abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212222380
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 2,6 Marktaandeel: 9,2 Kijkcijfer: 436.000

Geen Kijkcijfer Top 25 notering helaas.

Lineaire kijkcijfer van gisteren: 422.000 kijkers Marktaandeel 10.4 erg netjes.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212222542
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Het valt me op dat Eduardo enorm fysiek is bij zowel de mannen als de vrouwen. Veel dwingend vastpakken en dan zoenen, aanraken, knuffelen afdwingen enz.
Zou Jorrit dan toch gelijk hebben? :P
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_212222610
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had gehoopt dat die oma van Melanie Beau wel zou aanspreken in de niet goede zin. Maar dat gebeurde niet..
De jankvrouwe krijgt echt een ramp te verwerken als blijkt dat Beau alleen haar wil gewoon de bondgenoten en niet buiten de serie . Want zij denkt van we weten het nog niet en we zien het wel en er zijn echte gevoelens blablabla.

Dat haar moeder ook niets zegt van , kap eens met Beau. Maar goed.
Waar zou ze Beau dan over moeten aanspreken? Dat hij rekening moet houden dat Melanie een verwend klein meisje is en dat hij alleen maar met haar bezig moet zijn en zorgen dat haar verblijf daar helemaal naar haar zin is?

Melanie moet haar koffer pakken en lekker terug gaan naar haar “normale” beschermende wereldje ;)
pi_212222624
Wat zijn Donna en Wesley toch twee vervelende bewoners.. wat een kwijlers en drammers. Ze gunnen een ander echt niets.. ook Vincent gunnen ze eigenlijk niets en hij ziet het niet eens.
pi_212222632
Zou mooi zijn dat Donna na deze cyclus zelf naar huis gaat en dat Wesley dan verdrietig achterblijft. Dat gun ik ze echt ~O>
pi_212222709
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 11:17 schreef lojanda het volgende:
Zou mooi zijn dat Donna na deze cyclus zelf naar huis gaat en dat Wesley dan verdrietig achterblijft. Dat gun ik ze echt ~O>
Mooier zou zijn als Wes eruit gaat. Dan heeft prinsesje niemand meer die haar overal in steunt. Wesley sluit zich makkelijker aan bij ander bondje dan zij.
pi_212223215
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had gehoopt dat die oma van Melanie Beau wel zou aanspreken in de niet goede zin. Maar dat gebeurde niet..
De jankvrouwe krijgt echt een ramp te verwerken als blijkt dat Beau alleen haar wil gewoon de bondgenoten en niet buiten de serie . Want zij denkt van we weten het nog niet en we zien het wel en er zijn echte gevoelens blablabla.

Dat haar moeder ook niets zegt van , kap eens met Beau. Maar goed.
Hij heeft ook al een keer of 10 aan haar verteld dat het enkel voor daar is. Hij heeft haar zelfs verteld over een ex waar hij het misschien weer mee wil proberen.
pi_212223266
[quote]1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 12:15 schreef mootie het volgende:

[..]
Hij heeft ook al een keer of 10 aan haar verteld dat het enkel voor daar is. Hij heeft haar zelfs verteld over een ex waar hij het misschien weer mee wil proberen.
[/q
moet die ex het ook nog willen
pi_212223313
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 11:27 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Mooier zou zijn als Wes eruit gaat. Dan heeft prinsesje niemand meer die haar overal in steunt. Wesley sluit zich makkelijker aan bij ander bondje dan zij.
Maar dan kruipt ze in Vincent zijn hol om te krijgen wat ze wil en binnen de kortste keren loopt hij slaafs achter haar aan.
pi_212223403
Die Vincent is ook niets, dacht dat die wel wat TV zou gaan maken bij zijn binnenkomst, maar nee. Het is een simpele boer met issues. En figurant Erik heeft ook niet echt een rol in deze 'daily soap'....
Allemaal cabaretteketet!
pi_212223546
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Die Vincent is ook niets, dacht dat die wel wat TV zou gaan maken bij zijn binnenkomst, maar nee. Het is een simpele boer met issues. En figurant Erik heeft ook niet echt een rol in deze 'daily soap'....
Wat Die Erik daar doet begrijp ik helemaal niet. Die heeft volgens mij nog geen drie zinnen text gehad in al die weken dat hij daar zit.
pi_212223556
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:

[..]
Wat Die Erik daar doet begrijp ik helemaal niet. Die heeft volgens mij nog geen drie zinnen text gehad in al die weken dat hij daar zit.
Ja, snap daar niets van.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212223611
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:

[..]
hij staat nu ook niet bepaald te springen om een opdracht te doen
pi_212223647
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 12:57 schreef cinsan het volgende:

[..]
hij staat nu ook niet bepaald te springen om een opdracht te doen
Dat ook niet maar je ziet hem ook niets anders doen. Ja rondjes lopen in de tuin met z’n handen in zijn zakken.
pi_212223837
Denk dat Erik en Lodewijk ondergesneeuwd zijn door het gedoe bij de Slangen en Gieren. Daar zitten ook die andere nieuwkomers bij die nou eenmaal een hoger drama gehalte hebben.

Afgelopen cyclus zagen we van de Vossen en Haaien ook minder lui, in verhouding lijkt het daar gewoon koek en ei te zijn;
Daan krijgen we voorgeschoteld als predikant of als er weer een domme lovestory op de loer ligt waar dan Kaine en Kim even wat over kunnen zeggen en that's it. Ed vangt Mel en Vincent op en verder ook niets eigenlijk.
Beau zien we als Mel een schouder nodig heeft of het juist op haar heupen heeft en Regna mocht haar familie even showen, verder zijn ze vooral achtergrond materiaal bij het gedoe in die andere 2 bondjes.

Ben wel toe aan een goeie hussel van die bondjes, m'n interesse begint te dalen. Helaas zullen er op dit tempo ook maar 2 nieuwe bij komen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212225293
Volgens mij gaan de gieren echt af met de muziekopdracht.
Het super deprimerende rolling in the deep kiezen, terwijl de andere teams super herkenbare vrolijke meezingers hebben uitgekozen. Het klonk ook niet al te best wat Donna liet horen, maar wie weet. Het was ook niet super veel wat de febo liet zien.
All those angels with their wings glued on.
pi_212225968
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 11:16 schreef lojanda het volgende:
Wat zijn Donna en Wesley toch twee vervelende bewoners.. wat een kwijlers en drammers. Ze gunnen een ander echt niets.. ook Vincent gunnen ze eigenlijk niets en hij ziet het niet eens.
Alleen wanneer ze niet zelf willen afgaan, sturen ze Vincent om voor lul te staan. Zoals met de moppenopdracht. Liever dat dan Daniëlle laten winnen.
Hotapnyc
pi_212226100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:56 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Alleen wanneer ze niet zelf willen afgaan, sturen ze Vincent om voor lul te staan. Zoals met de moppenopdracht. Liever dat dan Daniëlle laten winnen.
Snapte Vincent daar ook niet in, die wilde eigenlijk ook niet omdat ie zichzelf er niet geschikt voor vond. Hij had z'n rug recht moeten houden.
pi_212226598
Wij vragen -of klagen-, Febo draait; Erik krijgt alsnog wat tekst..

SPOILER: Erik vindt dat Melanie Mary niet moet laten spelen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212228351
En Daan blijft eten...ze doet het erom
pi_212228438
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
:Y Gaat ze weer heen
pi_212228506
Dat eerste stukje was toch nog best goed van Wesley.
Hotapnyc
pi_212228507
veel me zeker niet tegen, niet verwacht
pi_212228513
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 19:56 schreef Cirilico het volgende:
Dat eerste stukje was toch nog best goed van Wesley.
zeker
pi_212228555
hmmm herkennen en dan moet de jury ook nog titel en naam kennen dus hangt ook van jury af
pi_212228562
Wesley lacht, maar YMCA was tot nu de duidelijkste aan het begin.
Hotapnyc
pi_212228593
Mamma Mia herken ik ook meteen.

Steeds begint iedereen goed, maar daarna klinkt het wat minder. Haha.
Hotapnyc
  dinsdag 30 januari 2024 @ 19:59:57 #178
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212228598
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Dat denk ik ook. Ik vind haar leuk voor het programma maar wat zou ik een moeite met haar hebben om mee samen te leven.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_212228656

Dit schreef er 1 op bij YMCA }:|
  dinsdag 30 januari 2024 @ 20:04:53 #180
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212228714
Bij een ander lied Adele benoemen, hebben ze de lijsten door elkaar gehaald?
pi_212228735
Tsja Donna, had maar Single Ladies gedaan. Herkenbaarder deuntje.
Hotapnyc
pi_212228750
En Donna mag zichzelf dit keer uitkafferen.
Hotapnyc
pi_212228765
ben je in me teleurgesteld Vinnie??? kwijl kwijl
pi_212228784
Als juryleden Abba en Village People al niet herkennen weet ik niet of het had uitgemaakt of ze Single Ladies of Rolling in the Deep gedaan hadden :')
pi_212229059
Wesley houdt zijn mond want hij wil geen 'nee' zeggen tegen slapen met Donna in één bed.
Hotapnyc
pi_212229138
pi_212229206
quote:
25 januari
Hotapnyc
pi_212229609
Pfff de grote Donna show. Verwend tot op het bot...
pi_212230192
Ze lopen aardig in, normaal gesproken laten ze de dag in de uitzending een week geleden zien, dat zou dus de dinsdag moeten zijn en wellicht een stukje woensdag, maar ze zitten nu al op de donderdag en lopen dus in.

Leuke uitzending met een Danielle die weer lekker op dreef was, heerlijk haar attitude tegen die idioten uit haar bondje. Prinsesje Donna over de rooien, heerlijk.
En Erik had zowaar een paar volzinnen als tekst in deze aflevering. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_212230502
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Ze lopen aardig in, normaal gesproken laten ze de dag in de uitzending een week geleden zien, dat zou dus de dinsdag moeten zijn en wellicht een stukje woensdag, maar ze zitten nu al op de donderdag en lopen dus in.

Leuke uitzending met een Danielle die weer lekker op dreef was, heerlijk haar attitude tegen die idioten uit haar bondje. Prinsesje Donna over de rooien, heerlijk.
En Erik had zowaar een paar volzinnen als tekst in deze aflevering. ^O^
en erik heeft ook meegedaan met een proef ^O^
pi_212230539
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef cinsan het volgende:

[..]
Ja en deed dat best goed. Lijkt me best een aardige gast verder.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212230552
Danielle _O-
Wat een figuur. Echt perfect voor deze show
pi_212230598
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef cinsan het volgende:

[..]
Erik heeft al eens eerder een proef voor de haaien gedaan. Hij beantwoordde de vragen terwijl Lodewijk achter hem aan die rekstok hing, althans... Hij stond er, was vooral te laat met drukken :P
pi_212231564
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 19:58 schreef Cirilico het volgende:
Wesley lacht, maar YMCA was tot nu de duidelijkste aan het begin.
Maar Adele wordt veel meer herkend dan ymca die beide duidelijk waren. Maar mama mia wat minste gespeeld werd wist dan weer bijna iedereen. Echt rare uitslag.
pi_212232154
Donna en Wesley deden het beter dan ik had verwacht, maar toch de 3e plaats.
Het is trouwens erg vreemd dat een jury wel een nummer weet, maar dan niet de artiest en vice versa.
Dit zijn nou niet bepaald underground indie nummers die maar door een paar duizend mensen op de planeet worden geluisterd. Ik denk persoonlijk dat de febo goed kan sjoemelen met de jureerbare opdrachten zoals deze, als ze de ranking een bepaalde kant op willen hebben of drama voor de uitzendingen. ''Schrijf maar een totaal irrelevant lied of artiest op wat er helemaal niet op lijkt of laat een van de twee velden leeg.''
All those angels with their wings glued on.
pi_212232194
Zou 't leuk vinden als we bv elke week op iets konden stemmen. Bv een kleinigheidje voor één van de bewoners en dan kiezen uit 4 opties. Ik zou sowieso kiezen voor een kuipje smeerkaas voor Amanda 2.0 als ik de kans kreeg. En dan genieten van die kop van Donna en Wesley als ze zien dat Amanda 2.0 populair is. Ook al is ze een gedrocht
pi_212232228
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:43 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Maar Adele wordt veel meer herkend dan ymca die beide duidelijk waren. Maar mama mia wat minste gespeeld werd wist dan weer bijna iedereen. Echt rare uitslag.
Heeel rare uitslag. Ze zouden sowieso moeten kappen met die jureerbare opdrachten. Vooral als ze niet blind gejureerd worden.

Al kan ik mij voorstellen dat minder mensen de artiest en titel van YMC weten terwijl ze het deuntje wel kennen. Het is al klassieker toch minder bekend en populair dan Mamma Mia of We Will Rock You.
Hotapnyc
pi_212232231
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten even vaart maken om vanaf maandag de finalespelen uit te kunnen melken tot vrijdag.
Hotapnyc
pi_212234308
Die worden deze week opgenomen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212234332
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,5 Marktaandeel: 8,1 Kijkcijfer: 408.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 25

Lineaire kijkcijfers van gisterenavond: 393.000
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties