Ik vind het ook onbeschoft.. maar ik heb ook nog niets anders gezien van Sam.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
ik weet niet hoe het zit met die brief en wie hem als eerste had maar dan heeft Sam daar wel met haar poten af te blijven, niet uit iemand anders zijn handen gaan trekken.
Voor een keer eens met Donna, wat een waardeloze prestatie van dat bondje. Gelukkig staan ze niet laatste in de ranking maar het had niet veel gescheeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
oeiii donna boos op Wesley, hij was aan het rekken en daardoor hadden ze bijna verloren en dat had ze hem wel kwalijk genomen zegt ze tegen hem
idd, hij dacht het goed te doen maar in zijn ijver (ik doe alles voor Donna) ging hij te ver en overzag het spel niet meer. Het scheelde op het laatst heel weinig. Dat nam ze hem kwalijk en toen zag ik de Donna die kost wat het kost wil winnen en iedere potentiele dombo maar voor haar karretje spant.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor een keer eens met Donna, wat een waardeloze prestatie van dat bondje. Gelukkig staan ze niet laatste in de ranking maar het had niet veel gescheeld.
De uitslag van die brief moet wachten tot maandag maar ze moeten blijkbaar dingen uit slaapkamers ontvreemden als ik het voorstukje zo begreep waarmee dus min of meer de inhoud van de brief al gespoiled werd.
Beau en Kainé? Dat is als kleinduimpje en de reus? Beter afkappen met Mel ja, maar Kainé nee..inmiddels is zij ook met Daan bezig, past veel beter bij elkaar..quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan ook nog met zo'n pruillipje zeggen: Maar je hoeft dat toch niet te zeggen!
En met dat, 'we kunnen het beter niet opschrijven, dan valt het minder op', gaan ze zichzelf nog harder in de vingers snijden, want wie wil bij dergelijke achterbakse meiden in een bondje? Natuurlijk valt dat wel op! Er verdwijnen punten!
Wel benieuwd naar vanavond. Veelbelovende preview. Volgens mij wil Beau een move maken richting Kainé, en dat zint Mel absoluut niet!!
Mee eens. Klaar met gezeur over streams 😑🤣quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:49 schreef Cosima het volgende:
Zucht. Die streams gaan er niet komen. Het werkt prima zo toch voor hun.
Mel Casper Daniëlle en Donna aub. Oh ja en Wesley . Denk dat Donna uit zichzelf gaat 🥳quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:07 schreef Cirilico het volgende:
Melanie is verschrikkelijk. Verwend onvolwassen huilbaby. Eentje dat steelt en sjoemelt en geen verantwoordelijkheid kent. Mel en Casper eruit graag.
Dan negeer je het gewoon.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:33 schreef Perla het volgende:
[..]
Mee eens. Klaar met gezeur over streams 😑🤣
Casper en Danielle vind ik juist het programma helemaal top maken. Ik hoef niet alleen maar mensen te zien die ik iedere dag in mijn omgeving al zie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:43 schreef Perla het volgende:
[..]
Mel Casper Daniëlle en Donna aub. Oh ja en Wesley . Denk dat Donna uit zichzelf gaat 🥳
Er komen geen streams. Daar is het concept niet naar. Ze promoten het als dagelijkse soap met echte verhalen, echte mensen. Ze kunnen dingen over 3 dagen spreiden en willen dat je elke dag kijkt. Het is geen daily reality zoals big brother of ejvjl. Niemand is wat verplicht. En bij big brother worden de streamlocks juist elk seizoen groter en langer dus daar heb je ook helemaal niks aan.quote:
Je snapt het niet wat dit format inhoud. 'Dagelijkse soap, echte verhalen' dat is JUIST het format waar streams bij zitten, dat was juist het USP van Utopia en EJVJL. Daily reality was EJVJL ook niet, want daar zat net als bij DB een week tussen en daar waren wel streams bij. Het concept is niet veel veranderd ten opzichten van EJVJL, alleen opgepimpt in een luxere omgeving. En SL's maken me niet uit, dat hoort er bij, als je maar iets ziet van de dag die de deelnemers mee maken. Je ziet dus nog genoeg buiten de SL's om. Nee, al je argumenten gaan mank in deze en je weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Er komen geen streams. Daar is het concept niet naar. Ze promoten het als dagelijkse soap met echte verhalen, echte mensen. Ze kunnen dingen over 3 dagen spreiden en willen dat je elke dag kijkt. Het is geen daily reality zoals big brother of ejvjl. Niemand is wat verplicht. En bij big brother worden de streamlocks juist elk seizoen groter en langer dus daar heb je ook helemaal niks aan.
