quote:Op maandag 22 januari 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
Bassie zag het torentje niet, dies de verkeerde kant opgelopen
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gelukkig, ze gaat het vaker doen ...![]()
Echt, zonder de COS is dit nog geen week vol te houden hoor...quote:Op maandag 22 januari 2024 20:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Uk heb zo gelachen om de reacties hier
oh die deed ook mee zag der nietquote:
oja goeie van jequote:
Alice Alice.. Who the F is Alice?quote:
Je moet hem leren kennenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:32 schreef ben34567 het volgende:
Dilano is ook maar een speciale. Blijft daar in zijn hoekje.
Je hebt alles gemistquote:Op maandag 22 januari 2024 20:35 schreef GayGuy het volgende:
Nog iets bijzonders gebeurd in huis? Ik schakel nu in
Die gaat denk ik niet weg voordat hij zijn drag act heeft mogen doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:36 schreef lojanda het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat Jimmy er niet lang zal blijven
Het is te hopen dat hij dat dan snel in doen..quote:Op maandag 22 januari 2024 20:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die gaat denk ik niet weg voordat hij zijn drag act heeft mogen doen.
nou dat betwijfel ik hoor hun hadden van de week ook al een lekkere maaltijd te pakkenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef Was-beer het volgende:
Ik denk dat dit ook de bedoeling was voor het huis (hapjes na de live) maar dat ze het niet gepast vonden vanwege Sonja
Jaquote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
Ziet er wel een beetje triestig uit zo
Jimmy
Ik ben jaloersquote:Op maandag 22 januari 2024 20:44 schreef spapaars het volgende:
Wat een lol hebben ze daar, 20:45 kruipt er al 1 in bed.
Ashley? die voelde zich niet lekkerquote:Op maandag 22 januari 2024 20:44 schreef spapaars het volgende:
Wat een lol hebben ze daar, 20:45 kruipt er al 1 in bed.
is nog bezig hahaquote:Op maandag 22 januari 2024 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou uitzending was weer niet veel soeps
Ik denk het niet! 😜quote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef Was-beer het volgende:
Ik denk dat dit ook de bedoeling was voor het huis (hapjes na de live) maar dat ze het niet gepast vonden vanwege Sonja
ja was aan tikken en kwam er achter vandaar die haha erachterquote:
Daar hebben wij geen tijd voorquote:
Ik geloof niet dat ze daar rekening mee houden. Sonja is na de uitzending toch gewoon nog terug gekomen? Misschien was ze van die hapjes nog wel wat opgeknaptquote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ashley? die voelde zich niet lekker
Oww.. hij is zijn neus aan het penetreren??quote:
Ja truequote:Op maandag 22 januari 2024 20:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze daar rekening mee houden. Sonja is na de uitzending toch gewoon nog terug gekomen? Misschien was ze van die hapjes nog wel wat opgeknapt
Ashley ookalquote:Op maandag 22 januari 2024 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi heeft uitslag en maakt zich een beetje zorgen
Schurft uitgebroken in BB![]()
oh ok die voelt zich er niet zo thuis nog denk ikquote:
Ik ook hoor.. anders komen er na de live altijd wat snackjes en een paar flesjes bier en wijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja trueIk vond het zo karig na de live zaterdag
Moet nog landenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok die voelt zich er niet zo thuis nog denk ik
was vorig jaar ook vaak hoor heel weinig feesten gehad ook vorig jaarquote:Op maandag 22 januari 2024 20:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja trueIk vond het zo karig na de live zaterdag
Leniequote:Op maandag 22 januari 2024 20:52 schreef spapaars het volgende:
Blijf het schrijven, er wordt teveel door 1 persoon beslist.
van groepjes vormen tot nominatie
ja lenie bepaald alles geloof ik en snap ook niet waarom niemand er tegen in gaatquote:Op maandag 22 januari 2024 20:52 schreef spapaars het volgende:
Blijf het schrijven, er wordt teveel door 1 persoon beslist.
van groepjes vormen tot nominatie
Komt welquote:Op maandag 22 januari 2024 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja lenie bepaald alles geloof ik en snap ook niet waarom niemand er tegen in gaat
Ja jammer, het kan zo leuk zijn even een feestje op zaterdagavondquote:Op maandag 22 januari 2024 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was vorig jaar ook vaak hoor heel weinig feesten gehad ook vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wanneer vertrekt ze?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri toont wat interesse in Doriana
Die ook, maar bedoel degenen die door de productie de mogelijkheid krijgen om iemand aan te stellen voor een aantal zaken die voor de aangewezen bewoner doorslaggevend kan zijn in negatieve zin.quote:
Wilde net zeggen dat ik geland benquote:Op maandag 22 januari 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben het zo beu
Dat landen enzo
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ik geland ben
Hoevaak heb je de naam Ariana in de titels staan ?quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1900 uur staat online, DM voor info ...
Mmm, ik ben gelandquote:Op maandag 22 januari 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben het zo beu
Dat landen enzo
Nog maar drie keer denk ik ...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
Hoevaak heb je de naam Ariana in de titels staan ?
ja inderdaad maar die van vorig jaar waren ook op 1 hand te tellen en stelde nog niet veel voor ook gewoon met licht aan en maar uiterlijk 2 uurtjes geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja jammer, het kan zo leuk zijn even een feestje op zaterdagavond
Dan moet je vooral aan BB meedoenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy doet niet aan geforceerde gesprekken
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind haar 3x niks.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:02 schreef lojanda het volgende:
Alice is echt wel heel volwassen voor haar leeftijd. Ze weet ook alles heel goed te verwoorden.. petje af hoor
De aflevering kijken denkquote:Op maandag 22 januari 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
waar is iedereen is in ene stil hier?
same here, not my cup of tea , vind vooral die kont verschrikkelijk, ze lijkt katrien duck welquote:Op maandag 22 januari 2024 21:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind het 3x niks.
We kijken al stream locksquote:Op maandag 22 januari 2024 21:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De aflevering kijken denk![]()
[ twitter ]
Tom had een trucjequote:Op maandag 22 januari 2024 21:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Moet ik, met drank op, niet proberen uit te spreken😅😅
Die ligt er snel uitquote:Op maandag 22 januari 2024 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
hoor die delano nou we moeten gelijk winnen gelijk power of nomination pakken pfff strebertje
ja dat vermoed ik ookquote:
op tv of stream ze zat met Bas te praten tochquote:Op maandag 22 januari 2024 21:19 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
En omdat Randy zegt laat me raden..met Tom? denkt zij dat hij het ook ziet
Sorry was op tvquote:Op maandag 22 januari 2024 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
op tv of stream ze zat met Bas te praten toch
Eensquote:Op maandag 22 januari 2024 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zo mooi idd![]()
Ashley en Alice zijn ook echt lieverds
Topsport mentaliteit 🤸🏻quote:Op maandag 22 januari 2024 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
hoor die delano nou we moeten gelijk winnen gelijk power of nomination pakken pfff strebertje
Top (zonder Lenie dan)quote:Op maandag 22 januari 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
@:Ledn81
Misschien een leuk idee om een keer een compilatie te maken van alle grabbelende mannekes
of over tomquote:Op maandag 22 januari 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
Misschien een leuk idee om een keer een compilatie te maken van alle grabbelende mannekes
Ja had ik idd ook al beetje bedacht, maar heb er nog geen mapje voor ofzo. Ook niet echt tijd voor ben ik bang.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
quote:
ja, vond de uitzending ook leukquote:Op maandag 22 januari 2024 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben de uitzending aan het kijken, wel aardig, zat allemaal in die lange SL van zondag dus ...
huh ik heb op stream 1 weerwolven en op 2 ariana in gesprekquote:Op maandag 22 januari 2024 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zo mooi idd![]()
Ashley en Alice zijn ook echt lieverds
nog niet vaak naar de streams gekeken.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:28 schreef IkFok het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Ze spelen het mij veel te vaak. En ik vind er niks aan
Vind ik lastig samenvattenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:28 schreef Charmed_Angel het volgende:
[..]
waar heeft hij het over?
zat op de andere stream?
Ze heeft wel een filmpjes gemaakt voor de concurrent. Maar heeft wel niet geleerd wat ze moet doen om veilig te landenquote:
is ookquote:Op maandag 22 januari 2024 21:30 schreef Charmed_Angel het volgende:
blonde meneer heeft geen relatie omdat het in de gay scene lastig is zegt hij
Wel goed, denk ik. Neutraal.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ligt Rohani in de groep? lieve COSsers
ik heb het gevoel dat ze zich er samen met Daroni goed tussengezet heeft, niet ongemakkelijk, aanpassend, stuk makkelijker dan Jimmy, die voelt zich nog niet echt op zn plek en wat ongemakkelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ligt Rohani in de groep? lieve COSsers
Het is vooral leuk om zelf te spelen. Aldus mijn dochterquote:Op maandag 22 januari 2024 21:29 schreef Charmed_Angel het volgende:
[..]
nog niet vaak naar de streams gekeken.
Lijkt me wel een leuk spel als je hier van houdt.
heeft ze het over de jongste of oudste en verteld ze nou dat hij uit de kast kwamquote:Op maandag 22 januari 2024 21:42 schreef engine het volgende:
Hoe oud is het zoontje van Ashley waar ze het over heeft?
jaquote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze het over de jongste of oudste en verteld ze nou dat hij uit de kast kwam
Ja ze verteld dat hij uit de kast gekomen is. Stoer hoor.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze het over de jongste of oudste en verteld ze nou dat hij uit de kast kwam
14quote:Op maandag 22 januari 2024 21:42 schreef engine het volgende:
Hoe oud is het zoontje van Ashley waar ze het over heeft?
Oudste... vind dit best wel allemaal heel erg persoonlijk om over je puberzoon te vertellenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze vertelde laatst dat haar kind er trots op was toen hij het haar verteldequote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze verteld dat hij uit de kast gekomen is. Stoer hoor.
Hier in Utrecht zeggen we altijd de Gay Pride...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:44 schreef Gellarboy het volgende:
“Kay Parade”
Canal Parade bedoelt ze.
Maar wat is ze lief.
ja zeker en als ze het over middelbare school heet zal hij 13 a 14 geweest zijn toen hij het verteldequote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze verteld dat hij uit de kast gekomen is. Stoer hoor.
Als hij een vriendinnetje had gehad dan was het ook geen big deal. Supergoed dat ze dit normaliseert.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
Oudste... vind dit best wel allemaal heel erg persoonlijk om over je puberzoon te vertellen
denk nu 16 ofzo ze is al 2 jaar met hem naar Gay Parade geweest en hij vertelde het op zijn nieuwe school dus was hij 13 a 14quote:
ja hij is er ook eerlijk over en zij is super trots logischquote:Op maandag 22 januari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oudste... vind dit best wel allemaal heel erg persoonlijk om over je puberzoon te vertellen
hier in Amsterdam ook hoofdzakelijkquote:Op maandag 22 januari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zeggen we altijd de Gay Pride...
Klopt, maar ook dan zou ik het te persoonlijk vinden. Zij zit in bb, niet haar puberzoon... zij kiest ervoor om op streams te verschijnen...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als hij een vriendinnetje had gehad dan was het ook geen big deal. Supergoed dat ze dit normaliseert.
Daar heet het Canal Pride.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zeggen we altijd de Gay Pride...
Gay Pride is een evenement van twee weken lang met aaaaaaallerlei activiteiten. De Canal Parade is de grachtenparade, het hoogtepunt van de Gay Pride.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hier in Amsterdam ook hoofdzakelijk
Klopt, maar in de volksmond heet het Gay Pride (misschien niet in de scène hoor, dat weet ik niet, maar iedereen die ik ken noemt wel dus zo)quote:Op maandag 22 januari 2024 21:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daar heet het Canal Pride.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Utrecht_Canal_Pride
De volksmond kan een koe een kip noemen, maar dit is de naam.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:50 schreef Ireth het volgende:
Klopt, maar in de volksmond heet het Gay Pride (misschien niet in de scène hoor, dat weet ik niet, maar iedereen die ik ken noemt wel dus zo)
Ja oké, jij wintquote:Op maandag 22 januari 2024 21:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De volksmond kan een koe een kip noemen, maar dit is de naam.
Volgens mij kijkt ze zo zelfs naar een plant...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als blikken konden doden. Naar wie keek ze zo?
geen idee, is lastig met 2 streams in 2 verschillende kamersquote:Op maandag 22 januari 2024 21:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als blikken konden doden. Naar wie keek ze zo?
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ze zo zelfs naar een plant...
Zijn ze nog bezig..quote:
Net afgelopen..quote:Op maandag 22 januari 2024 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn ze nog bezig..Ik loop nog erg achter.
Maar dit wordt echt een van de mooiste filmpjes / gesprekken die ik ooit heb opgenomen denk.![]()
Mooie open vent die Jimmy en fijn gesprek met Ashley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eens, heel respectvol en vol liefde, een moeder die met kracht en trots over haar zoon verteld, kunnen veel ouders een voorbeeld aan nemen, gelijk heeft ze met het gesprek Jimmy wat meer zelfvertrouwen in de groep gegeven, want dat had hij even nodig!!quote:Op maandag 22 januari 2024 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn ze nog bezig..Ik loop nog erg achter.
Maar dit wordt echt een van de mooiste filmpjes / gesprekken die ik ooit heb opgenomen denk.![]()
Mooie open vent die Jimmy en fijn gesprek met Ashley
Fijn dat de stagiaire er wel even de tijd voor genomen heeft en gesprek heeft laten lopen.quote:
ja dat weet ik maar in volksmond word de canal parade wel Gay pride genoemdquote:Op maandag 22 januari 2024 21:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gay Pride is een evenement van twee weken lang met aaaaaaallerlei activiteiten. De Canal Parade is de grachtenparade, het hoogtepunt van de Gay Pride.
Dat denk en hoop ik ook! Zou het jammer en sneu vinden als ie volledig ondersneeuwt...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eens, heel respectvol en vol liefde, een moeder die met kracht en trots over haar zoon verteld, kunnen veel ouders een voorbeeld aan nemen, gelijk heeft ze met het gesprek Jimmy wat meer zelfvertrouwen in de groep gegeven, want dat had hij even nodig!!
Ashley is echt heel lief.quote:
Welkom in het gekkenhuisquote:Op maandag 22 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ashley is echt heel lief.
Hallo allemaal. Ik lees al sinds het begin hier mee (dank daarvoor) en sinds vandaag kijk ik ook via de streams mee
Welkomquote:Op maandag 22 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Hallo allemaal. Ik lees al sinds het begin hier mee (dank daarvoor) en sinds vandaag kijk ik ook via de streams mee
welkomquote:Op maandag 22 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
welkom, alleen lezen zonder stream kijkt me wel appart hahaha wat leuk zeg!!!quote:Op maandag 22 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
ja zo liefquote:Op maandag 22 januari 2024 22:08 schreef ledn81 het volgende:
Ach wat lief![]()
Jimmy mocht boven bij zijn gelovige oma op zolder met een rokje en een stokje majorette 'doen' :![]()
(sorry ik loop achter)
Komt wel goed met Jimmy! Die moet nog even zijn draai vinden. Niet zo gek tussen dat overwegend jonge (en luidruchtige) grut (en dat grote kind). Fijn dat er ook wat oudere types zijn met iets meer levenservaring en -wijsheid!quote:Op maandag 22 januari 2024 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat denk en hoop ik ook! Zou het jammer en sneu vinden als ie volledig ondersneeuwt...
Wie?quote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik vond hem tijdens zijn introfilmpje in de uitzending zo klein en kwetsbaar overkomen. Zo'n grote knuffelbeer met een klein hartje...quote:Op maandag 22 januari 2024 22:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Komt wel goed met Jimmy! Die moet nog even zijn draai vinden. Niet zo gek tussen dat overwegend jonge (en luidruchtige) grut (en dat grote kind). Fijn dat er ook wat oudere types zijn met iets meer levenservaring en -wijsheid!
Ashley over haar oudste zoon. @ledn81 is aan het opnemen volgens mij. Heel mooi gesprek was datquote:
Welkom!quote:Op maandag 22 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
Dat ene weekje geen Weerwolven helpt niet, gewoon een permanent verbod op die onzin.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:12 schreef BB-King het volgende:
Misschien een suggestie voor de BB regie.
No werewolf week.
Is nu renderen en dan uploaden en verwerken. Stuur je wel DM zo en staat sowieso in filmpjes topic straks @GayGuyquote:Op maandag 22 januari 2024 22:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley over haar oudste zoon. @:Ledn81 is aan het opnemen volgens mij. Heel mooi gesprek was dat
Mij ook?quote:Op maandag 22 januari 2024 22:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is nu renderen en dan uploaden en verwerken. Stuur je wel DM zo en staat sowieso in filmpjes topic straks
Hopelijk zenden ze het gesprek uit.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley over haar oudste zoon. @:Ledn81 is aan het opnemen volgens mij. Heel mooi gesprek was dat
Ze had idd toestemming van haar zoon om er over te mogen praten vertelde zequote:Op maandag 22 januari 2024 22:21 schreef tassie127 het volgende:
Ik vind dat van Ashley ik best stoer om erover te praten. Neem aan dat ze het er best met haar kind over heeft gehad. Mijn dochter vind zichzelf ook non binair en zweeft echt tussen jurken aan doen en de volgende dag echt een mannelijk pak dragen. Dat is echt best lastig! Maar geaardheid hebben zowel ik als haar vader nooit een probleem van gemaakt. Ze was denk ik 8 of 9 toen ze moest kiezen op school tussen een jongen en een meisje die “verliefd” op haar waren. Daar hebben we nooit een probleem van gemaakt, moet ze elke zelf kiezen. Maar dat ze zelf zo zwevend tussen jongen/meisje zit is best lastig soms hoor!
Heb net een linkje naar een tv-interview met Jimmy (ook in drag) in zijn topic geplaatst.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond hem tijdens zijn introfilmpje in de uitzending zo klein en kwetsbaar overkomen. Zo'n grote knuffelbeer met een klein hartje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Ja dat had ik wel venwacht. Ik vraag ook altijd toestemmingquote:Op maandag 22 januari 2024 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze had idd toestemming van haar zoon om er over te mogen praten vertelde ze
quote:Op maandag 22 januari 2024 22:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb net een linkje naar een tv-interview met Jimmy (ook in drag) in zijn topic geplaatst.Ow die ga ik morgen even op mijn gemak kijken, ga zo douchen en dan naar bed. Thanks!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Eigenlijk vind ik dat ook niet meer dan normaal maar nog steeds heel open van de kids van tegenwoordig om dit bespreekbaar te maken!quote:Op maandag 22 januari 2024 22:26 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel venwacht. Ik vraag ook altijd toestemming
Welterustenquote:Op maandag 22 januari 2024 22:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow die ga ik morgen even op mijn gemak kijken, ga zo douchen en dan naar bed. Thanks!!
Heb oprecht medelijden met ze .quote:Op maandag 22 januari 2024 22:29 schreef Ireth het volgende:
Je zal toch avonddienst hebben bij de febo en hierbij het camerawerk moeten bedienen....
ze gilt alleen soms als een speenvarkenquote:Op maandag 22 januari 2024 22:31 schreef tassie127 het volgende:
Ik vond Rohani de eerste week echt een jankerd maar volgens mij valt ze best wel mee!
Dat doen er wel meer!quote:Op maandag 22 januari 2024 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ze gilt alleen soms als een speenvarken
quote:Op maandag 22 januari 2024 22:32 schreef GayGuy het volgende:
Eindelijk een halfblote manoh, het is Lennie
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2024 22:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb net een linkje naar een tv-interview met Jimmy (ook in drag) in zijn topic geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 januari 2024 22:32 schreef GayGuy het volgende:
Eindelijk een halfblote manoh, het is Lennie
![]()
![]()
Ze gaan de (koude) hottub in!? Hopelijk gaat er niemand masturberen, je zal dan de camera's moeten bedienen...quote:Op maandag 22 januari 2024 22:29 schreef Ireth het volgende:
Je zal toch avonddienst hebben bij de febo en hierbij het camerawerk moeten bedienen....
Tomatensoep?quote:Op maandag 22 januari 2024 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd voor een nieuw Soepje in de kooktub![]()
Als het Tom is, mag het (wil hem rustig een "handje" helpen🤣quote:Op maandag 22 januari 2024 22:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze gaan de (koude) hottub in!? Hopelijk gaat er niemand masturberen, je zal dan de camera's moeten bedienen...
Fuck vroeg naar bed!! Hottub it is!! @greysbones!!quote:Op maandag 22 januari 2024 22:34 schreef tassie127 het volgende:
Oh wow Tom in zwembroek en Karen in bikini
quote:Op maandag 22 januari 2024 22:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gelukkig Ariana gaat morgen de Hottub in.
Het zure zult van zich af weken...quote:Op maandag 22 januari 2024 22:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gelukkig Ariana gaat morgen de Hottub in.
volume omhoogquote:Op maandag 22 januari 2024 22:44 schreef engine het volgende:
Ik kan beide streams amper volgen. Moeilijk te verstaan.
quote:Op maandag 22 januari 2024 22:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze is nog op zoek naar het zwemvest onder haar stoel.
eng hequote:Op maandag 22 januari 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
hilfe 3 mannen in hottub
ga ik niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |