SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Is dat zo? Ik kreeg de indruk in die aflevering dat ze er pas aan tafel achter kwamen dat er stroop gekocht was, waarna Mary van Casper nog moest doen alsof ze zo gek op stroop was.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De dames zaten ernaast toen hij het bestelde. Handiger zou dan zijn als ze meteen hadden gezegd dat ze geen appelstroop wilden ipv het te laten komen en het achteraf afzeiken.
Nee, hij zei voor hij naar de keuken liep naar Mary tegen de dames die aan tafel zaten te zeuren dat ze er zelf naast zaten toen hij het bestelde. Waarschijnlijk hebben ze niet op zitten letten maar dat is niet de schuld van Casper.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kreeg de indruk in die aflevering dat ze er pas aan tafel achter kwamen dat er stroop gekocht was, waarna Mary van Casper nog moest doen alsof ze zo gek op stroop was.
Ja dan komen we weer op het gemis van streams en moeten we aannames maken over welke kant gelijk heeft, maar hoe het echt zit zullen we niet weten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee, hij zei voor hij naar de keuken liep naar Mary tegen de dames die aan tafel zaten te zeuren dat ze er zelf naast zaten toen hij het bestelde. Waarschijnlijk hebben ze niet op zitten letten maar dat is niet de schuld van Casper.
https://www.instagram.com/debondgenotennl/reel/C2aKtVtPWZP/quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dan komen we weer op het gemis van streams en moeten we aannames maken over welke kant gelijk heeft, maar hoe het echt zit zullen we niet weten.
Vind dat heel dat bondje kinderachtig met die situatie omgaat.
Fair enough. Lijkt er inderdaad op dat die hebben zitten slapen en er pas aan tafel achter kwamen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/debondgenotennl/reel/C2aKtVtPWZP/
voorin dit filmpje zeg hij, ik heb het erin gegooid waar jullie naast zaten. Reactie Sam, we don't care.
Ja en drna ook extra uit kast (van Nog gezamenlijke, eerder bestelde ?) Producten..quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:29 schreef mootie het volgende:
De hamburgers an sich waren toch ook geen probleem? Wel dat de dames ze stiekem als snack naar binnen werkten.
En Mel is ook een viezerd, meteen proberen te sjoemelen met die punten.
Kip kerrie met rijstquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Spruiten met cousc... O nee, das dat andere huis
Maar valt wel op dat Mel en Sam overleggen hoe ze de zaak kunnen beflessen zonder dat het opvalt. En dan straks weer kwaad worden als ze door de mand vallen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Dat boodschappen gezever bij zowel de gieren als de slangen begint saai te worden.
Crackertje dit, theetje dat, puntje kwijt hier, drama daar en repeat
Nee met 'als we willen sjoemelen moeten we het niet opschrijven' en meteen de voorraad van de andere kant willen plunderen, waar Beau terecht op aansloeg, komen ze er zelf niet veel beter op te staan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Kip kerrie met rijst
[..]
Maar valt wel op dat Mel en Sam overleggen hoe ze de zaak kunnen beflessen zonder dat het opvalt. En dan straks weer kwaad worden als ze door de mand vallen.
En dan ook nog met zo'n pruillipje zeggen: Maar je hoeft dat toch niet te zeggen!quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee met 'als we willen sjoemelen moeten we het niet opschrijven' en meteen de voorraad van de andere kant willen plunderen, waar Beau terecht op aansloeg, komen ze er zelf niet veel beter op te staan.
En terecht.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:38 schreef KinKiJan het volgende:
Jorrit is weer boos; die vindt dat Melanie ook een gele kaart had moeten krijgen vanwege haar woedeuitbarsting.
Ja, vond ik dus ook. Dat is dure apparatuur, die je met beleid neer moet zetten. Niet op deze manier, dus. Het kan kapot!!quote:
Denk toch niet dat ze de volgende cyclus er nog bij zit. Die vertrekt zelf nog wel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, vond ik dus ook. Dat is dure apparatuur, die je met beleid neer moet zetten. Niet op deze manier, dus. Het kan kapot!!
Ja, als Beau richting Kainé gaat bewegen.... Kan ook nog gezellig worden tussen Beau en Daan, dan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk toch niet dat ze de volgende cyclus er nog bij zit. Die vertrekt zelf nog wel.
kaine moet niks van beau hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, als Beau richting Kainé gaat bewegen.... Kan ook nog gezellig worden tussen Beau en Daan, dan.
Ongelooflijk dat ze zo in de war is om die Beau met z'n pubergedrag.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:53 schreef Alocanda het volgende:
Pfff dat kind van een Mel. Dat gejank om Beau.
Hij moet er gewoon helemaal mee kappen. Het heeft toch geen toekomst dus waarom zou je Mel aan het lijntje blijven houden terwijl het duidelijk is dat zij helemaal smoor is?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze zo in de war is om die Beau met z'n pubergedrag.
Precies, en dan tegen de andere mannen zeggen dat hij in het echte leven voor Kim zou gaan, en Mel ziet als een vakantieliefde.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij moet er gewoon helemaal mee kappen. Het heeft toch geen toekomst dus waarom zou je Mel aan het lijntje blijven houden terwijl het duidelijk is dat zij helemaal smoor is?
Denk ik ook, waarom niet meteen rond gaan kijken waar z'n kansen liggen ipv pas op de dag dat de bondjes gemaakt moeten wordenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:14 schreef wolffie het volgende:
Die Wesley, kan zo zielig doen tegen Donna, juist goed niet meer samen in een bondje. En die Mel pffff wordt er zo moe van, en beau misbruikt haar gewoon.
SPOILER: EJVJL Flashbacks?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
beau gebruikt melanie niet , ze is er toch zelf bijquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:14 schreef wolffie het volgende:
Die Wesley, kan zo zielig doen tegen Donna, juist goed niet meer samen in een bondje. En die Mel pffff wordt er zo moe van, en beau misbruikt haar gewoon.
Dat klopt, maar laat ik het dan zo zeggen, hij doet nog aardig tegen haar, om wat terug te krijgen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
beau gebruikt melanie niet , ze is er toch zelf bij
we gaan het zien, heb iets gehoord maar of waar is zien we als de nieuwe erin komenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:32 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar laat ik het dan zo zeggen, hij doet nog aardig tegen haar, om wat terug te krijgen.
De ex van Beau? Komt zij erin😜quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
we gaan het zien, heb iets gehoord maar of waar is zien we als de nieuwe erin komen
Degene die de brief pakt, moet iemand naar huis sturen. Aangezien er toch niemand vrijwillig is vertrokken....quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Nou, copy/paste EJVJL opdracht dus. En een brief die Danielle gaat pakken blijkbaar, ben benieuwd. Ze wordt steeds leuker, Melanie steeds meer een kleuter wat haar zin niet krijgt, over Donna maar te zwijgen.
ze heeft er zelf om gevraagd dat hij haar negeerde, ze heeft gekwetst met te zeggen is over , kwam uit het niks en schrok hij vanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel een sjankerd hoor die mel, jemig zeg
Ja ik weet het, maar dat gejank van haar de hele tijd gisteren. Hoe zet je je zelf dan neer vraag ik mij afquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze heeft er zelf om gevraagd dat hij haar negeerde, ze heeft gekwetst met te zeggen is over , kwam uit het niks en schrok hij van
vind DB ook leuker om naar te kijken - zo zonder streams blijft het verrassenderquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:08 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 2,6 Marktaandeel: 8,8 Kijkcijfer: 421.000
Kijkcijfer top 25 nr. 24
Lineaire kijkcijfers van gisteren 398.000 kijkers. DB wint het van BB deze avond in programma's in dit genre.
schat die kans minimaal in - DB is toch meer een spelshow met iedere maand een winnaarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:11 schreef freaky40 het volgende:
Met streams wordt het nog leuker, misschien na BB dat ze streams aan gaan zetten. Denk dat het totaalplaatje wat nu door dat dit ene element ontbreekt, dan completer is. Talpa is altijd van de streams geweest bij dit soort TV programa's en daar stappen ze in DB vanaf, dat snap ik niet.
Het is allemaal een spelshow in feiten, en dat was EJVJL hiervoor ook mind you. En daar zat ook een week vertraging in, maar het heeft de kijkcijfers nauwelijks geschaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
schat die kans minimaal in - DB is toch meer een spelshow met iedere maand een winnaar
zal moeilijk zijn dit op de streams uit zicht te houden om het pas op TV te laten zien wie er wint en naar huis moet
Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:49 schreef Cosima het volgende:
Zucht. Die streams gaan er niet komen. Het werkt prima zo toch voor hun.
ik zou niet weten waarom ze een goedlopend format zouden gaan veranderen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is allemaal een spelshow in feiten, en dat was EJVJL hiervoor ook mind you. En daar zat ook een week vertraging in, maar het heeft de kijkcijfers nauwelijks geschaad.
Altijd zo in de slachtofferrol en daar dan ook nog die pruillip de hele tijd bij. Begrijp echt niet waar die Beau zin in heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze zo in de war is om die Beau met z'n pubergedrag.
Ze hoeven niets te veranderen, het blijft zoals het is. Streams horen nu eenmaal bij dit format, zo simpel is het. Het hoort erbij om aan community building te doen net zoals bij BB en dat scoort met streams toch ook erg goed dus het schaad het programma totaal niet. En juist dat laatste wat je schrijft is discutabel omdat je dus niet weet hoe het gemaakt wordt nu en wat er vooraf een TV momentje wat de uitzending haalt, gebeurd is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ze een goedlopend format zouden gaan veranderen.
De kijkcijfers zijn stabiel, het scoort voldoende en ze hebben maar een minimale bezetting nodig. Ze kunnen het knippen en plakken zoals ze het uitkomt, ze kunnen dingen over laten doen als het niet goed in beeld is gekomen enz.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
IJs + Lichaamswarmte ... ?Ik krijg er gelijk het beeld bij van Janet die eerst met haar reet over dat ijs aan het rijen was en daarna was ze dat ijs aan het tongenSPOILER: EJVJL Flashbacks?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door lojanda op 26-01-2024 13:29:15 ]Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Dat vind ik dus ook. Elke keer wordt Beau erop aangekeken maar Melanie is oud en wijs genoeg om zelf te begrijpen dat het nooit iets zal worden. Daarbij heeft hij dat ook al tot in den treurnis aangegeven.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
beau gebruikt melanie niet , ze is er toch zelf bij
Een verwend stampvoetend kind is het..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel een sjankerd hoor die mel, jemig zeg
Zij moet echt naar huis..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:28 schreef freaky40 het volgende:
Ze slaat erg door, ze is daar echt klaar. Zie haar niet meer in een bondje terug keren eerlijk gezegd....
Ja precies! En dan die blik van Erik erbij die zich af lijkt te vragen of iedereen gek geworden isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg er gelijk het beeld bij van Janet die eerst met haar reet over dat ijs aan het rijen was en daarna was ze dat ik aan het tongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Denk dat het ook voor Mel zelf beter is als ze handdoek in de ring gooit.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja precies! En dan die blik van Erik erbij die zich af lijkt te vragen of iedereen gek geworden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Denk dat het ook voor Mel zelf beter is als ze handdoek in de ring gooit.![]()
![]()
Ik mis het programma en streams nog steeds![]()
Zou zeker beter voor Melanie zijn als ze naar huis ging.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Krant rustig lezen en that's it. Stampen heeft geen zin.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:03 schreef Revanches het volgende:
Hoe zouden jullie de informatie van de kranten efficiënt opslaan in je hoofd? En het ook kunnen terughalen?
Ik vroeg me vanochtend toevallig af waar zijn bezoek nou blijft. En waar hij zelf überhaupt uithangt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:09 schreef Alocanda het volgende:
Zou Vincent al bezoek hebben gehad? Hij is ineens zo anders. Veel rustiger en niet meer janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
Heb niks met Daniëlle, maar hoop toch dat het slecht nieuws is in die briefPakt Sam het nou af van Daniëlle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En stond er op d e vorige brieven ook op dat het een negatief bericht kon zijn? Of hebben ze dit pas gedaan nadat de bewoners ze op dat idee brachten door hun speculaties...Hotapnyc
Daar lijkt het wel op ja. Denk dat Daniëlle's blik daarom ook op onweer stond.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Pakt Sam het nou af van Daniëlle?
En stond er op d e vorige brieven ook op dat het een negatief bericht kon zijn? Of hebben ze dit pas gedaan nadat de bewoners ze op dat idee brachten door hun speculaties...
sam grist de brief uit danielle haar handenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Pakt Sam het nou af van Daniëlle?
En stond er op d e vorige brieven ook op dat het een negatief bericht kon zijn? Of hebben ze dit pas gedaan nadat de bewoners ze op dat idee brachten door hun speculaties...
Heb niks met Daniëlle, maar hoop toch dat het slecht nieuws is in die briefKutzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Misschien zit er 'karma' in die brief en is Daniëlle straks blij dat ze 'm niet paktequote:
welk slecht nieuws was dat dan , beau nam toen die brief en was iets met punten viel in team haaien hun voordeeluit toenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:52 schreef freaky40 het volgende:
Die brief was de vorige keer slecht nieuws meen ik, dus zou het nu goed nieuws moeten zijn
yepquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik twijfel, was de laatste brief niet dat Beau punten van een ander bondje mocht afhalen voor zijn eigen bondje?
De helft van een ander team meen ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik twijfel, was de laatste brief niet dat Beau punten van een ander bondje mocht afhalen voor zijn eigen bondje?
thanks dat beeld had ik geblocktquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg er gelijk het beeld bij van Janet die eerst met haar reet over dat ijs aan het rijen was en daarna was ze dat ijs aan het tongen
Heb niks met Daniëlle, maar hoop toch dat het slecht nieuws is in die briefBrief is bij Sam, op FB een stukje gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Danielle bleef er behoorlijk rustig onder. Ik zou het echt niet pikken als iets uit mijn handen wordt getrokken. Wel een Sam dingetje, eerst die wijn uit Mary haar handen en nu dit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Brief is bij Sam, op FB een stukje gezien.
Om te zeggen dat Sam nogal lomp is, is denk ik een understatement. Ik denk dat Danielle er niet echt een punt van maakte omdat zij en sam toch een soort van maatjes zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Danielle bleef er behoorlijk rustig onder. Ik zou het echt niet pikken als iets uit mijn handen wordt getrokken. Wel een Sam dingetje, eerst die wijn uit Mary haar handen en nu dit.
Het was te zien ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Casper: "Dit is mijn opdracht"
Dat hebben we vaker gehoord
Precies dat, die luistert ook alleen naar zichzelf.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Komt ze weer aan met die yoghurt...
Het gaat niet om gunnen, het gaat om de voorraad binnen no-time weg werken
Ik vind het ook onbeschoft.. maar ik heb ook nog niets anders gezien van Sam.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
ik weet niet hoe het zit met die brief en wie hem als eerste had maar dan heeft Sam daar wel met haar poten af te blijven, niet uit iemand anders zijn handen gaan trekken.
Voor een keer eens met Donna, wat een waardeloze prestatie van dat bondje. Gelukkig staan ze niet laatste in de ranking maar het had niet veel gescheeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
oeiii donna boos op Wesley, hij was aan het rekken en daardoor hadden ze bijna verloren en dat had ze hem wel kwalijk genomen zegt ze tegen hem
idd, hij dacht het goed te doen maar in zijn ijver (ik doe alles voor Donna) ging hij te ver en overzag het spel niet meer. Het scheelde op het laatst heel weinig. Dat nam ze hem kwalijk en toen zag ik de Donna die kost wat het kost wil winnen en iedere potentiele dombo maar voor haar karretje spant.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor een keer eens met Donna, wat een waardeloze prestatie van dat bondje. Gelukkig staan ze niet laatste in de ranking maar het had niet veel gescheeld.
De uitslag van die brief moet wachten tot maandag maar ze moeten blijkbaar dingen uit slaapkamers ontvreemden als ik het voorstukje zo begreep waarmee dus min of meer de inhoud van de brief al gespoiled werd.
Beau en Kainé? Dat is als kleinduimpje en de reus? Beter afkappen met Mel ja, maar Kainé nee..inmiddels is zij ook met Daan bezig, past veel beter bij elkaar..quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan ook nog met zo'n pruillipje zeggen: Maar je hoeft dat toch niet te zeggen!
En met dat, 'we kunnen het beter niet opschrijven, dan valt het minder op', gaan ze zichzelf nog harder in de vingers snijden, want wie wil bij dergelijke achterbakse meiden in een bondje? Natuurlijk valt dat wel op! Er verdwijnen punten!
Wel benieuwd naar vanavond. Veelbelovende preview. Volgens mij wil Beau een move maken richting Kainé, en dat zint Mel absoluut niet!!
Mee eens. Klaar met gezeur over streams 😑🤣quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:49 schreef Cosima het volgende:
Mel Casper Daniëlle en Donna aub. Oh ja en Wesley . Denk dat Donna uit zichzelf gaat 🥳quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:07 schreef Cirilico het volgende:
Melanie is verschrikkelijk. Verwend onvolwassen huilbaby. Eentje dat steelt en sjoemelt en geen verantwoordelijkheid kent. Mel en Casper eruit graag.
Dan negeer je het gewoon.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:33 schreef Perla het volgende:
[..]
Mee eens. Klaar met gezeur over streams 😑🤣
Casper en Danielle vind ik juist het programma helemaal top maken. Ik hoef niet alleen maar mensen te zien die ik iedere dag in mijn omgeving al zie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:43 schreef Perla het volgende:
[..]
Mel Casper Daniëlle en Donna aub. Oh ja en Wesley . Denk dat Donna uit zichzelf gaat 🥳
Er komen geen streams. Daar is het concept niet naar. Ze promoten het als dagelijkse soap met echte verhalen, echte mensen. Ze kunnen dingen over 3 dagen spreiden en willen dat je elke dag kijkt. Het is geen daily reality zoals big brother of ejvjl. Niemand is wat verplicht. En bij big brother worden de streamlocks juist elk seizoen groter en langer dus daar heb je ook helemaal niks aan.quote:
Je snapt het niet wat dit format inhoud. 'Dagelijkse soap, echte verhalen' dat is JUIST het format waar streams bij zitten, dat was juist het USP van Utopia en EJVJL. Daily reality was EJVJL ook niet, want daar zat net als bij DB een week tussen en daar waren wel streams bij. Het concept is niet veel veranderd ten opzichten van EJVJL, alleen opgepimpt in een luxere omgeving. En SL's maken me niet uit, dat hoort er bij, als je maar iets ziet van de dag die de deelnemers mee maken. Je ziet dus nog genoeg buiten de SL's om. Nee, al je argumenten gaan mank in deze en je weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Er komen geen streams. Daar is het concept niet naar. Ze promoten het als dagelijkse soap met echte verhalen, echte mensen. Ze kunnen dingen over 3 dagen spreiden en willen dat je elke dag kijkt. Het is geen daily reality zoals big brother of ejvjl. Niemand is wat verplicht. En bij big brother worden de streamlocks juist elk seizoen groter en langer dus daar heb je ook helemaal niks aan.
respecteer toch eens een keer iemands mening over wel of geen streamsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je snapt het niet wat dit format inhoud. 'Dagelijkse soap, echte verhalen' dat is JUIST het format waar streams bij zitten, dat was juist het USP van Utopia en EJVJL. Daily reality was EJVJL ook niet, want daar zat net als bij DB een week tussen en daar waren wel streams bij. Het concept is niet veel veranderd ten opzichten van EJVJL, alleen opgepimpt in een luxere omgeving. En SL's maken me niet uit, dat hoort er bij, als je maar iets ziet van de dag die de deelnemers mee maken. Je ziet dus nog genoeg buiten de SL's om. Nee, al je argumenten gaan mank in deze en je weet niet waar je het over hebt.
Talpa is niks verplicht. Zolang ze tevreden zijn met de kijkcijfers laten ze het zo. Ruzies zie je in het programma al en als de uitkomst van de opdrachten al weet hoef je niet meer te kijken, wat ze niet willen. Ja, ik erger mij soms ook aan het slome tempo en uitsmeren over de dagen maar dat is juist de bedoeling en zorgt ervoor dat ik toch maar elke dag ga kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Wie zegt dat ik deze niet respecteer, ik heb mijn mening en die geef ik. En daar hou jij mij echt niet vanaf. En voor wat betreft dat laatste, lees mijn posting nog eens terug ik heb daar mijn argumentatie over gegeven.
Als iemand een andere mening heeft, komt er altijd een "jij snapt niets van het format" of "jij snapt niets van tv maken" overheen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Wie zegt dat ik deze niet respecteer, ik heb mijn mening en die geef ik. En daar hou jij mij echt niet vanaf. En voor wat betreft dat laatste, lees mijn posting nog eens terug ik heb daar mijn argumentatie over gegeven.
Dat was ook in EJVJL het geval dus dat is het niet. Denk dat het te maken heeft dat ze nu niet meer gebruik kunnen maken van Videoland als streamingdienst.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Talpa is niks verplicht. Zolang ze tevreden zijn met de kijkcijfers laten ze het zo. Ruzies zie je in het programma al en als de uitkomst van de opdrachten al weet hoef je niet meer te kijken, wat ze niet willen. Ja, ik erger mij soms ook aan het slome tempo en uitsmeren over de dagen maar dat is juist de bedoeling en zorgt ervoor dat ik toch maar elke dag ga kijken.
Ja, nee, klopt, Beau neigt wellicht toch meer naar een type als Kim. Maar ik denk dat die te degelijk voor hem is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:28 schreef Perla het volgende:
[..]
Beau en Kainé? Dat is als kleinduimpje en de reus? Beter afkappen met Mel ja, maar Kainé nee..inmiddels is zij ook met Daan bezig, past veel beter bij elkaar..
Ik vind Daniëlle nog wel leuk. En zielig soms. Ze lijkt heel onzeker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:43 schreef Perla het volgende:
[..]
Mel Casper Daniëlle en Donna aub. Oh ja en Wesley . Denk dat Donna uit zichzelf gaat 🥳
Da's lastig, jij brengt het hier heeeeel vaak ter discussie. Maar moet je toch echt bij SBS zijn.quote:
Amen!! Helemaal mee eens 🙌quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:52 schreef Verida het volgende:
[..]
respecteer toch eens een keer iemands mening over wel of geen streams
Jij hebt er jouw ideeen over, dat weten we nu wel een keer.
Bondgenoten is in mijn ogen een heel ander iets dan Utopia of zelfs anders dan EjvL. Dit is echt een dagelijkse soap, waarbij de makers de verhaallijnen bepalen en in beeld brengen.
Dat weet mijn neus ook wel, maar dit is een forum dus bespreken we dit soort dingen hier.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:55 schreef Perla het volgende:
[..]
Da's lastig, jij brengt het hier heeeeel vaak ter discussie. Maar moet je toch echt bij SBS zijn.
Yesss!! 🙌quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Er komen geen streams. Daar is het concept niet naar. Ze promoten het als dagelijkse soap met echte verhalen, echte mensen. Ze kunnen dingen over 3 dagen spreiden en willen dat je elke dag kijkt. Het is geen daily reality zoals big brother of ejvjl. Niemand is wat verplicht. En bij big brother worden de streamlocks juist elk seizoen groter en langer dus daar heb je ook helemaal niks aan.
Denk het ook. Uiterlijk Kim. Maar haar innerlijk idd te rustig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, nee, klopt, Beau neigt wellicht toch meer naar een type als Kim. Maar ik denk dat die te degelijk voor hem is.
Bespreken? Aardige eenzijdige discussie dan toch. Lijkt wel dat "jouw mening" het is, en klopt, want je bent kenner van dit format. De rest boeit het niet dat er geen streams zijn. Maar jij begint er steeds over. Maak een afspraak met John de Mol zou ik zeggen. Of welke pipo er dan ook over gaat?! Boeiend..quote:Op zondag 28 januari 2024 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet mijn neus ook wel, maar dit is een forum dus bespreken we dit soort dingen hier.
Wel eens dat gezeur over streams kan wel eens stoppen, heeft helemaal niets met Bondgenoten te makenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:49 schreef Cosima het volgende:
Dacht dat het aan mij lag. Maar hij dwingt in mijn ogen wel veel affectie opquote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Het valt me op dat Eduardo enorm fysiek is bij zowel de mannen als de vrouwen. Veel zoenen, aanraken, dwingen knuffelen enz.
Heel vies inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Het valt me op dat Eduardo enorm fysiek is bij zowel de mannen als de vrouwen. Veel vastpakken en dan zoenen, aanraken, dwingend knuffelen enz.
Misschien kickt hij daar wel op , vind het ook echt ranzig, ook omdat hij op ongewone plekken dan zoent zoals bij Wesley in de nek... Aparte gast. Ook niet te vertrouwen.quote:
Maar toch gaan er ook veel tegen hem aanhangen dus misschien is het zien erger dan het ervaren. Van sommige mensen pik je nu eenmaal iets meer.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:09 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Misschien kickt hij daar wel op , vind het ook echt ranzig, ook omdat hij op ongewone plekken dan zoent zoals bij Wesley in de nek... Aparte gast. Ook niet te vertrouwen.
Slaat nergens op idd.....sommigen hebben nog 0 bezoek gehad en Mel al 2x. Komt puur omdat de regie denkt dat de kijkers graag oma vs Beau willen zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 01:35 schreef kater1 het volgende:
Waarom kreeg Melanie weer familiebezoek? En ik hoop dat Donna en Wesley faliekant op hun bek gaan met het nummer wat ze gaan spelen. Weer Danielle eruit gezet die het waarschijnlijk tig keer beter zou doen.
Had Jorrit misschien toch gelijk.....quote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Het valt me op dat Eduardo enorm fysiek is bij zowel de mannen als de vrouwen. Veel dwingend vastpakken en dan zoenen, aanraken, knuffelen afdwingen enz.
Oh oke dan heb ik dat verkeerd verstaanquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had gehoopt dat die oma van Melanie Beau wel zou aanspreken in de niet goede zin. Maar dat gebeurde niet..
De jankvrouwe krijgt echt een ramp te verwerken als blijkt dat Beau alleen haar wil gewoon de bondgenoten en niet buiten de serie . Want zij denkt van we weten het nog niet en we zien het wel en er zijn echte gevoelens blablabla.
Dat haar moeder ook niets zegt van , kap eens met Beau. Maar goed.
[/q
melanie vertelde aan haar oma , we gaan hier niet buiten als een koppel , buiten zien we het wel
Mocht niet van de Febo natuurlijk, die willen het verhaallijntje Beau/Melanie zelf verder laten ontstaan en zo nodig uit laten bloeien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had gehoopt dat die oma van Melanie Beau wel zou aanspreken in de niet goede zin. Maar dat gebeurde niet..
De jankvrouwe krijgt echt een ramp te verwerken als blijkt dat Beau alleen haar wil gewoon de bondgenoten en niet buiten de serie . Want zij denkt van we weten het nog niet en we zien het wel en er zijn echte gevoelens blablabla.
Zou Jorrit dan toch gelijk hebben?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Het valt me op dat Eduardo enorm fysiek is bij zowel de mannen als de vrouwen. Veel dwingend vastpakken en dan zoenen, aanraken, knuffelen afdwingen enz.
Waar zou ze Beau dan over moeten aanspreken? Dat hij rekening moet houden dat Melanie een verwend klein meisje is en dat hij alleen maar met haar bezig moet zijn en zorgen dat haar verblijf daar helemaal naar haar zin is?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Mooier zou zijn als Wes eruit gaat. Dan heeft prinsesje niemand meer die haar overal in steunt. Wesley sluit zich makkelijker aan bij ander bondje dan zij.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:17 schreef lojanda het volgende:
Zou mooi zijn dat Donna na deze cyclus zelf naar huis gaat en dat Wesley dan verdrietig achterblijft. Dat gun ik ze echt
Hij heeft ook al een keer of 10 aan haar verteld dat het enkel voor daar is. Hij heeft haar zelfs verteld over een ex waar hij het misschien weer mee wil proberen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Maar dan kruipt ze in Vincent zijn hol om te krijgen wat ze wil en binnen de kortste keren loopt hij slaafs achter haar aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:27 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Mooier zou zijn als Wes eruit gaat. Dan heeft prinsesje niemand meer die haar overal in steunt. Wesley sluit zich makkelijker aan bij ander bondje dan zij.
Wat Die Erik daar doet begrijp ik helemaal niet. Die heeft volgens mij nog geen drie zinnen text gehad in al die weken dat hij daar zit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Die Vincent is ook niets, dacht dat die wel wat TV zou gaan maken bij zijn binnenkomst, maar nee. Het is een simpele boer met issues. En figurant Erik heeft ook niet echt een rol in deze 'daily soap'....
Ja, snap daar niets van.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Die Erik daar doet begrijp ik helemaal niet. Die heeft volgens mij nog geen drie zinnen text gehad in al die weken dat hij daar zit.
hij staat nu ook niet bepaald te springen om een opdracht te doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Die Erik daar doet begrijp ik helemaal niet. Die heeft volgens mij nog geen drie zinnen text gehad in al die weken dat hij daar zit.
Dat ook niet maar je ziet hem ook niets anders doen. Ja rondjes lopen in de tuin met z’n handen in zijn zakken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij staat nu ook niet bepaald te springen om een opdracht te doen
Alleen wanneer ze niet zelf willen afgaan, sturen ze Vincent om voor lul te staan. Zoals met de moppenopdracht. Liever dat dan Daniëlle laten winnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:16 schreef lojanda het volgende:
Wat zijn Donna en Wesley toch twee vervelende bewoners.. wat een kwijlers en drammers. Ze gunnen een ander echt niets.. ook Vincent gunnen ze eigenlijk niets en hij ziet het niet eens.
Snapte Vincent daar ook niet in, die wilde eigenlijk ook niet omdat ie zichzelf er niet geschikt voor vond. Hij had z'n rug recht moeten houden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze niet zelf willen afgaan, sturen ze Vincent om voor lul te staan. Zoals met de moppenopdracht. Liever dat dan Daniëlle laten winnen.
SPOILER: Erik vindt dat Melanie Mary niet moet laten spelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
En Daan blijft eten...ze doet het erom
zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:56 schreef Cirilico het volgende:
Dat eerste stukje was toch nog best goed van Wesley.
Dat denk ik ook. Ik vind haar leuk voor het programma maar wat zou ik een moeite met haar hebben om mee samen te leven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
En Daan blijft eten...ze doet het erom
en erik heeft ook meegedaan met een proefquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Ze lopen aardig in, normaal gesproken laten ze de dag in de uitzending een week geleden zien, dat zou dus de dinsdag moeten zijn en wellicht een stukje woensdag, maar ze zitten nu al op de donderdag en lopen dus in.
Leuke uitzending met een Danielle die weer lekker op dreef was, heerlijk haar attitude tegen die idioten uit haar bondje. Prinsesje Donna over de rooien, heerlijk.
En Erik had zowaar een paar volzinnen als tekst in deze aflevering.![]()
Ja en deed dat best goed. Lijkt me best een aardige gast verder.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
en erik heeft ook meegedaan met een proef
Erik heeft al eens eerder een proef voor de haaien gedaan. Hij beantwoordde de vragen terwijl Lodewijk achter hem aan die rekstok hing, althans... Hij stond er, was vooral te laat met drukkenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
en erik heeft ook meegedaan met een proef
Maar Adele wordt veel meer herkend dan ymca die beide duidelijk waren. Maar mama mia wat minste gespeeld werd wist dan weer bijna iedereen. Echt rare uitslag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:58 schreef Cirilico het volgende:
Wesley lacht, maar YMCA was tot nu de duidelijkste aan het begin.
Heeel rare uitslag. Ze zouden sowieso moeten kappen met die jureerbare opdrachten. Vooral als ze niet blind gejureerd worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:43 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Maar Adele wordt veel meer herkend dan ymca die beide duidelijk waren. Maar mama mia wat minste gespeeld werd wist dan weer bijna iedereen. Echt rare uitslag.
Ze moeten even vaart maken om vanaf maandag de finalespelen uit te kunnen melken tot vrijdag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Ze lopen aardig in, normaal gesproken laten ze de dag in de uitzending een week geleden zien, dat zou dus de dinsdag moeten zijn en wellicht een stukje woensdag, maar ze zitten nu al op de donderdag en lopen dus in.
dat dus, hij voelt zich gebruikt, ach weet hij ook eens hoe dat is met zijn liefje voor daar maar zeker niet voor buiten de deurquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef JJ76 het volgende:
Beau als hij van misleiding hoort. Mooie mindgame.
Beau als hij hoort dat zij misleid zijn. Voel me genaaid.
Ze moet niet zo zeuren over het eten. Gewoon aanschuiven en meeeten wat de pot schaft. Ze gaat er heus niet dood van. Speciale wensen komen pas als er genoeg punten zijn en iedereen iets wat ze lekker vinden kunnen bestellen. Ze hebben genoeg rekening met haar gehouden. Extra crackers, extra thee, extra yoghurt, kwark. Genoeg is genoeg. En ik verwacht dat niemand staat te springen om haar in een bondje te hebben. Voor ons niet erg, geeft weer leuke tv.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef Revanches het volgende:
Wat vinden jullie van Danielle en dat eten? Snap haar wanhoop best wel, alleen ze heeft best een agressieve sarcastische houding. Ben benieuwd of ze geliefd is bij het vormen van nieuwe bondjes.
mss word ze eruit gestemd als de gieren laatste blijvenquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze moet niet zo zeuren over het eten. Gewoon aanschuiven en meeeten wat de pot schaft. Ze gaat er heus niet dood van. Speciale wensen komen pas als er genoeg punten zijn en iedereen iets wat ze lekker vinden kunnen bestellen. Ze hebben genoeg rekening met haar gehouden. Extra crackers, extra thee, extra yoghurt, kwark. Genoeg is genoeg. En ik verwacht dat niemand staat te springen om haar in een bondje te hebben. Voor ons niet erg, geeft weer leuke tv.
Ja, als ze laatste worden dan ligt ze eruit. Ergens wel jammer voor het programma maar begrijpelijk als ze haar niet meer willen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss word ze eruit gestemd als de gieren laatste blijven
ik gun team gieren niks en danielle is beter af als ze naar huis gaat , ze mist haar zoontje en kan ze alles eten wat ze wilquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Geweldig, die Slangen die alle verdiende punten van de geheime opdracht weer netjes in moeten leveren bij de Vossen. Ik ben geen Team Vossen maar dat is voor Team Gieren waar Danielle in zit dan wel weer gunstig voor straks bij de Knock Outs.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik gun team gieren niks en danielle is beter af als ze naar huis gaat , ze mist haar zoontje en kan ze alles eten wat ze wil
I hope so!! Ze slaat wel echt vaak door hoor. Of ze is nep aardig met nep lachje met dr nep lippen óf stoer/agressief/ bazig/ sarcastisch/uitlokken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss word ze eruit gestemd als de gieren laatste blijven
Had jorrit daar ook niet over geklaagd? Zou toch aanklacht indienen daarover??quote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Maar zelf heeft ze ook heel vaak gezegd, geen gevoelens, niet verliefd worden, alleen hier etc. Terwijl ze eigenlijk stapelgek op die jongen is. Maar ze heeft wel vaak afstandelijke dingen gezegd..quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:24 schreef Was-beer het volgende:
Beau die zich gebruikt voelt maar zelf Melanie al maanden gebruikt
Met de FEBO worden de medewerkers bedoeld die alles bepalen en vastleggen (zij zitten in een gebouw naast de loods)quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:09 schreef Perla het volgende:
Oh ja waar staat "Febo" voor? Niet die oude friettent lijkt me 😅🤣
Hoe noemde Esther ook alweer kamer 5 (of de Febo) altijd?!quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de FEBO worden de medewerkers bedoeld die alles bepalen en vastleggen (zij zitten in een gebouw naast de loods)
Met Een jaar van je Leven benoemden we dat gebouw kamer 5.
achter dacht ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe noemde Esther ook alweer kamer 5 (of de Febo) altijd?!
wel de friettentquote:Op donderdag 1 februari 2024 01:09 schreef Perla het volgende:
Oh ja waar staat "Febo" voor? Niet die oude friettent lijkt me 😅🤣
Als laatste eindigen in de ranking, betekent nog niet dat je iemand weg moet stemmen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, als ze laatste worden dan ligt ze eruit. Ergens wel jammer voor het programma maar begrijpelijk als ze haar niet meer willen.
Melanie die dan nu weer huilie huilie doet! Verkeerde inschatting gemaakt van de gevolgen??quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:24 schreef Was-beer het volgende:
Beau die zich gebruikt voelt maar zelf Melanie al maanden gebruikt
nks verkeerde inschatting van de gevolgen , omdat de haaien vooral regna en beau haar de schuld gevenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Melanie die dan nu weer huilie huilie doet! Verkeerde inschatting gemaakt van de gevolgen??
Kortom, als ze laatste worden. Precies wat er staat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Als laatste eindigen in de ranking, betekent nog niet dat je iemand weg moet stemmen.
Dan moeten ze ook het eerste inschattingsspel verliezen van de nummer 3.
Ja dat is zo maar haar gedrag zegt wat anders. Het is voor iedereen (inclusief Beau) denk ik overduidelijk dat ze stapelgek is op hem en daar maakt hij, in mijn ogen, misbruik vanquote:Op donderdag 1 februari 2024 01:17 schreef Perla het volgende:
[..]
Maar zelf heeft ze ook heel vaak gezegd, geen gevoelens, niet verliefd worden, alleen hier etc. Terwijl ze eigenlijk stapelgek op die jongen is. Maar ze heeft wel vaak afstandelijke dingen gezegd..
Ja idd, het is onderdeel van het spel daar ga je toch niet boos om wordenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
nks verkeerde inschatting van de gevolgen , omdat de haaien vooral regna en beau haar de schuld geven
Eens. Heel flauw om dit op die manier op te vatten. "Een mes in de rug!" Ja, Regna, gooi nog wat olie op het vuur. Daar ben je zo goed in! Mag haar steeds minder.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:39 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja idd, het is onderdeel van het spel daar ga je toch niet boos om worden
casper moest ook niet zeggen 1 er maar veel die op de haaienkamer komt dat is mel , is ook stokenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Heel flauw om dit op die manier op te vatten. "Een mes in de rug!" Ja, Regna, gooi nog wat olie op het vuur. Daar ben je zo goed in! Mag haar steeds minder.
Komt op mij eerder over als het melden van een grappige bijkomstigheid waardoor deze opdracht zo makkelijk was. Was zeker niet om te stoken. Wat Regna doet wel. Doet ze vaker, olie op het vuur gooien, een vuurtje opstoken. Ook als Casper in een tantrum zitquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
casper moest ook niet zeggen 1 er maar veel die op de haaienkamer komt dat is mel , is ook stoken
En toch is hij wel enorm duidelijk naar haar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:38 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar haar gedrag zegt wat anders. Het is voor iedereen (inclusief Beau) denk ik overduidelijk dat ze stapelgek is op hem en daar maakt hij, in mijn ogen, misbruik van
Maar dat is toch gewoon zo. Mel is daar vaak bij Beau, dus dat was exact de reden waarom ze die kamer kozen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
casper moest ook niet zeggen 1 er maar veel die op de haaienkamer komt dat is mel , is ook stoken
ook om dat de andere kamers beneden lagen , trap tap af zou dan wel opvallen dus niet omdat mel veel in de haaienkamer isquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon zo. Mel is daar vaak bij Beau, dus dat was exact de reden waarom ze die kamer kozen.
Ook, die had supermakkelijk toegang.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook om dat de andere kamers beneden lagen , trap tap af zou dan wel opvallen dus niet omdat mel veel in de haaienkamer is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
And the Oscar goes to ......Niks geen medelijden mee. Het lijkt 3 tegen 1, maar zo zie ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
beau blijft er te veel in hangen maakt het ook te veel persoonlijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef JJ76 het volgende:
Beau blijft er maar punt over maken. Alles om maar Mel zich schuldig te laten voelen zodat hij met haar kan blijven spelen.
Leek alsof hij wachtte tot ze zou gaan huilen, want dan kon hij mog een keer natrappen. Maar dat deed ze niet. Ze bleef stoïcijns: "je hoeft me niet te troosten!" En geen tranen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
beau blijft er te veel in hangen maakt het ook te veel persoonlijk
eerst zien of ze er nog inzit , las dat personen haar wilde volgen op haar insta , een verzoek deden werd in no time goedgekeurdquote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:17 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Kan niet wachten totdat die slabek van een Amanda Balk op familiebezoek komt.
kan maar is pas van de laatste paar dagen zoquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan ook familie zijn die haar Insta beheren natuurlijk.
Als het goed is zijn de knockouts en finale vorige week opgenomen. Vandaag krijgen we daar al een begin van te zien, dus ze hebben ingehaald om zo het begin van de knockouts voor het weekend uit te zenden, kunnen ze lekker een clifhanger maken voor de aflevering van maandag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan maar is pas van de laatste paar dagen zo
hoop dat we vandaag gaan zien wie eruit moet gaan, ze lopen wel wat inquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de knockouts en finale vorige week opgenomen. Vandaag krijgen we daar al een begin van te zien, dus ze hebben ingehaald om zo het begin van de knockouts voor het weekend uit te zenden, kunnen ze lekker een clifhanger maken voor de aflevering van maandag.
yep hoop dat ze gelijk beginnen met knock outsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Betwijfel dat, denk dat ze dan zegen 'dat zie je maandag'. Ligt er ook aan hoe laat ze in de aflevering van vanavond beginnen aan de knockouts. Als dit pas na de laatste commercial break is, kun je het wel schudden. Dan weet je wat komen gaat.
Dat zou wel heel slecht zijn als ze haar exit op deze manier spoilered.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
eerst zien of ze er nog inzit , las dat personen haar wilde volgen op haar insta , een verzoek deden werd in no time goedgekeurd
Verwacht eigenlijk dat er vanavond iemand uit gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Vond dat ze de vorige keer de vaart er wel aardig in hadden in vergelijking met de knockouts in de eerste maand. Hoop dat ze dat vast houden.
Nee, dat is Donna haar eer te na. En dat zou wel belachelijk zijn als je het spel zo gaat spelen, dan mag je zelf ook linea recta naar huis!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:58 schreef Montagui het volgende:
Het zou mij niet verrassen als de Gieren "expres" verliezen, zodat ze Danielle naar huis kunnen sturen.
Is wel lastig bij inschattingsvragen, als de slangen die vragen dan slechter zouden doen dan de gieren kunnen ze niemand naar huis sturen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:58 schreef Montagui het volgende:
Het zou mij niet verrassen als de Gieren "expres" verliezen, zodat ze Danielle naar huis kunnen sturen.
Ik hoop het niet. Ben wel benieuwd naar het vormen van bondjes. Wie wil Danielle, hoe gedraagt ze zich in een ander bondje, valt ze door de mand?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:58 schreef Montagui het volgende:
als de slangen iemand moeten kiezen denk ik dat het gaat tussen may en melaniequote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ben wel benieuwd naar het vormen van bondjes. Wie wil Danielle, hoe gedraagt ze zich in een ander bondje, valt ze door de mand?
Aan de andere kant zou het ook jammer zijn als Mary naar huis moet, hoewel ze eigenlijk ook niet veel toevoegt. Zeker niet qua ophef.
Dus, tja, laat de slangen maar verliezen en Danielle erin blijven.
Voor de korte bevrediging is het leuk als de gieren zouden verliezen, maar ik geniet toch liever nog wat langer van het gedoe met Danielle. Laat Mary maar vertrekken.
Hoewel ik me kapoterger aan Danielle zie ik ook liever Mary vertrekken. Ik wil ook wel zien hoe zij in een ander bondje is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ben wel benieuwd naar het vormen van bondjes. Wie wil Danielle, hoe gedraagt ze zich in een ander bondje, valt ze door de mand?
Aan de andere kant zou het ook jammer zijn als Mary naar huis moet, hoewel ze eigenlijk ook niet veel toevoegt. Zeker niet qua ophef.
Voor de korte bevrediging is het leuk als de gieren zouden verliezen, maar ik geniet toch liever nog wat langer van het gedoe met Danielle. Laat Mary maar vertrekken.
Doen! Wel een FOK! shirt ofzo aan, kunnen we voor je rootenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:29 schreef Cirilico het volgende:
Ik voel de neiging om mij op te geven zodat ik ff iedereen kan uitkafferen en vertellen wat ze allemaal verkeerd doen. FF snel een Daantje doen en weer vertrekken.
Casper zat in aflevering 1 of 2 te zoenen met Jorim.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:18 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik volg dit natuurlijk al vanaf dag 1, maar als ik dit voor het eerst zou kijken, zou ik denken dat zowel Beau als Casper gay is, niks mis mee overigens.. maar men wat een gasten..beau hetero? No way.
Kan ik mij haast niet voorstellen. Dan zegt Donna de ¤100.000 vrijwillig gedag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:58 schreef Montagui het volgende:
Ik vermoed/hoop dat Mel en Sam op Casper gaan. Dan wordt het 2-1-1 en gaat Casper naar huis.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Hahaha. Het is dat ik niet durf.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doen! Wel een FOK! shirt ofzo aan, kunnen we voor je rooten
zou me niet verbazen dat het 2-2 word mary-mel en moet de rest van de groep beslissenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Casper zat in aflevering 1 of 2 te zoenen met Jorim.
[..]
Kan ik mij haast niet voorstellen. Dan zegt Donna de ¤100.000 vrijwillig gedag.
[..]
Ik vermoed/hoop dat Mel en Sam op Casper gaan. Dan wordt het 2-1-1 en gaat Casper naar huis.
Keuzes, keuzes, keuzes......daar staat dan wel tegenover dat je onze fok-held wordt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hahaha. Het is dat ik niet durf.![]()
Al je negatieve kwaliteiten worden uitvergroot en half internet gaat je haten.
Ah joh, is iedereen zo weer vergeten, over bijv. Silvia of, ... eh .. die eerste winnares hoor je ook niks meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hahaha. Het is dat ik niet durf.![]()
Al je negatieve kwaliteiten worden uitvergroot en half internet gaat je haten.
Ze denkt dat ze minder krijgt dan de anderen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Is ze nu alweer door haar voorraad heen dat ze moet jatten van de anderen?
De enige reden waarom ze op die vide is gaan liggen. Op haar gemak kunnen jatten. Ze kwam voor een tonnetje maar ze gaat als een tonnetje.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Is ze nu alweer door haar voorraad heen dat ze moet jatten van de anderen?
Ze stond er met haar neus bovenop toen ze de boodschappen verdeelden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze minder krijgt dan de anderen.
Nee, ze laat het van alle kanten afweten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zit er gewoon met haar tronie op d'r krent en doet ook geen enkele moeite om samen te werken.
Aan de ene kant jammer maar ik heb dat slachtoffergedrag nu wel weer genoeg gezien.quote:
Jaa whahah. ze heeft zelf écht niet door wat voor belachelijks er allemaal over die botox lippen komt. Wattt een bizar mens is dat zegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, als ze het wel samen hadden gedaan hadden ze wel gewonnen
Ik denk Ed en Regna, de mensen met een relatie. Daan zit daar wel prima met vrouwen voor het uitkiezen en Kim laat zich denk ik makkelijk aan de kant zetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:10 schreef JJ76 het volgende:
Wie zullen de teams trouwens naar voor schuiven voor de ton?
Kim / Eduardo
Regna / ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |