Hahaha. Het is dat ik niet durf.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doen! Wel een FOK! shirt ofzo aan, kunnen we voor je rooten
zou me niet verbazen dat het 2-2 word mary-mel en moet de rest van de groep beslissenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Casper zat in aflevering 1 of 2 te zoenen met Jorim.
[..]
Kan ik mij haast niet voorstellen. Dan zegt Donna de ¤100.000 vrijwillig gedag.
[..]
Ik vermoed/hoop dat Mel en Sam op Casper gaan. Dan wordt het 2-1-1 en gaat Casper naar huis.
Keuzes, keuzes, keuzes......daar staat dan wel tegenover dat je onze fok-held wordt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hahaha. Het is dat ik niet durf.![]()
Al je negatieve kwaliteiten worden uitvergroot en half internet gaat je haten.
Ah joh, is iedereen zo weer vergeten, over bijv. Silvia of, ... eh .. die eerste winnares hoor je ook niks meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hahaha. Het is dat ik niet durf.![]()
Al je negatieve kwaliteiten worden uitvergroot en half internet gaat je haten.
Ze denkt dat ze minder krijgt dan de anderen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Is ze nu alweer door haar voorraad heen dat ze moet jatten van de anderen?
De enige reden waarom ze op die vide is gaan liggen. Op haar gemak kunnen jatten. Ze kwam voor een tonnetje maar ze gaat als een tonnetje.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Is ze nu alweer door haar voorraad heen dat ze moet jatten van de anderen?
Ze stond er met haar neus bovenop toen ze de boodschappen verdeelden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze minder krijgt dan de anderen.
Nee, ze laat het van alle kanten afweten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zit er gewoon met haar tronie op d'r krent en doet ook geen enkele moeite om samen te werken.
Aan de ene kant jammer maar ik heb dat slachtoffergedrag nu wel weer genoeg gezien.quote:
Jaa whahah. ze heeft zelf écht niet door wat voor belachelijks er allemaal over die botox lippen komt. Wattt een bizar mens is dat zegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, als ze het wel samen hadden gedaan hadden ze wel gewonnen
Ik denk Ed en Regna, de mensen met een relatie. Daan zit daar wel prima met vrouwen voor het uitkiezen en Kim laat zich denk ik makkelijk aan de kant zetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:10 schreef JJ76 het volgende:
Wie zullen de teams trouwens naar voor schuiven voor de ton?
Kim / Eduardo
Regna / ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |