abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 26 januari 2024 @ 08:47:08 #51
388664 crew  Dotteke
pi_212172884
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 08:41 schreef cinsan het volgende:

[..]
ze heeft er zelf om gevraagd dat hij haar negeerde, ze heeft gekwetst met te zeggen is over , kwam uit het niks en schrok hij van
Ja ik weet het, maar dat gejank van haar de hele tijd gisteren. Hoe zet je je zelf dan neer vraag ik mij af
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212173703
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 06:49 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Of de oma van Mel? :)
Haha! Zie het al voor me!

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212174129
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,6 Marktaandeel: 8,8 Kijkcijfer: 421.000

Kijkcijfer top 25 nr. 24

Lineaire kijkcijfers van gisteren 398.000 kijkers. DB wint het van BB deze avond in programma's in dit genre.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 26 januari 2024 @ 12:06:15 #54
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_212174811
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 11:08 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,6 Marktaandeel: 8,8 Kijkcijfer: 421.000

Kijkcijfer top 25 nr. 24

Lineaire kijkcijfers van gisteren 398.000 kijkers. DB wint het van BB deze avond in programma's in dit genre.
vind DB ook leuker om naar te kijken - zo zonder streams blijft het verrassender
... en huiver mee
pi_212174855
Met streams wordt het nog leuker, misschien na BB dat ze streams aan gaan zetten. Denk dat het totaalplaatje wat nu door dat dit ene element ontbreekt, dan completer is. Talpa is altijd van de streams geweest bij dit soort TV programa's en daar stappen ze in DB vanaf, dat snap ik niet.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 26 januari 2024 @ 12:17:14 #56
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_212174897
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 12:11 schreef freaky40 het volgende:
Met streams wordt het nog leuker, misschien na BB dat ze streams aan gaan zetten. Denk dat het totaalplaatje wat nu door dat dit ene element ontbreekt, dan completer is. Talpa is altijd van de streams geweest bij dit soort TV programa's en daar stappen ze in DB vanaf, dat snap ik niet.
schat die kans minimaal in - DB is toch meer een spelshow met iedere maand een winnaar
zal moeilijk zijn dit op de streams uit zicht te houden om het pas op TV te laten zien wie er wint en naar huis moet
... en huiver mee
pi_212174942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 12:17 schreef Giggio het volgende:

[..]
schat die kans minimaal in - DB is toch meer een spelshow met iedere maand een winnaar
zal moeilijk zijn dit op de streams uit zicht te houden om het pas op TV te laten zien wie er wint en naar huis moet
Het is allemaal een spelshow in feiten, en dat was EJVJL hiervoor ook mind you. En daar zat ook een week vertraging in, maar het heeft de kijkcijfers nauwelijks geschaad.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212175189
Zucht. Die streams gaan er niet komen. Het werkt prima zo toch voor hun.
pi_212175279
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 12:49 schreef Cosima het volgende:
Zucht. Die streams gaan er niet komen. Het werkt prima zo toch voor hun.
Dat weet je niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212175477
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 12:22 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het is allemaal een spelshow in feiten, en dat was EJVJL hiervoor ook mind you. En daar zat ook een week vertraging in, maar het heeft de kijkcijfers nauwelijks geschaad.
ik zou niet weten waarom ze een goedlopend format zouden gaan veranderen.

De kijkcijfers zijn stabiel, het scoort voldoende en ze hebben maar een minimale bezetting nodig. Ze kunnen het knippen en plakken zoals ze het uitkomt, ze kunnen dingen over laten doen als het niet goed in beeld is gekomen enz.
pi_212175481
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:58 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ongelooflijk dat ze zo in de war is om die Beau met z'n pubergedrag.
Altijd zo in de slachtofferrol en daar dan ook nog die pruillip de hele tijd bij. Begrijp echt niet waar die Beau zin in heeft.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_212175510
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 13:20 schreef Verida het volgende:

[..]
ik zou niet weten waarom ze een goedlopend format zouden gaan veranderen.

De kijkcijfers zijn stabiel, het scoort voldoende en ze hebben maar een minimale bezetting nodig. Ze kunnen het knippen en plakken zoals ze het uitkomt, ze kunnen dingen over laten doen als het niet goed in beeld is gekomen enz.
Ze hoeven niets te veranderen, het blijft zoals het is. Streams horen nu eenmaal bij dit format, zo simpel is het. Het hoort erbij om aan community building te doen net zoals bij BB en dat scoort met streams toch ook erg goed dus het schaad het programma totaal niet. En juist dat laatste wat je schrijft is discutabel omdat je dus niet weet hoe het gemaakt wordt nu en wat er vooraf een TV momentje wat de uitzending haalt, gebeurd is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212175513
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
IJs + Lichaamswarmte ... ?

SPOILER: EJVJL Flashbacks?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er gelijk het beeld bij van Janet die eerst met haar reet over dat ijs aan het rijen was en daarna was ze dat ijs aan het tongen :X

[ Bericht 0% gewijzigd door lojanda op 26-01-2024 13:29:15 ]
pi_212175529
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:29 schreef cinsan het volgende:

[..]
beau gebruikt melanie niet , ze is er toch zelf bij
Dat vind ik dus ook. Elke keer wordt Beau erop aangekeken maar Melanie is oud en wijs genoeg om zelf te begrijpen dat het nooit iets zal worden. Daarbij heeft hij dat ook al tot in den treurnis aangegeven.
pi_212175548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel een sjankerd hoor die mel, jemig zeg
Een verwend stampvoetend kind is het..
pi_212175563
Ze slaat erg door, ze is daar echt klaar. Zie haar niet meer in een bondje terug keren eerlijk gezegd....
Allemaal cabaretteketet!
pi_212175581
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 13:28 schreef freaky40 het volgende:
Ze slaat erg door, ze is daar echt klaar. Zie haar niet meer in een bondje terug keren eerlijk gezegd....
Zij moet echt naar huis..
pi_212175594
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 13:23 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik krijg er gelijk het beeld bij van Janet die eerst met haar reet over dat ijs aan het rijen was en daarna was ze dat ik aan het tongen :X
Ja precies! En dan die blik van Erik erbij die zich af lijkt te vragen of iedereen gek geworden is _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
--

Denk dat het ook voor Mel zelf beter is als ze handdoek in de ring gooit.
pi_212175689
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 13:30 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja precies! En dan die blik van Erik erbij die zich af lijkt te vragen of iedereen gek geworden is _O-

SPOILER
--

Denk dat het ook voor Mel zelf beter is als ze handdoek in de ring gooit.
_O- _O-
Ik mis het programma en streams nog steeds :{

Zou zeker beter voor Melanie zijn als ze naar huis ging.
pi_212175802
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:03 schreef Revanches het volgende:
Hoe zouden jullie de informatie van de kranten efficiënt opslaan in je hoofd? En het ook kunnen terughalen?
Krant rustig lezen en that's it. Stampen heeft geen zin.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:09 schreef Alocanda het volgende:
Zou Vincent al bezoek hebben gehad? Hij is ineens zo anders. Veel rustiger en niet meer janken.
Ik vroeg me vanochtend toevallig af waar zijn bezoek nou blijft. En waar hij zelf überhaupt uithangt.
Hotapnyc
pi_212175912
Heb niks met Daniëlle, maar hoop toch dat het slecht nieuws is in die brief :D

SPOILER
pi_212175983
Melanie is verschrikkelijk. Verwend onvolwassen huilbaby. Eentje dat steelt en sjoemelt en geen verantwoordelijkheid kent. Mel en Casper eruit graag.
Hotapnyc
pi_212176019
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
Heb niks met Daniëlle, maar hoop toch dat het slecht nieuws is in die brief :D

SPOILER
Pakt Sam het nou af van Daniëlle?

En stond er op d e vorige brieven ook op dat het een negatief bericht kon zijn? Of hebben ze dit pas gedaan nadat de bewoners ze op dat idee brachten door hun speculaties...
Hotapnyc
pi_212176057
.

[ Bericht 100% gewijzigd door HappyCharly op 26-01-2024 14:13:10 ]
♡♡♡♡
pi_212176130
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 14:09 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Pakt Sam het nou af van Daniëlle?

En stond er op d e vorige brieven ook op dat het een negatief bericht kon zijn? Of hebben ze dit pas gedaan nadat de bewoners ze op dat idee brachten door hun speculaties...
Daar lijkt het wel op ja. Denk dat Daniëlle's blik daarom ook op onweer stond. :P

Kan me ook niet herinneren dat dat er de vorige keer bij stond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')