respecteer toch eens een keer iemands mening over wel of geen streamsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je snapt het niet wat dit format inhoud. 'Dagelijkse soap, echte verhalen' dat is JUIST het format waar streams bij zitten, dat was juist het USP van Utopia en EJVJL. Daily reality was EJVJL ook niet, want daar zat net als bij DB een week tussen en daar waren wel streams bij. Het concept is niet veel veranderd ten opzichten van EJVJL, alleen opgepimpt in een luxere omgeving. En SL's maken me niet uit, dat hoort er bij, als je maar iets ziet van de dag die de deelnemers mee maken. Je ziet dus nog genoeg buiten de SL's om. Nee, al je argumenten gaan mank in deze en je weet niet waar je het over hebt.
Talpa is niks verplicht. Zolang ze tevreden zijn met de kijkcijfers laten ze het zo. Ruzies zie je in het programma al en als de uitkomst van de opdrachten al weet hoef je niet meer te kijken, wat ze niet willen. Ja, ik erger mij soms ook aan het slome tempo en uitsmeren over de dagen maar dat is juist de bedoeling en zorgt ervoor dat ik toch maar elke dag ga kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Wie zegt dat ik deze niet respecteer, ik heb mijn mening en die geef ik. En daar hou jij mij echt niet vanaf. En voor wat betreft dat laatste, lees mijn posting nog eens terug ik heb daar mijn argumentatie over gegeven.
Als iemand een andere mening heeft, komt er altijd een "jij snapt niets van het format" of "jij snapt niets van tv maken" overheen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Wie zegt dat ik deze niet respecteer, ik heb mijn mening en die geef ik. En daar hou jij mij echt niet vanaf. En voor wat betreft dat laatste, lees mijn posting nog eens terug ik heb daar mijn argumentatie over gegeven.
Dat was ook in EJVJL het geval dus dat is het niet. Denk dat het te maken heeft dat ze nu niet meer gebruik kunnen maken van Videoland als streamingdienst.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Talpa is niks verplicht. Zolang ze tevreden zijn met de kijkcijfers laten ze het zo. Ruzies zie je in het programma al en als de uitkomst van de opdrachten al weet hoef je niet meer te kijken, wat ze niet willen. Ja, ik erger mij soms ook aan het slome tempo en uitsmeren over de dagen maar dat is juist de bedoeling en zorgt ervoor dat ik toch maar elke dag ga kijken.
Ja, nee, klopt, Beau neigt wellicht toch meer naar een type als Kim. Maar ik denk dat die te degelijk voor hem is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:28 schreef Perla het volgende:
[..]
Beau en Kainé? Dat is als kleinduimpje en de reus? Beter afkappen met Mel ja, maar Kainé nee..inmiddels is zij ook met Daan bezig, past veel beter bij elkaar..
Ik vind Daniëlle nog wel leuk. En zielig soms. Ze lijkt heel onzeker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:43 schreef Perla het volgende:
[..]
Mel Casper Daniëlle en Donna aub. Oh ja en Wesley . Denk dat Donna uit zichzelf gaat 🥳
Da's lastig, jij brengt het hier heeeeel vaak ter discussie. Maar moet je toch echt bij SBS zijn.quote:
Amen!! Helemaal mee eens 🙌quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:52 schreef Verida het volgende:
[..]
respecteer toch eens een keer iemands mening over wel of geen streams
Jij hebt er jouw ideeen over, dat weten we nu wel een keer.
Bondgenoten is in mijn ogen een heel ander iets dan Utopia of zelfs anders dan EjvL. Dit is echt een dagelijkse soap, waarbij de makers de verhaallijnen bepalen en in beeld brengen.
Dat weet mijn neus ook wel, maar dit is een forum dus bespreken we dit soort dingen hier.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:55 schreef Perla het volgende:
[..]
Da's lastig, jij brengt het hier heeeeel vaak ter discussie. Maar moet je toch echt bij SBS zijn.
Yesss!! 🙌quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Er komen geen streams. Daar is het concept niet naar. Ze promoten het als dagelijkse soap met echte verhalen, echte mensen. Ze kunnen dingen over 3 dagen spreiden en willen dat je elke dag kijkt. Het is geen daily reality zoals big brother of ejvjl. Niemand is wat verplicht. En bij big brother worden de streamlocks juist elk seizoen groter en langer dus daar heb je ook helemaal niks aan.
Denk het ook. Uiterlijk Kim. Maar haar innerlijk idd te rustig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, nee, klopt, Beau neigt wellicht toch meer naar een type als Kim. Maar ik denk dat die te degelijk voor hem is.
Bespreken? Aardige eenzijdige discussie dan toch. Lijkt wel dat "jouw mening" het is, en klopt, want je bent kenner van dit format. De rest boeit het niet dat er geen streams zijn. Maar jij begint er steeds over. Maak een afspraak met John de Mol zou ik zeggen. Of welke pipo er dan ook over gaat?! Boeiend..quote:Op zondag 28 januari 2024 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet mijn neus ook wel, maar dit is een forum dus bespreken we dit soort dingen hier.
Wel eens dat gezeur over streams kan wel eens stoppen, heeft helemaal niets met Bondgenoten te makenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:49 schreef Cosima het volgende:
Zucht. Die streams gaan er niet komen. Het werkt prima zo toch voor hun.
Dacht dat het aan mij lag. Maar hij dwingt in mijn ogen wel veel affectie opquote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Het valt me op dat Eduardo enorm fysiek is bij zowel de mannen als de vrouwen. Veel zoenen, aanraken, dwingen knuffelen enz.
Heel vies inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Het valt me op dat Eduardo enorm fysiek is bij zowel de mannen als de vrouwen. Veel vastpakken en dan zoenen, aanraken, dwingend knuffelen enz.
Misschien kickt hij daar wel op , vind het ook echt ranzig, ook omdat hij op ongewone plekken dan zoent zoals bij Wesley in de nek... Aparte gast. Ook niet te vertrouwen.quote:
Maar toch gaan er ook veel tegen hem aanhangen dus misschien is het zien erger dan het ervaren. Van sommige mensen pik je nu eenmaal iets meer.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:09 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Misschien kickt hij daar wel op , vind het ook echt ranzig, ook omdat hij op ongewone plekken dan zoent zoals bij Wesley in de nek... Aparte gast. Ook niet te vertrouwen.
Slaat nergens op idd.....sommigen hebben nog 0 bezoek gehad en Mel al 2x. Komt puur omdat de regie denkt dat de kijkers graag oma vs Beau willen zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 01:35 schreef kater1 het volgende:
Waarom kreeg Melanie weer familiebezoek? En ik hoop dat Donna en Wesley faliekant op hun bek gaan met het nummer wat ze gaan spelen. Weer Danielle eruit gezet die het waarschijnlijk tig keer beter zou doen.
Had Jorrit misschien toch gelijk.....quote:Op zondag 28 januari 2024 16:07 schreef SterreKaatje het volgende:
Het valt me op dat Eduardo enorm fysiek is bij zowel de mannen als de vrouwen. Veel dwingend vastpakken en dan zoenen, aanraken, knuffelen afdwingen enz.
Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Op dinsdag 30 januari 2024 09:57 schreef cinsan het volgende:Oh oke dan heb ik dat verkeerd verstaanquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had gehoopt dat die oma van Melanie Beau wel zou aanspreken in de niet goede zin. Maar dat gebeurde niet..
De jankvrouwe krijgt echt een ramp te verwerken als blijkt dat Beau alleen haar wil gewoon de bondgenoten en niet buiten de serie . Want zij denkt van we weten het nog niet en we zien het wel en er zijn echte gevoelens blablabla.
Dat haar moeder ook niets zegt van , kap eens met Beau. Maar goed.
[/q
melanie vertelde aan haar oma , we gaan hier niet buiten als een koppel , buiten zien we het wel
Mocht niet van de Febo natuurlijk, die willen het verhaallijntje Beau/Melanie zelf verder laten ontstaan en zo nodig uit laten bloeien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had gehoopt dat die oma van Melanie Beau wel zou aanspreken in de niet goede zin. Maar dat gebeurde niet..
De jankvrouwe krijgt echt een ramp te verwerken als blijkt dat Beau alleen haar wil gewoon de bondgenoten en niet buiten de serie . Want zij denkt van we weten het nog niet en we zien het wel en er zijn echte gevoelens blablabla.
Dat haar moeder ook niets zegt van , kap eens met Beau. Maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |