nee netje is doorzichtig dat kan je hier zienquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja mooi filmpje is dat, netje op hoofd word even in kleur gemaakt en hoppa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Ik vind van wel, ondanks je volwassen bent, zit er ook nog dat kind in je..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Een vrouw van 36 , meisje noemen?
Ze zei een paar dagen geleden dat ze normaal niet zulke topjes draagt, heeft ze speciaal voor bb gekocht.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja die kleding die ik net zag, past ook helemaal niet bij wat ze uitstraalt
Ze zegt zoveel...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:03 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ze zei een paar dagen geleden dat ze normaal niet zulke topjes draagt, heeft ze speciaal voor bb gekocht.
Tja we hebben haar nog niet kunnen betrappen op leugentjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:03 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ze zei een paar dagen geleden dat ze normaal niet zulke topjes draagt, heeft ze speciaal voor bb gekocht.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja we hebben haar nog niet kunnen betrappen op leugentjes
Dus jij zou Lenie ook nog jongentje noemen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van wel, ondanks je volwassen bent, zit er ook nog dat kind in je..
Nee 'n mietjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dus jij zou Lenie ook nog jongentje noemen?
Ligt eraan in welke context, dan wel jongen in plaats van jongentje..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dus jij zou Lenie ook nog jongentje noemen?
meisje kan hier altijd, het stopt bij overlijden of een operatiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:09 schreef rinardo het volgende:
Meisje en Jongentje dat houd bij mij wel op met een jaar of 10 eigenlijk
ik hoorde gisteravond nog dat ze zeiden, alice je bent een sterke speler, maar waar ze dat op baseren is me nog steeds totaal onduidelijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:12 schreef espri het volgende:
Van mij mag Alice er uit, ze voegt niets toe aan de groep. Leni en Ashley kunnen we ons aan ergeren en maken nog een beetje tv.
Anders klagen we ook weer dat ze zo gezapig op de bank hangen en niets doen.
Precies, wat dan/. Iedereen schat noemen en verder sporten en op tijd naar bed...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoorde gisteravond nog dat ze zeiden, alice je bent een sterke speler, maar waar ze dat op baseren is me nog steeds totaal onduidelijk
Ze mag van mij nog lekker even blijven.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoorde gisteravond nog dat ze zeiden, alice je bent een sterke speler, maar waar ze dat op baseren is me nog steeds totaal onduidelijk
Heeft ariana al eens tegen ashley over Tom gepraat dan? Of doet ze dat alleen tegen Karen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ashlie wil nog ff snel ariana op de kast krijgen voordat ze vertrekt![]()
Das wel mooi hier op Fok over het vrouwonvriendelijk aspect van Lenie terwijl hier alles wat Ariana doet en haar uiterlijk zeer onvriendelijk bejegend wordt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:50 schreef Lillfex het volgende:
Ik snap het niet Lenie is zoooon dictator Niets vriendelijks aan en ook nog eens zo vrouwonvriendelijk als maar wat. Hij mag van mij wieberen maar of dat gebeurd
Als blikken konden doden...quote:
ik krijg wel eens pb, waarom gebruik je mijn printscreen, ik zeg dan altijd, het is de mijne, toevallig zelfde moment gecapt als jij , nu hier dus ook!!! heel mooi!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ashlie wil nog ff snel ariana op de kast krijgen voordat ze vertrekt![]()
ja ik vond het ook bijzonder, daar laat ik hem ook staanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik krijg wel eens pb, waarom gebruik je mijn printscreen, ik zeg dan altijd, het is de mijne, toevallig zelfde moment gecapt als jij , nu hier dus ook!!! heel mooi!!
Misschien , maar geldt dat niet voor alle bewoners? Ze hebben elkaar leren kennen . zijn een duo , hebben nromen en waarden en ze klikken primaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:19 schreef ben34567 het volgende:
Heb het idee dat Dilano in het echte leven nooit met een Jimmy zou optrekken maar dat enkel doet omdat hij daar niemand anders heeft
Onze cap? Vind het minder leuk dat een bepaald persoon ze elders gaat posten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik vond het ook bijzonder, daar laat ik hem ook staan
ze doen maar, ik zie dat toch niet, want ik kom niet eldersquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze cap? Vind het minder leuk dat een bepaald persoon ze elders gaat posten.
Mss is dat ook maar ook de beste instelling.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze doen maar, ik zie dat toch niet, want ik kom niet elders
wordt nu wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss is dat ook maar ook de beste instelling.
oh daar zit ik niet zo mee, vorig jaar werden zelfs mijn streamverslagen door websites overgenomen , en gisteravond zag ik ook caps van mij op Facebook, sommige maak ik een logotje op dus kan ik zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze cap? Vind het minder leuk dat een bepaald persoon ze elders gaat posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |