De geleide meditatiequote:
Oww.. hij is zijn neus aan het penetreren??quote:
Ja truequote:Op maandag 22 januari 2024 20:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze daar rekening mee houden. Sonja is na de uitzending toch gewoon nog terug gekomen? Misschien was ze van die hapjes nog wel wat opgeknapt
Ashley ookalquote:Op maandag 22 januari 2024 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi heeft uitslag en maakt zich een beetje zorgen
Schurft uitgebroken in BB![]()
oh ok die voelt zich er niet zo thuis nog denk ikquote:
Ik ook hoor.. anders komen er na de live altijd wat snackjes en een paar flesjes bier en wijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja trueIk vond het zo karig na de live zaterdag
Moet nog landenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok die voelt zich er niet zo thuis nog denk ik
was vorig jaar ook vaak hoor heel weinig feesten gehad ook vorig jaarquote:Op maandag 22 januari 2024 20:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja trueIk vond het zo karig na de live zaterdag
Leniequote:Op maandag 22 januari 2024 20:52 schreef spapaars het volgende:
Blijf het schrijven, er wordt teveel door 1 persoon beslist.
van groepjes vormen tot nominatie
ja lenie bepaald alles geloof ik en snap ook niet waarom niemand er tegen in gaatquote:Op maandag 22 januari 2024 20:52 schreef spapaars het volgende:
Blijf het schrijven, er wordt teveel door 1 persoon beslist.
van groepjes vormen tot nominatie
Komt welquote:Op maandag 22 januari 2024 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja lenie bepaald alles geloof ik en snap ook niet waarom niemand er tegen in gaat
Ja jammer, het kan zo leuk zijn even een feestje op zaterdagavondquote:Op maandag 22 januari 2024 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was vorig jaar ook vaak hoor heel weinig feesten gehad ook vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wanneer vertrekt ze?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri toont wat interesse in Doriana
Ik ben het zo beuquote:
Die ook, maar bedoel degenen die door de productie de mogelijkheid krijgen om iemand aan te stellen voor een aantal zaken die voor de aangewezen bewoner doorslaggevend kan zijn in negatieve zin.quote:
Wilde net zeggen dat ik geland benquote:Op maandag 22 januari 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben het zo beu
Dat landen enzo
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ik geland ben
Hoevaak heb je de naam Ariana in de titels staan ?quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1900 uur staat online, DM voor info ...
Mmm, ik ben gelandquote:Op maandag 22 januari 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben het zo beu
Dat landen enzo
Nog maar drie keer denk ik ...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
Hoevaak heb je de naam Ariana in de titels staan ?
ja inderdaad maar die van vorig jaar waren ook op 1 hand te tellen en stelde nog niet veel voor ook gewoon met licht aan en maar uiterlijk 2 uurtjes geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja jammer, het kan zo leuk zijn even een feestje op zaterdagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |