Sorry was op tvquote:Op maandag 22 januari 2024 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
op tv of stream ze zat met Bas te praten toch
Eensquote:Op maandag 22 januari 2024 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zo mooi idd![]()
Ashley en Alice zijn ook echt lieverds
Topsport mentaliteit 🤸🏻quote:Op maandag 22 januari 2024 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
hoor die delano nou we moeten gelijk winnen gelijk power of nomination pakken pfff strebertje
Top (zonder Lenie dan)quote:Op maandag 22 januari 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
@:Ledn81
Misschien een leuk idee om een keer een compilatie te maken van alle grabbelende mannekes
of over tomquote:Op maandag 22 januari 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
Misschien een leuk idee om een keer een compilatie te maken van alle grabbelende mannekes
Ja had ik idd ook al beetje bedacht, maar heb er nog geen mapje voor ofzo. Ook niet echt tijd voor ben ik bang.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
Voor jou bewaren we die van Dannyquote:
quote:
ja, vond de uitzending ook leukquote:Op maandag 22 januari 2024 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben de uitzending aan het kijken, wel aardig, zat allemaal in die lange SL van zondag dus ...
huh ik heb op stream 1 weerwolven en op 2 ariana in gesprekquote:Op maandag 22 januari 2024 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zo mooi idd![]()
Ashley en Alice zijn ook echt lieverds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |