Mmm, ik ben gelandquote:Op maandag 22 januari 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben het zo beu
Dat landen enzo
Nog maar drie keer denk ik ...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
Hoevaak heb je de naam Ariana in de titels staan ?
ja inderdaad maar die van vorig jaar waren ook op 1 hand te tellen en stelde nog niet veel voor ook gewoon met licht aan en maar uiterlijk 2 uurtjes geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja jammer, het kan zo leuk zijn even een feestje op zaterdagavond
Dan moet je vooral aan BB meedoenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy doet niet aan geforceerde gesprekken
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind haar 3x niks.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:02 schreef lojanda het volgende:
Alice is echt wel heel volwassen voor haar leeftijd. Ze weet ook alles heel goed te verwoorden.. petje af hoor
De aflevering kijken denkquote:Op maandag 22 januari 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
waar is iedereen is in ene stil hier?
same here, not my cup of tea , vind vooral die kont verschrikkelijk, ze lijkt katrien duck welquote:Op maandag 22 januari 2024 21:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind het 3x niks.
We kijken al stream locksquote:Op maandag 22 januari 2024 21:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De aflevering kijken denk![]()
[ twitter ]
Tom had een trucjequote:Op maandag 22 januari 2024 21:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Moet ik, met drank op, niet proberen uit te spreken😅😅
Die ligt er snel uitquote:Op maandag 22 januari 2024 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
hoor die delano nou we moeten gelijk winnen gelijk power of nomination pakken pfff strebertje
ja dat vermoed ik ookquote:
op tv of stream ze zat met Bas te praten tochquote:Op maandag 22 januari 2024 21:19 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
En omdat Randy zegt laat me raden..met Tom? denkt zij dat hij het ook ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |