Mar hij vroeg niet "hoe het gegaan was".. Dat valt vast niet goedquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik dacht precies hetzelfde, de manier waarop ze hem nakeek..
Het is zingen of fohnenquote:
Nee Lenie bepaalt voor anderen, stelt regels op voor anderen en heeft gewoon achterbakse trekjes ,zoals dat kofferverhaalquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:30 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft Lenie ook wel. Ze doet gewoon verkooppraatjes.
Ik ook.Fucked up week.Het gaat niet zo zijn als wij hopen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang, dat deze bank niet de gewenste bank is voor BB .....![]()
Verwacht daarom nog wel een onverwachte twist vanavond ...
Je kunt je ook met DS insmerenquote:
Dat is te hopen, het is allemaal tot vervelens toe braaf.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang, dat deze bank niet de gewenste bank is voor BB .....![]()
Verwacht daarom nog wel een onverwachte twist vanavond ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20% vergroten,kleur aanpassen en 2 effects.quote:
Lenie doet heel stoer moet op zijn tenen lopen omzich staande te houden tov Tyron, Tom en Basri. Doet daardoor domme dingen. Ashley doet het zelfde maar meer subtiel en misschien wat slimmer. Maar ze stuurt de dames, Jimmy en Dilano precies zoals ze het hebben wil.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Lenie bepaalt voor anderen, stelt regels op voor anderen en heeft gewoon achterbakse trekjes ,zoals dat kofferverhaal
waarom zulke wijde jassen?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:38 schreef ledn81 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]Had ik teveel gezegd? die blik hemels tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
wat gaan ze vertellen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, Rona gaat het hem nog wel vertellen. Of Doriana
Dat doet Donny niet🤣quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:41 schreef Ireth het volgende:
Lenie wil een liedje opnemen met Donnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |