Ja vind ik ook. Lekker om die streams op te hebben. Lekker relaxedquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:42 schreef Ireth het volgende:
Het is niet om aan te horen... maar tis wel gezellig bij de heren+Alice buiten
Fucked up week straks zitten er 3 andere op de bank... dat kan allemaal in de Fucked up week..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang, dat deze bank niet de gewenste bank is voor BB .....![]()
Verwacht daarom nog wel een onverwachte twist vanavond ...
Offfff het is makkelijker inpakken als alles goed bij elkaar ligtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:43 schreef ledn81 het volgende:
Nou die gaat nergens heen hoor![]()
De psych heeft zijn/haar best gedaan. Ariaantje is haar kast netjes aan het inrichten
[ afbeelding ]
Sught, schakelen ze weer over naar Hepie&Hepie...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Lekker om die streams op te hebben. Lekker relaxed
Zodat ze het zondag netjes in het koffertje kan doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:43 schreef ledn81 het volgende:
Nou die gaat nergens heen hoor![]()
De psych heeft zijn/haar best gedaan. Ariaantje is haar kast netjes aan het inrichten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:38 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]zou ze nat geworden zijn hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat kunnen ze niet maken met betrekking tot het stemmen denk ik ....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:45 schreef Frummelie het volgende:
Fucked up week straks zitten er 3 andere op de bank... dat kan allemaal in de Fucked up week..
oh de kleur van letters kan je ook aanpassen? ik moet ff beter kijkenquote:
Dat was wat geweest Tom en Ariana in de mirror room. Dan had Tom ervoor gezorgd dat hij betrapt werd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:19 schreef Ireth het volgende:
Zit me net te bedenken... hoe anders zouden de verhoudingen zijn geweest als niet Ronahi en Dilano in de spiegelkamer gestart zouden zijn, maar bijvoorbeeld Lenie en Ashley... of Tom en Arie
is het niet opgeruimde kast opgeruimd hoofd?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Offfff het is makkelijker inpakken als alles goed bij elkaar ligt
Als je de tekst hebt ingevoerd onderaan op bijpassend.en bovenaan de tekst grootte.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh de kleur van letters kan je ook aanpassen? ik moet ff beter kijken
opgeruimde kast opgeruimd hoofd opgeruimde ariana , zo is het gezegdequote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is het niet opgeruimde kast opgeruimd hoofd?
ja weer die blik hahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:51 schreef ledn81 het volgende:
vind het stiekem wel beetje sneu voor haar ook. Hoop dat ze het een beetje een (landings)plekje kan geven dat het niks gaat worden met Tom
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hoe leuk had het geweest als hij een aai over der hoofd had gegeven tijdens het doorlopen en dat die dan in ene die pruik in zijn handen heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:51 schreef ledn81 het volgende:
vind het stiekem wel beetje sneu voor haar ook.
Hoop dat ze het een beetje een (landings)plekje kan geven dat het niks gaat worden met Tom
[ afbeelding ]
Hopen dat ze vanavond naar huis gaatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:51 schreef ledn81 het volgende:
vind het stiekem wel beetje sneu voor haar ook.
Hoop dat ze het een beetje een (landings)plekje kan geven dat het niks gaat worden met Tom
[ afbeelding ]
Zou ze alvast alles 'pak-klaar' leggen en alsnog vanavond vertrekken ipv een genomineerde?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is het niet opgeruimde kast opgeruimd hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |