abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212253455
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
And the Oscar goes to ......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks geen medelijden mee. Het lijkt 3 tegen 1, maar zo zie ik het niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_212254470
:') Al die overtrokken reacties op die geheime opdracht
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212254563
Ja hoor, ze zijn vast jaloers op Daniëlle _O-

pi_212254722
Beau blijft er maar punt over maken. Alles om maar Mel zich schuldig te laten voelen zodat hij met haar kan blijven spelen.
  donderdag 1 februari 2024 @ 20:08:00 #245
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212254789
Zo ongelooflijk hysterisch omdat ze bang is iets tekort te komen. Zou ze weten dat de loods gewoon drinkwater heeft en niet alles met een zakje thee hoeft.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_212255023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef JJ76 het volgende:
Beau blijft er maar punt over maken. Alles om maar Mel zich schuldig te laten voelen zodat hij met haar kan blijven spelen.
beau blijft er te veel in hangen maakt het ook te veel persoonlijk
  donderdag 1 februari 2024 @ 20:26:50 #247
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212255099
Ik kreeg het gevoel dat Danielle aan het flirten was met Jan. Wiebelen en dat lachje naar hem.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_212255115
Opvallend is dat bepaalde mensen het hebben over andere bondjes waarin ze zouden willen. Maar wie wil hen erbij.
pi_212255134
pi_212256483
Hysterisch reacties op de geheime opdracht van de Slangen van o.a. Melanie en haar holmaatje die nog in de kast zit volgens mij. Danielle haar tirade, heerlijk overdreven. Ik hou van die meid! Nooit meer naar huis want ze maakt TV dat het een aard heeft. Het bondje in het bondje tussen Wes en prinsesje Donna moet van de Febo dus nog even stand houden ook in de volgende cyclus, helaas voor ons maar dat is met een reden. Ze maken wel TV, en irritatie bij de kijker dus voor TV makers de ideale ingrediënten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212256860
Ik volg dit natuurlijk al vanaf dag 1, maar als ik dit voor het eerst zou kijken, zou ik denken dat zowel Beau als Casper gay is, niks mis mee overigens.. maar men wat een gasten..beau hetero? No way.

Melanie betrekt weer alles op haar zelf, het maakt in feite niks uit wat haar vriendje ergens van vindt,als het maar om haar draait.
En anders gaat ze gewoon even graag zitten huilen.

Sam die bijna boos wordt omdat Mary als laatste eindigt in het spel en dus geen punten verdient, maar ze vergeet even voor het gemak dat zij ook nog geen enkele proef heeft gewonnen al is het maar de derde plaats .

Danielle echt een tokkie, maar heerlijk om naar te kijken, leedvermaak bijna.
India, ga er na toe!
  donderdag 1 februari 2024 @ 22:25:16 #252
3542 Gia
User under construction
pi_212257061
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 20:18 schreef cinsan het volgende:

[..]
beau blijft er te veel in hangen maakt het ook te veel persoonlijk
Leek alsof hij wachtte tot ze zou gaan huilen, want dan kon hij mog een keer natrappen. Maar dat deed ze niet. Ze bleef stoïcijns: "je hoeft me niet te troosten!" En geen tranen.
Mooi.
pi_212260748
Ik ben wel benieuwd hoe Daniëlle het in een bondje met 3 hele ander mensen zou doen. Maar als het dan weer hetzelfde theetje-crackertje verhaal wordt als er geen punten zijn ben ik er denk ik snel klaar mee.
pi_212261042
Kan niet wachten totdat die slabek van een Amanda Balk op familiebezoek komt.
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_212261413
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 10:17 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Kan niet wachten totdat die slabek van een Amanda Balk op familiebezoek komt.
eerst zien of ze er nog inzit , las dat personen haar wilde volgen op haar insta , een verzoek deden werd in no time goedgekeurd
pi_212261788
Dat kan ook familie zijn die haar Insta beheren natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212261843
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 9,8 Kijkcijfer: 470.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20

Lineaire kijkcijfers van gisteren: 406.000 kijkers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212262192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan ook familie zijn die haar Insta beheren natuurlijk.
kan maar is pas van de laatste paar dagen zo
pi_212262227
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 11:34 schreef cinsan het volgende:

[..]
kan maar is pas van de laatste paar dagen zo
Als het goed is zijn de knockouts en finale vorige week opgenomen. Vandaag krijgen we daar al een begin van te zien, dus ze hebben ingehaald om zo het begin van de knockouts voor het weekend uit te zenden, kunnen ze lekker een clifhanger maken voor de aflevering van maandag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212262579
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 11:35 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Als het goed is zijn de knockouts en finale vorige week opgenomen. Vandaag krijgen we daar al een begin van te zien, dus ze hebben ingehaald om zo het begin van de knockouts voor het weekend uit te zenden, kunnen ze lekker een clifhanger maken voor de aflevering van maandag.
hoop dat we vandaag gaan zien wie eruit moet gaan, ze lopen wel wat in
pi_212262646
Betwijfel dat, denk dat ze dan zegen 'dat zie je maandag'. Ligt er ook aan hoe laat ze in de aflevering van vanavond beginnen aan de knockouts. Als dit pas na de laatste commercial break is, kun je het wel schudden. Dan weet je wat komen gaat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212262672
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Betwijfel dat, denk dat ze dan zegen 'dat zie je maandag'. Ligt er ook aan hoe laat ze in de aflevering van vanavond beginnen aan de knockouts. Als dit pas na de laatste commercial break is, kun je het wel schudden. Dan weet je wat komen gaat.
yep hoop dat ze gelijk beginnen met knock outs
pi_212262717
Vond dat ze de vorige keer de vaart er wel aardig in hadden in vergelijking met de knockouts in de eerste maand. Hoop dat ze dat vast houden.
  vrijdag 2 februari 2024 @ 12:25:35 #264
3542 Gia
User under construction
pi_212262774
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 10:45 schreef cinsan het volgende:

[..]
eerst zien of ze er nog inzit , las dat personen haar wilde volgen op haar insta , een verzoek deden werd in no time goedgekeurd
Dat zou wel heel slecht zijn als ze haar exit op deze manier spoilered.
  vrijdag 2 februari 2024 @ 12:27:54 #265
3542 Gia
User under construction
pi_212262805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Vond dat ze de vorige keer de vaart er wel aardig in hadden in vergelijking met de knockouts in de eerste maand. Hoop dat ze dat vast houden.
Verwacht eigenlijk dat er vanavond iemand uit gaat.
pi_212263257
Het zou mij niet verrassen als de Gieren "expres" verliezen, zodat ze Danielle naar huis kunnen sturen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_212263345
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:58 schreef Montagui het volgende:
Het zou mij niet verrassen als de Gieren "expres" verliezen, zodat ze Danielle naar huis kunnen sturen.
Nee, dat is Donna haar eer te na. En dat zou wel belachelijk zijn als je het spel zo gaat spelen, dan mag je zelf ook linea recta naar huis!
Allemaal cabaretteketet!
pi_212263513
quote:
Is wel lastig bij inschattingsvragen, als de slangen die vragen dan slechter zouden doen dan de gieren kunnen ze niemand naar huis sturen.

In die zin zit het eigenlijk wel redelijk in elkaar, je kunt expres laatste worden in de ranking, maar bij de knockouts doen die punten er niet meer toe en is iemand er uit werken lastiger. Niet onmogelijk natuurlijk, maar wel lastig.
pi_212264159
wesley word ook eindelijk wakker , hij twijfelt aan donna of ze hem niet gebruikt , bron insta bondgenoten
  vrijdag 2 februari 2024 @ 15:16:14 #270
3542 Gia
User under construction
pi_212264976
quote:
Ik hoop het niet. Ben wel benieuwd naar het vormen van bondjes. Wie wil Danielle, hoe gedraagt ze zich in een ander bondje, valt ze door de mand?
Aan de andere kant zou het ook jammer zijn als Mary naar huis moet, hoewel ze eigenlijk ook niet veel toevoegt. Zeker niet qua ophef.

Dus, tja, laat de slangen maar verliezen en Danielle erin blijven.
Voor de korte bevrediging is het leuk als de gieren zouden verliezen, maar ik geniet toch liever nog wat langer van het gedoe met Danielle. Laat Mary maar vertrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')