Wie?quote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze het over de jongste of oudste en verteld ze nou dat hij uit de kast kwam
Ik vond hem tijdens zijn introfilmpje in de uitzending zo klein en kwetsbaar overkomen. Zo'n grote knuffelbeer met een klein hartje...quote:Op maandag 22 januari 2024 22:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Komt wel goed met Jimmy! Die moet nog even zijn draai vinden. Niet zo gek tussen dat overwegend jonge (en luidruchtige) grut (en dat grote kind). Fijn dat er ook wat oudere types zijn met iets meer levenservaring en -wijsheid!
Ashley over haar oudste zoon. @ledn81 is aan het opnemen volgens mij. Heel mooi gesprek was datquote:
Welkom!quote:Op maandag 22 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
Ashley is echt heel lief.
Hallo allemaal. Ik lees al sinds het begin hier mee (dank daarvoor) en sinds vandaag kijk ik ook via de streams mee
Dat ene weekje geen Weerwolven helpt niet, gewoon een permanent verbod op die onzin.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:12 schreef BB-King het volgende:
Misschien een suggestie voor de BB regie.
No werewolf week.
Is nu renderen en dan uploaden en verwerken. Stuur je wel DM zo en staat sowieso in filmpjes topic straks @GayGuyquote:Op maandag 22 januari 2024 22:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley over haar oudste zoon. @:Ledn81 is aan het opnemen volgens mij. Heel mooi gesprek was dat
Mij ook?quote:Op maandag 22 januari 2024 22:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is nu renderen en dan uploaden en verwerken. Stuur je wel DM zo en staat sowieso in filmpjes topic straks
Hopelijk zenden ze het gesprek uit.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley over haar oudste zoon. @:Ledn81 is aan het opnemen volgens mij. Heel mooi gesprek was dat
Ze had idd toestemming van haar zoon om er over te mogen praten vertelde zequote:Op maandag 22 januari 2024 22:21 schreef tassie127 het volgende:
Ik vind dat van Ashley ik best stoer om erover te praten. Neem aan dat ze het er best met haar kind over heeft gehad. Mijn dochter vind zichzelf ook non binair en zweeft echt tussen jurken aan doen en de volgende dag echt een mannelijk pak dragen. Dat is echt best lastig! Maar geaardheid hebben zowel ik als haar vader nooit een probleem van gemaakt. Ze was denk ik 8 of 9 toen ze moest kiezen op school tussen een jongen en een meisje die “verliefd” op haar waren. Daar hebben we nooit een probleem van gemaakt, moet ze elke zelf kiezen. Maar dat ze zelf zo zwevend tussen jongen/meisje zit is best lastig soms hoor!
Heb net een linkje naar een tv-interview met Jimmy (ook in drag) in zijn topic geplaatst.quote:Op maandag 22 januari 2024 22:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond hem tijdens zijn introfilmpje in de uitzending zo klein en kwetsbaar overkomen. Zo'n grote knuffelbeer met een klein hartje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Ja dat had ik wel venwacht. Ik vraag ook altijd toestemmingquote:Op maandag 22 januari 2024 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze had idd toestemming van haar zoon om er over te mogen praten vertelde ze
quote:Op maandag 22 januari 2024 22:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb net een linkje naar een tv-interview met Jimmy (ook in drag) in zijn topic geplaatst.Ow die ga ik morgen even op mijn gemak kijken, ga zo douchen en dan naar bed. Thanks!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Eigenlijk vind ik dat ook niet meer dan normaal maar nog steeds heel open van de kids van tegenwoordig om dit bespreekbaar te maken!quote:Op maandag 22 januari 2024 22:26 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel venwacht. Ik vraag ook altijd toestemming
Welterustenquote:Op maandag 22 januari 2024 22:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow die ga ik morgen even op mijn gemak kijken, ga zo douchen en dan naar bed. Thanks!!
Heb oprecht medelijden met ze .quote:Op maandag 22 januari 2024 22:29 schreef Ireth het volgende:
Je zal toch avonddienst hebben bij de febo en hierbij het camerawerk moeten bedienen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |