Zou Jorrit dan toch gelijk hebben?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Het valt me op dat Eduardo enorm fysiek is bij zowel de mannen als de vrouwen. Veel dwingend vastpakken en dan zoenen, aanraken, knuffelen afdwingen enz.
Waar zou ze Beau dan over moeten aanspreken? Dat hij rekening moet houden dat Melanie een verwend klein meisje is en dat hij alleen maar met haar bezig moet zijn en zorgen dat haar verblijf daar helemaal naar haar zin is?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had gehoopt dat die oma van Melanie Beau wel zou aanspreken in de niet goede zin. Maar dat gebeurde niet..
De jankvrouwe krijgt echt een ramp te verwerken als blijkt dat Beau alleen haar wil gewoon de bondgenoten en niet buiten de serie . Want zij denkt van we weten het nog niet en we zien het wel en er zijn echte gevoelens blablabla.
Dat haar moeder ook niets zegt van , kap eens met Beau. Maar goed.
Mooier zou zijn als Wes eruit gaat. Dan heeft prinsesje niemand meer die haar overal in steunt. Wesley sluit zich makkelijker aan bij ander bondje dan zij.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:17 schreef lojanda het volgende:
Zou mooi zijn dat Donna na deze cyclus zelf naar huis gaat en dat Wesley dan verdrietig achterblijft. Dat gun ik ze echt
Hij heeft ook al een keer of 10 aan haar verteld dat het enkel voor daar is. Hij heeft haar zelfs verteld over een ex waar hij het misschien weer mee wil proberen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had gehoopt dat die oma van Melanie Beau wel zou aanspreken in de niet goede zin. Maar dat gebeurde niet..
De jankvrouwe krijgt echt een ramp te verwerken als blijkt dat Beau alleen haar wil gewoon de bondgenoten en niet buiten de serie . Want zij denkt van we weten het nog niet en we zien het wel en er zijn echte gevoelens blablabla.
Dat haar moeder ook niets zegt van , kap eens met Beau. Maar goed.
Op dinsdag 30 januari 2024 12:15 schreef mootie het volgende:
Maar dan kruipt ze in Vincent zijn hol om te krijgen wat ze wil en binnen de kortste keren loopt hij slaafs achter haar aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:27 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Mooier zou zijn als Wes eruit gaat. Dan heeft prinsesje niemand meer die haar overal in steunt. Wesley sluit zich makkelijker aan bij ander bondje dan zij.
Wat Die Erik daar doet begrijp ik helemaal niet. Die heeft volgens mij nog geen drie zinnen text gehad in al die weken dat hij daar zit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Die Vincent is ook niets, dacht dat die wel wat TV zou gaan maken bij zijn binnenkomst, maar nee. Het is een simpele boer met issues. En figurant Erik heeft ook niet echt een rol in deze 'daily soap'....
Ja, snap daar niets van.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Die Erik daar doet begrijp ik helemaal niet. Die heeft volgens mij nog geen drie zinnen text gehad in al die weken dat hij daar zit.
hij staat nu ook niet bepaald te springen om een opdracht te doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Die Erik daar doet begrijp ik helemaal niet. Die heeft volgens mij nog geen drie zinnen text gehad in al die weken dat hij daar zit.
Dat ook niet maar je ziet hem ook niets anders doen. Ja rondjes lopen in de tuin met z’n handen in zijn zakken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij staat nu ook niet bepaald te springen om een opdracht te doen
Alleen wanneer ze niet zelf willen afgaan, sturen ze Vincent om voor lul te staan. Zoals met de moppenopdracht. Liever dat dan Daniëlle laten winnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:16 schreef lojanda het volgende:
Wat zijn Donna en Wesley toch twee vervelende bewoners.. wat een kwijlers en drammers. Ze gunnen een ander echt niets.. ook Vincent gunnen ze eigenlijk niets en hij ziet het niet eens.
Snapte Vincent daar ook niet in, die wilde eigenlijk ook niet omdat ie zichzelf er niet geschikt voor vond. Hij had z'n rug recht moeten houden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze niet zelf willen afgaan, sturen ze Vincent om voor lul te staan. Zoals met de moppenopdracht. Liever dat dan Daniëlle laten winnen.
SPOILER: Erik vindt dat Melanie Mary niet moet laten spelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
En Daan blijft eten...ze doet het erom
zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:56 schreef Cirilico het volgende:
Dat eerste stukje was toch nog best goed van Wesley.
Dat denk ik ook. Ik vind haar leuk voor het programma maar wat zou ik een moeite met haar hebben om mee samen te leven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
En Daan blijft eten...ze doet het erom
en erik heeft ook meegedaan met een proefquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Ze lopen aardig in, normaal gesproken laten ze de dag in de uitzending een week geleden zien, dat zou dus de dinsdag moeten zijn en wellicht een stukje woensdag, maar ze zitten nu al op de donderdag en lopen dus in.
Leuke uitzending met een Danielle die weer lekker op dreef was, heerlijk haar attitude tegen die idioten uit haar bondje. Prinsesje Donna over de rooien, heerlijk.
En Erik had zowaar een paar volzinnen als tekst in deze aflevering.![]()
Ja en deed dat best goed. Lijkt me best een aardige gast verder.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
en erik heeft ook meegedaan met een proef
Erik heeft al eens eerder een proef voor de haaien gedaan. Hij beantwoordde de vragen terwijl Lodewijk achter hem aan die rekstok hing, althans... Hij stond er, was vooral te laat met drukkenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
en erik heeft ook meegedaan met een proef
Maar Adele wordt veel meer herkend dan ymca die beide duidelijk waren. Maar mama mia wat minste gespeeld werd wist dan weer bijna iedereen. Echt rare uitslag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:58 schreef Cirilico het volgende:
Wesley lacht, maar YMCA was tot nu de duidelijkste aan het begin.
Heeel rare uitslag. Ze zouden sowieso moeten kappen met die jureerbare opdrachten. Vooral als ze niet blind gejureerd worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:43 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Maar Adele wordt veel meer herkend dan ymca die beide duidelijk waren. Maar mama mia wat minste gespeeld werd wist dan weer bijna iedereen. Echt rare uitslag.
Ze moeten even vaart maken om vanaf maandag de finalespelen uit te kunnen melken tot vrijdag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Ze lopen aardig in, normaal gesproken laten ze de dag in de uitzending een week geleden zien, dat zou dus de dinsdag moeten zijn en wellicht een stukje woensdag, maar ze zitten nu al op de donderdag en lopen dus in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |