nou dat betwijfel ik hoor hun hadden van de week ook al een lekkere maaltijd te pakkenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef Was-beer het volgende:
Ik denk dat dit ook de bedoeling was voor het huis (hapjes na de live) maar dat ze het niet gepast vonden vanwege Sonja
Jaquote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
Ziet er wel een beetje triestig uit zo
Jimmy
Ik ben jaloersquote:Op maandag 22 januari 2024 20:44 schreef spapaars het volgende:
Wat een lol hebben ze daar, 20:45 kruipt er al 1 in bed.
Ashley? die voelde zich niet lekkerquote:Op maandag 22 januari 2024 20:44 schreef spapaars het volgende:
Wat een lol hebben ze daar, 20:45 kruipt er al 1 in bed.
is nog bezig hahaquote:Op maandag 22 januari 2024 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou uitzending was weer niet veel soeps
Ik denk het niet! 😜quote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef Was-beer het volgende:
Ik denk dat dit ook de bedoeling was voor het huis (hapjes na de live) maar dat ze het niet gepast vonden vanwege Sonja
ja was aan tikken en kwam er achter vandaar die haha erachterquote:
Daar hebben wij geen tijd voorquote:
Ik geloof niet dat ze daar rekening mee houden. Sonja is na de uitzending toch gewoon nog terug gekomen? Misschien was ze van die hapjes nog wel wat opgeknaptquote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ashley? die voelde zich niet lekker
De geleide meditatiequote:
Oww.. hij is zijn neus aan het penetreren??quote:
Ja truequote:Op maandag 22 januari 2024 20:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze daar rekening mee houden. Sonja is na de uitzending toch gewoon nog terug gekomen? Misschien was ze van die hapjes nog wel wat opgeknapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |