Dat denk ik ook. Ik vind haar leuk voor het programma maar wat zou ik een moeite met haar hebben om mee samen te leven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
En Daan blijft eten...ze doet het erom
en erik heeft ook meegedaan met een proefquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Ze lopen aardig in, normaal gesproken laten ze de dag in de uitzending een week geleden zien, dat zou dus de dinsdag moeten zijn en wellicht een stukje woensdag, maar ze zitten nu al op de donderdag en lopen dus in.
Leuke uitzending met een Danielle die weer lekker op dreef was, heerlijk haar attitude tegen die idioten uit haar bondje. Prinsesje Donna over de rooien, heerlijk.
En Erik had zowaar een paar volzinnen als tekst in deze aflevering.![]()
Ja en deed dat best goed. Lijkt me best een aardige gast verder.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
en erik heeft ook meegedaan met een proef
Erik heeft al eens eerder een proef voor de haaien gedaan. Hij beantwoordde de vragen terwijl Lodewijk achter hem aan die rekstok hing, althans... Hij stond er, was vooral te laat met drukkenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
en erik heeft ook meegedaan met een proef
Maar Adele wordt veel meer herkend dan ymca die beide duidelijk waren. Maar mama mia wat minste gespeeld werd wist dan weer bijna iedereen. Echt rare uitslag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:58 schreef Cirilico het volgende:
Wesley lacht, maar YMCA was tot nu de duidelijkste aan het begin.
Heeel rare uitslag. Ze zouden sowieso moeten kappen met die jureerbare opdrachten. Vooral als ze niet blind gejureerd worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:43 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Maar Adele wordt veel meer herkend dan ymca die beide duidelijk waren. Maar mama mia wat minste gespeeld werd wist dan weer bijna iedereen. Echt rare uitslag.
Ze moeten even vaart maken om vanaf maandag de finalespelen uit te kunnen melken tot vrijdag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Ze lopen aardig in, normaal gesproken laten ze de dag in de uitzending een week geleden zien, dat zou dus de dinsdag moeten zijn en wellicht een stukje woensdag, maar ze zitten nu al op de donderdag en lopen dus in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |