Ja ze verteld dat hij uit de kast gekomen is. Stoer hoor.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze het over de jongste of oudste en verteld ze nou dat hij uit de kast kwam
14quote:Op maandag 22 januari 2024 21:42 schreef engine het volgende:
Hoe oud is het zoontje van Ashley waar ze het over heeft?
Oudste... vind dit best wel allemaal heel erg persoonlijk om over je puberzoon te vertellenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze het over de jongste of oudste en verteld ze nou dat hij uit de kast kwam
ze vertelde laatst dat haar kind er trots op was toen hij het haar verteldequote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze verteld dat hij uit de kast gekomen is. Stoer hoor.
Hier in Utrecht zeggen we altijd de Gay Pride...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:44 schreef Gellarboy het volgende:
“Kay Parade”
Canal Parade bedoelt ze.
Maar wat is ze lief.
ja zeker en als ze het over middelbare school heet zal hij 13 a 14 geweest zijn toen hij het verteldequote:Op maandag 22 januari 2024 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze verteld dat hij uit de kast gekomen is. Stoer hoor.
Als hij een vriendinnetje had gehad dan was het ook geen big deal. Supergoed dat ze dit normaliseert.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
Oudste... vind dit best wel allemaal heel erg persoonlijk om over je puberzoon te vertellen
denk nu 16 ofzo ze is al 2 jaar met hem naar Gay Parade geweest en hij vertelde het op zijn nieuwe school dus was hij 13 a 14quote:
ja hij is er ook eerlijk over en zij is super trots logischquote:Op maandag 22 januari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oudste... vind dit best wel allemaal heel erg persoonlijk om over je puberzoon te vertellen
hier in Amsterdam ook hoofdzakelijkquote:Op maandag 22 januari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zeggen we altijd de Gay Pride...
Klopt, maar ook dan zou ik het te persoonlijk vinden. Zij zit in bb, niet haar puberzoon... zij kiest ervoor om op streams te verschijnen...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als hij een vriendinnetje had gehad dan was het ook geen big deal. Supergoed dat ze dit normaliseert.
Daar heet het Canal Pride.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zeggen we altijd de Gay Pride...
Gay Pride is een evenement van twee weken lang met aaaaaaallerlei activiteiten. De Canal Parade is de grachtenparade, het hoogtepunt van de Gay Pride.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hier in Amsterdam ook hoofdzakelijk
Klopt, maar in de volksmond heet het Gay Pride (misschien niet in de scène hoor, dat weet ik niet, maar iedereen die ik ken noemt wel dus zo)quote:Op maandag 22 januari 2024 21:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daar heet het Canal Pride.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Utrecht_Canal_Pride
De volksmond kan een koe een kip noemen, maar dit is de naam.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:50 schreef Ireth het volgende:
Klopt, maar in de volksmond heet het Gay Pride (misschien niet in de scène hoor, dat weet ik niet, maar iedereen die ik ken noemt wel dus zo)
Ja oké, jij wintquote:Op maandag 22 januari 2024 21:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De volksmond kan een koe een kip noemen, maar dit is de naam.
Volgens mij kijkt ze zo zelfs naar een plant...quote:Op maandag 22 januari 2024 21:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als blikken konden doden. Naar wie keek ze zo?
geen idee, is lastig met 2 streams in 2 verschillende kamersquote:Op maandag 22 januari 2024 21:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als blikken konden doden. Naar wie keek ze zo?
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ze zo zelfs naar een plant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |