Ashley is een topper zegt Sonjaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:09 schreef ledn81 het volgende:
Om 12u is er video live gegaan op YT kanaal van Mies. Hij heeft gesprek met Sonja gehad
Iets verder in die bak duwen Karen! Er komt nog steeds geluid uit!!quote:
dat komt omdat jij weg bent danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ariana haar haar pruik wordt gewassen door Karen..
Ze geeft aan dat ze voortaan ook later naar bed gaat, ze mist al die leuke dingen zo...
Oh jeequote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het hoogpolig tapijt van Ari wordt gekuist
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iets verder in die bak duwen Karen! Er komt nog steeds geluid uit!!
Hopelijk gaan we die niet zien...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze heeft nog een andere pruik mee, deze doet ze na een maand op..
quote:
Dat snap ik dus ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap het niet hoe dat werkt met zo'n pruik, lijkt me toch dat die afvalt als je deze aan het wassen bent.
Dit is een wave ofzo, zit vast aan haar eigen haar geloof ik...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap het niet hoe dat werkt met zo'n pruik, lijkt me toch dat die afvalt als je deze aan het wassen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |