde
Ashley is een topper zegt Sonjaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:09 schreef ledn81 het volgende:
Om 12u is er video live gegaan op YT kanaal van Mies. Hij heeft gesprek met Sonja gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |