Leek alsof hij wachtte tot ze zou gaan huilen, want dan kon hij mog een keer natrappen. Maar dat deed ze niet. Ze bleef stoīcijns: "je hoeft me niet te troosten!" En geen tranen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
beau blijft er te veel in hangen maakt het ook te veel persoonlijk
eerst zien of ze er nog inzit , las dat personen haar wilde volgen op haar insta , een verzoek deden werd in no time goedgekeurdquote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:17 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Kan niet wachten totdat die slabek van een Amanda Balk op familiebezoek komt.
kan maar is pas van de laatste paar dagen zoquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan ook familie zijn die haar Insta beheren natuurlijk.
Als het goed is zijn de knockouts en finale vorige week opgenomen. Vandaag krijgen we daar al een begin van te zien, dus ze hebben ingehaald om zo het begin van de knockouts voor het weekend uit te zenden, kunnen ze lekker een clifhanger maken voor de aflevering van maandag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan maar is pas van de laatste paar dagen zo
hoop dat we vandaag gaan zien wie eruit moet gaan, ze lopen wel wat inquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de knockouts en finale vorige week opgenomen. Vandaag krijgen we daar al een begin van te zien, dus ze hebben ingehaald om zo het begin van de knockouts voor het weekend uit te zenden, kunnen ze lekker een clifhanger maken voor de aflevering van maandag.
yep hoop dat ze gelijk beginnen met knock outsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Betwijfel dat, denk dat ze dan zegen 'dat zie je maandag'. Ligt er ook aan hoe laat ze in de aflevering van vanavond beginnen aan de knockouts. Als dit pas na de laatste commercial break is, kun je het wel schudden. Dan weet je wat komen gaat.
Dat zou wel heel slecht zijn als ze haar exit op deze manier spoilered.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
eerst zien of ze er nog inzit , las dat personen haar wilde volgen op haar insta , een verzoek deden werd in no time goedgekeurd
Verwacht eigenlijk dat er vanavond iemand uit gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Vond dat ze de vorige keer de vaart er wel aardig in hadden in vergelijking met de knockouts in de eerste maand. Hoop dat ze dat vast houden.
Nee, dat is Donna haar eer te na. En dat zou wel belachelijk zijn als je het spel zo gaat spelen, dan mag je zelf ook linea recta naar huis!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:58 schreef Montagui het volgende:
Het zou mij niet verrassen als de Gieren "expres" verliezen, zodat ze Danielle naar huis kunnen sturen.
Is wel lastig bij inschattingsvragen, als de slangen die vragen dan slechter zouden doen dan de gieren kunnen ze niemand naar huis sturen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:58 schreef Montagui het volgende:
Het zou mij niet verrassen als de Gieren "expres" verliezen, zodat ze Danielle naar huis kunnen sturen.
Ik hoop het niet. Ben wel benieuwd naar het vormen van bondjes. Wie wil Danielle, hoe gedraagt ze zich in een ander bondje, valt ze door de mand?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:58 schreef Montagui het volgende:
als de slangen iemand moeten kiezen denk ik dat het gaat tussen may en melaniequote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ben wel benieuwd naar het vormen van bondjes. Wie wil Danielle, hoe gedraagt ze zich in een ander bondje, valt ze door de mand?
Aan de andere kant zou het ook jammer zijn als Mary naar huis moet, hoewel ze eigenlijk ook niet veel toevoegt. Zeker niet qua ophef.
Dus, tja, laat de slangen maar verliezen en Danielle erin blijven.
Voor de korte bevrediging is het leuk als de gieren zouden verliezen, maar ik geniet toch liever nog wat langer van het gedoe met Danielle. Laat Mary maar vertrekken.
Hoewel ik me kapoterger aan Danielle zie ik ook liever Mary vertrekken. Ik wil ook wel zien hoe zij in een ander bondje is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ben wel benieuwd naar het vormen van bondjes. Wie wil Danielle, hoe gedraagt ze zich in een ander bondje, valt ze door de mand?
Aan de andere kant zou het ook jammer zijn als Mary naar huis moet, hoewel ze eigenlijk ook niet veel toevoegt. Zeker niet qua ophef.
Voor de korte bevrediging is het leuk als de gieren zouden verliezen, maar ik geniet toch liever nog wat langer van het gedoe met Danielle. Laat Mary maar vertrekken.
Doen! Wel een FOK! shirt ofzo aan, kunnen we voor je rootenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:29 schreef Cirilico het volgende:
Ik voel de neiging om mij op te geven zodat ik ff iedereen kan uitkafferen en vertellen wat ze allemaal verkeerd doen. FF snel een Daantje doen en weer vertrekken.
Casper zat in aflevering 1 of 2 te zoenen met Jorim.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:18 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik volg dit natuurlijk al vanaf dag 1, maar als ik dit voor het eerst zou kijken, zou ik denken dat zowel Beau als Casper gay is, niks mis mee overigens.. maar men wat een gasten..beau hetero? No way.
Kan ik mij haast niet voorstellen. Dan zegt Donna de ¤100.000 vrijwillig gedag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:58 schreef Montagui het volgende:
Ik vermoed/hoop dat Mel en Sam op Casper gaan. Dan wordt het 2-1-1 en gaat Casper naar huis.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |