nog niet vaak naar de streams gekeken.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:28 schreef IkFok het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Ze spelen het mij veel te vaak. En ik vind er niks aan
Vind ik lastig samenvattenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:28 schreef Charmed_Angel het volgende:
[..]
waar heeft hij het over?
zat op de andere stream?
Ze heeft wel een filmpjes gemaakt voor de concurrent. Maar heeft wel niet geleerd wat ze moet doen om veilig te landenquote:
is ookquote:Op maandag 22 januari 2024 21:30 schreef Charmed_Angel het volgende:
blonde meneer heeft geen relatie omdat het in de gay scene lastig is zegt hij
Wel goed, denk ik. Neutraal.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ligt Rohani in de groep? lieve COSsers
ik heb het gevoel dat ze zich er samen met Daroni goed tussengezet heeft, niet ongemakkelijk, aanpassend, stuk makkelijker dan Jimmy, die voelt zich nog niet echt op zn plek en wat ongemakkelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe ligt Rohani in de groep? lieve COSsers
Het is vooral leuk om zelf te spelen. Aldus mijn dochterquote:Op maandag 22 januari 2024 21:29 schreef Charmed_Angel het volgende:
[..]
nog niet vaak naar de streams gekeken.
Lijkt me wel een leuk spel als je hier van houdt.
heeft ze het over de jongste of oudste en verteld ze nou dat hij uit de kast kwamquote:Op maandag 22 januari 2024 21:42 schreef engine het volgende:
Hoe oud is het zoontje van Ashley waar ze het over heeft?
jaquote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze het over de jongste of oudste en verteld ze nou dat hij uit de kast kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |