Zijn ze nog bezig..quote:
Net afgelopen..quote:Op maandag 22 januari 2024 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn ze nog bezig..Ik loop nog erg achter.
Maar dit wordt echt een van de mooiste filmpjes / gesprekken die ik ooit heb opgenomen denk.![]()
Mooie open vent die Jimmy en fijn gesprek met Ashley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eens, heel respectvol en vol liefde, een moeder die met kracht en trots over haar zoon verteld, kunnen veel ouders een voorbeeld aan nemen, gelijk heeft ze met het gesprek Jimmy wat meer zelfvertrouwen in de groep gegeven, want dat had hij even nodig!!quote:Op maandag 22 januari 2024 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn ze nog bezig..Ik loop nog erg achter.
Maar dit wordt echt een van de mooiste filmpjes / gesprekken die ik ooit heb opgenomen denk.![]()
Mooie open vent die Jimmy en fijn gesprek met Ashley
Fijn dat de stagiaire er wel even de tijd voor genomen heeft en gesprek heeft laten lopen.quote:
ja dat weet ik maar in volksmond word de canal parade wel Gay pride genoemdquote:Op maandag 22 januari 2024 21:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gay Pride is een evenement van twee weken lang met aaaaaaallerlei activiteiten. De Canal Parade is de grachtenparade, het hoogtepunt van de Gay Pride.
Dat denk en hoop ik ook! Zou het jammer en sneu vinden als ie volledig ondersneeuwt...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eens, heel respectvol en vol liefde, een moeder die met kracht en trots over haar zoon verteld, kunnen veel ouders een voorbeeld aan nemen, gelijk heeft ze met het gesprek Jimmy wat meer zelfvertrouwen in de groep gegeven, want dat had hij even nodig!!
Ashley is echt heel lief.quote:
Welkom in het gekkenhuisquote:Op maandag 22 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ashley is echt heel lief.
Hallo allemaal. Ik lees al sinds het begin hier mee (dank daarvoor) en sinds vandaag kijk ik ook via de streams mee
Welkomquote:Op maandag 22 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Hallo allemaal. Ik lees al sinds het begin hier mee (dank daarvoor) en sinds vandaag kijk ik ook via de streams mee
welkomquote:Op maandag 22 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
welkom, alleen lezen zonder stream kijkt me wel appart hahaha wat leuk zeg!!!quote:Op maandag 22 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
[..]
ja zo liefquote:Op maandag 22 januari 2024 22:08 schreef ledn81 het volgende:
Ach wat lief![]()
Jimmy mocht boven bij zijn gelovige oma op zolder met een rokje en een stokje majorette 'doen' :![]()
(sorry ik loop achter)
Komt wel goed met Jimmy! Die moet nog even zijn draai vinden. Niet zo gek tussen dat overwegend jonge (en luidruchtige) grut (en dat grote kind). Fijn dat er ook wat oudere types zijn met iets meer levenservaring en -wijsheid!quote:Op maandag 22 januari 2024 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat denk en hoop ik ook! Zou het jammer en sneu vinden als ie volledig ondersneeuwt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |