Ja dat vraag ik me ook af, Rona gaat het hem nog wel vertellen. Of Dorianaquote:
Ah had ik het toch goed gehoordquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:12 schreef Lillfex het volgende:
Over Tom. Zo zie je maar. Heel veel bewoners houden zich nog bewust op de achtergrond om niet in een conflict te komen in de grote groep
Ging over Tom.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, Rona gaat het hem nog wel vertellen. Of Doriana
Het gaat meestal over Tom.quote:
Daar heb ik ook vaker aan gedachtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
Dat rondjes lopen doet me toch wel echt aan een luchtplaats denken.
Meer van die zelfde rondjes in JAA en Bondgenoten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
Dat rondjes lopen doet me toch wel echt aan een luchtplaats denken.
Mis nog The Arian Brothers op een bankje.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaker aan gedacht
Ashley is ook een haantje.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:20 schreef Roxiebb het volgende:
Ro en Do beginnen de haantjes door te hebben. De lelijke kantjes van Leni komen meer en meer naar boven. Kost zijn kop.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:22 schreef rinardo het volgende:
OMG zagen jullie dat zo net stream 2, Tom komt naar de keuken lacht naar Ariana en dat gezicht en hoe ze hem nakeek toen hij doorliep, vlinders smoorverliefde blik @:ledn81?
Nee echt niet. Let maar op volgende week als Lenie weg is dan drukt zij nog harder haar stempel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen
Gemistquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:22 schreef rinardo het volgende:
OMG zagen jullie dat zo net stream 2, Tom komt naar de keuken lacht naar Ariana en dat gezicht en hoe ze hem nakeek toen hij doorliep, vlinders smoorverliefde blik @:ledn81?
Ik vind van wel. Zij is wel aanwezig maar dat is een ander verhaal .quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:23 schreef marky het volgende:
[..]
Nee echt niet. Let maar op volgende week als Lenie weg is dan drukt zij nog harder haar stempel.
Dit is wel leuk.quote:
quote:
Zingenquote:
Gezien haar voorgevel eerder een plofkipquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind toch meer een kippetje
Yepquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:28 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Maar een tof haantje met een goed hart.
Dat heeft Lenie ook wel. Ze doet gewoon verkooppraatjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:28 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Maar een tof haantje met een goed hart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |