Eens. Maar dan moeten we ze wegstemmen, dat is de enige optie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te ontslaan, maar je kunt wel salaris inhouden. Het is van de gekken dat we die mensen betalen om hun parlementswerk te doen, en vervolgens steken ze het in hun zak en spenderen ze hun tijd met het runnen van een webshop.
Het probleem is dat men, wijselijk op zich, het vrijwel onmogelijk heeft gemaakt om dat te doen, uiteindelijk is de kiezer verantwoordelijk voor wie daar zit en hoe deze persoon zijn taak op vat.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te ontslaan, maar je kunt wel salaris inhouden. Het is van de gekken dat we die mensen betalen om hun parlementswerk te doen, en vervolgens steken ze het in hun zak en spenderen ze hun tijd met het runnen van een webshop.
Wat mij betreft mag hier wel wat strenger tegen worden opgetreden. Ze maken bewust misbruik van het systeem. Ik denk dat er met geldboetes veel te bereiken valt, want wanneer dit gedrag niet meer lucratief is, stopt het vanzelf.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eens. Maar dan moeten we ze wegstemmen, dat is de enige optie.
quote:Baudet antwoordde daarop dat hij geen voorstander is van strafrecht met terugwerkende kracht. "Ik beschouw het Neurenberg-tribunaal ook als illegitiem", zei de Forum-leider. "Je moet niet met terugwerkende kracht mensen berechten. Wat je gewoon moet doen, is via democratische weg dit regime wegstemmen. Dat moeten we doen, dan kunnen ze een uitkering aanvragen want het wachtgeld schaffen we wel af.bron"
Drie verkiezingen geleden was het de grootste partij van Nederland.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:04 schreef Janneke141 het volgende:
Het lastige is dat de hoeveelheid aandacht die Baudet genereert totaal niet in verhouding staat tot de daadwerkelijke macht die ze hebben. De inhoudelijk minstens zo verachtelijke NVU is wat dat betreft veel makkelijker te negeren, want compleet marginaal.
Ik vind het lastig. Ik ben principieel tegen de aantasting van de vrijheid van vereniging, en mede om die reden ook tegen het verbieden van politieke partijen. Maar je moet er wel iets mee, want wat er nu gebeurt is ook erg schadelijk voor de samenleving. Inhoudelijke aanklachten zijn koren op de molen van partijkartel-blaters dus daar moet je ook mee uitkijken - aanpakken op financiële gronden is misschien nog wel het meest haalbaar.
Hoe kijk je dan naar het oordeel van de Hoge Raad in 2010 dat de Nederlandse staat geen subsidie mag geven aan de SGP omwille van de positie van vrouwen binnen de SGP? Daar is het recht op gelijke behandeling gesteld boven de vrijheid van vereniging.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..] Ik ben principieel tegen de aantasting van de vrijheid van vereniging, [..]
Kan altijd, maar ik denk dat er niets mee gedaan gaat worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:29 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Kan ik hier aangifte van doen? Opruiing. Haat en racisme aanwakkeren. Zoiets.
Drie messiassen toch? Lientje, Pieter, Geert.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Drie verkiezingen geleden was het de grootste partij van Nederland.
Inmiddels zijn we twee messiassen verder, maar toch. Laten we de invloed van dit soort partijen niet bagatelliseren.
Ai, het klootjesvolk wordt beflikkerdquote:PVV-Kamerlid Fleur Agema is woensdag stevig in aanvaring gekomen met een deel van de Tweede Kamer over het afschaffen van het eigen risico in de zorg. Kamerleden van GroenLinks-PvdA, SP, D66 en ChristenUnie verweten Agema dat haar partij voor de verkiezingen campagne heeft gevoerd om het eigen risico af te schaffen. In het debat over de begroting van VWS wil ze, vooralsnog, geen steun geven aan moties van partijen die dat per direct willen regelen.
Geen enkel grondrecht is absoluut, maar in dit geval is wat mij betreft niet getornd aan de vrijheid van vereniging. De overheid mag immers best eisen stellen aan de subsidiëring, zonder daarmee direct in te grijpen in de keuzes die een vereniging/een partij maakt of zelfs de partij te willen verbieden. De consequentie is hier ook niet zodanig dat de partij als gevolg van de 'sanctie' direct zijn bestaan zou moeten opgeven.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe kijk je dan naar het oordeel van de Hoge Raad in 2010 dat de Nederlandse staat geen subsidie mag geven aan de SGP omwille van de positie van vrouwen binnen de SGP? Daar is het recht op gelijke behandeling gesteld boven de vrijheid van vereniging.
Voor mij destijds overigens één van de redenen om in plaats van VVD, SGP te gaan stemmen, uit solidariteit.
Mooi man, bij de eerste de beste gelegenheid dat je kan leveren meteen je keutel intrekken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:12 schreef -XOR- het volgende:
De Plannen van de PVV:
• afschaffen risico eigen zorg
[..]
Ai, het klootjesvolk wordt beflikkerd
"Mevrouw kan niet wachten"
"Dat u niet zegt: "Mevrouw we gaan morgen het eigen risico afschaffen, is een schande"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk zo doe je dat. Meer van die pestmoties graag.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:12 schreef -XOR- het volgende:
De Plannen van de PVV:
• afschaffen risico eigen zorg
[..]
Ai, het klootjesvolk wordt beflikkerd
"Mevrouw kan niet wachten"
"Dat u niet zegt: "Mevrouw we gaan morgen het eigen risico afschaffen, is een schande"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel grappig om de PVV nu in deze situatie te zien. Verfrissend ook.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi man, bij de eerste de beste gelegenheid dat je kan leveren meteen je keutel intrekken.
VVD Kan ook niet anders. Als ze het laten klappen wordt het een CDA 2.0quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:42 schreef Rnie het volgende:
Over het bericht over de VVD dat Geert Wilders vanmorgen op X postte, haalt Yesilgöz haar schouders op: "Wij zijn niet van suiker en meneer Wilders mag twitteren wat hij wil."
Gewoon geen tegenspraak niks. Geert is gewoon de baas aan tafel, dat is nu wel duidelijk.
Yesilgöz' positie is te wankel, Varkentjesmevrouw is te machtsgeil en Pietertje weet nog niet wat hij er van moet denken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:42 schreef Rnie het volgende:
Over het bericht over de VVD dat Geert Wilders vanmorgen op X postte, haalt Yesilgöz haar schouders op: "Wij zijn niet van suiker en meneer Wilders mag twitteren wat hij wil."
Gewoon geen tegenspraak niks. Geert is gewoon de baas aan tafel, dat is nu wel duidelijk.
Tegelijk is Wilders 100% afhankelijk van de VVD want de VVD heeft wel andere opties, hij niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
VVD Kan ook niet anders. Als ze het laten klappen wordt het een CDA 2.0
Had je wat anders verwacht dan? Bedoel aan de zijkant roepen dat alles kut is, is makkelijker dan aan de knoppen zitten. Mocht er ooit iets van een regeerakkoord komen zullen ook heel wat pvv stemmers teleurgesteld zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi man, bij de eerste de beste gelegenheid dat je kan leveren meteen je keutel intrekken.
Heh, ja, we kunnen tegenwoordig beter in messiassen tellen dan ik verkiezingenquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Drie verkiezingen geleden was het de grootste partij van Nederland.
Inmiddels zijn we twee messiassen verder, maar toch. Laten we de invloed van dit soort partijen niet bagatelliseren.
Mits de PVV stemmer weet wat de PVV wilde, natuurlijk. Dat vind ik een grote gok.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:10 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan? Bedoel aan de zijkant roepen dat alles kut is, is makkelijker dan aan de knoppen zitten. Mocht er ooit iets van een regeerakkoord komen zullen ook heel wat pvv stemmers teleurgesteld zijn.
Pieter twijfeltquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Yesilgöz' positie is te wankel, Varkentjesmevrouw is te machtsgeil en Pietertje weet nog niet wat hij er van moet denken.
Dan ben je dus niet principieel tegen de aantasting van de vrijheid van vereniging maar laat je de balans afhangen van het gewicht van andere grondrechten. In het geval van Forum voor Democratie zou je die balans dus ook gewoon kunnen hanteren, lijkt mij. Nu verschuil je je door onterecht met principes te schermen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:24 schreef Janneke141 het volgende:
Geen enkel grondrecht is absoluut, maar in dit geval is wat mij betreft niet getornd aan de vrijheid van vereniging.
Door de ene politieke partij wel te subsidiëren en de andere politieke partij niet ontstaat er een ongelijk speelveld, daardoor is de vrijheid van vereniging wel degelijk aangetast. Dan had de Nederlandse staat moeten besluiten geen enkele politieke partij meer te subsidiëren.quote:De overheid mag immers best eisen stellen aan de subsidiëring, zonder daarmee direct in te grijpen in de keuzes die een vereniging/een partij maakt of zelfs de partij te willen verbieden.
Niet relevant naar mijn mening, de ene vereniging wordt voorgetrokken ten opzichte van de andere vereniging. Daarin bestaan natuurlijk gradaties maar het blijft een aantasting van de vrijheid van vereniging.quote:De consequentie is hier ook niet zodanig dat de partij als gevolg van de 'sanctie' direct zijn bestaan zou moeten opgeven.
Dat is een verkeerde interpretatie van mijn overweging van destijds. Ik wilde mij met mijn stem op de SGP niet solidair tonen met het vrouwenstandpunt van de SGP maar met de vrijheid van vereniging als grondrecht.quote:Overigens, steun geven aan de beperking van vrouwengelijkheid noem jij solidariteit? Je mag het van mij vinden, maar verwacht van mij geen applaus.
Ik denk dat de gemiddelde pvv stemmer zelf niet eens weet wat ze willen behalve minder buitenlanders dan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mits de PVV stemmer weet wat de PVV wilde, natuurlijk. Dat vind ik een grote gok.
Er word mij constant vertelt dat dit niet zo is en dat je PVV stemmers zo niet mag betitelen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:22 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde pvv stemmer zelf niet eens weet wat ze willen behalve minder buitenlanders dan.
Nee, het is precies wat ik had verwachtquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:10 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan? Bedoel aan de zijkant roepen dat alles kut is, is makkelijker dan aan de knoppen zitten. Mocht er ooit iets van een regeerakkoord komen zullen ook heel wat pvv stemmers teleurgesteld zijn.
Het leuke eraan is dat het juist de PVV is nu. Het hele bestaan van die partij is een langjarig toneelstuk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:28 schreef Hanca het volgende:
Niet onverwachts, maar dat andere partijen hier zo boos over zijn is ook wel een groot toneelstuk natuurlijk. Die weten ook best dat je niet tijdens onderhandelingen miljoenen weg gaat geven per motie met andere partijen. Den Haag weer op zijn lelijkst, wat mij betreft. En de pers gaat er in mee.
Niet dat ik verwacht dat ze in het regeerakkoord wel wat doen, maar laten we dat in elk geval afwachten en een partij niet afrekenen op wat elke partij zou doen. Met name dat CU en D66 zo verontwaardigd doen is één groot toneelstuk.
Vooral ook omdat dit zelfs in oktober nog geregeld kan worden, dat maakt geen verschil met nu.
Ja, en het overkomt D66 ook wel eens, gewoon bekend politiek toneel (tweede deel van het filmpje):quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:28 schreef Hanca het volgende:
Niet onverwachts, maar dat andere partijen hier zo boos over zijn is ook wel een groot toneelstuk natuurlijk. Die weten ook best dat je niet tijdens onderhandelingen miljoenen weg gaat geven per motie met andere partijen. Den Haag weer op zijn lelijkst, wat mij betreft. En de pers gaat er in mee.
Niet dat ik verwacht dat ze in het regeerakkoord wel wat doen, maar laten we dat in elk geval afwachten en een partij niet afrekenen op wat elke partij zou doen. Met name dat CU en D66 zo verontwaardigd doen is één groot toneelstuk.
Tja volgens mij komt er tot nu toe uit elk kiezersonderzoek dat het grootste gedeelte van de pvv stemmer vanwege migratie op hun heeft gestemd. Ook had ik ergens gelezen dat na de verkiezingen de meeste gebruikte zoekterm op google was ''verkiezingsprogramma van de PVV''. Dus waarom je dat niet mag benoemen is mij een raadsel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er word mij constant vertelt dat dit niet zo is en dat je PVV stemmers zo niet mag betitelen.
Dat kan zijn, maar ik hou niet zo van toneelstukken in de politiek. En vooral ook niet van het feit dat kranten en andere nieuwssites er blindelings in mee gaan, in plaats van het te duiden. Zeer slecht voor de geloofwaardigheid van de politiek, zulke verschrikkelijk neppe verontwaardiging.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het leuke eraan is dat het juist de PVV is nu. Het hele bestaan van die partij is een langjarig toneelstuk.
Hm, ja, maar hier valt niet veel te duiden, lijkt mij. PVV programma is duidelijk hierover en ook de uitlatingen van PVV politici over dit onderwerp zijn duidelijk geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar ik hou niet zo van toneelstukken in de politiek. En vooral ook niet van het feit dat kranten en andere nieuwssites er blindelings in mee gaan, in plaats van het te duiden. Zeer slecht voor de geloofwaardigheid van de politiek, zulke verschrikkelijk neppe verontwaardiging.
Tuurlijk, maar als je in de verkiezingscampagne keihard loopt te krijsen dat het zo schandalig is dat Timmermans niet meteen het eigen risico naar nu wil omdat het "o zo urgent, kan echt niet langer wachten", dan moet je nu ook doorpakken, anders ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:28 schreef Hanca het volgende:
Vooral ook omdat dit zelfs in oktober nog geregeld kan worden, dat maakt geen verschil met nu.
Juist.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:37 schreef Hexagon het volgende:
Helemaal prima dat ze dat doen. Je moet de PVV met eigen wapens pakken.
Je kunt prima, wat mij betreft moet je zelfs, duiden dat altijd tijdens onderhandelingen zulke moties worden geprobeerd en dat onderhandelende partijen altijd tegen stemmen om de onderhandelingen niet te frustreren. Dat als de 4 onderhandelende partijen nu gaan cherrypicken, de handelingen per direct afgelopen zijn. En dat CU en D66 bij Rutte III en IV en PvdA bij Rutte II zo ook meermaals tegen hun programma in stemden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, ja, maar hier valt niet veel te duiden, lijkt mij. PVV programma is duidelijk hierover en ook de uitlatingen van PVV politici over dit onderwerp zijn duidelijk geweest.
Het gaat niet zozeer om het programma maar om het gekrijs.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je kunt prima, wat mij betreft moet je zelfs, duiden dat altijd tijdens onderhandelingen zulke moties worden geprobeerd en dat onderhandelende partijen altijd tegen stemmen om de onderhandelingen niet te frustreren. Dat als de 4 onderhandelende partijen nu gaan cherrypicken, de handelingen per direct afgelopen zijn. En dat CU en D66 bij Rutte III en IV en PvdA bij Rutte II zo ook meermaals tegen hun programma in stemden.
Eh ja, dat is een prima argument bij partijen als de VVD, D66 en PvdA/GL maar dat is dus niet waarom men op de PVV stemde.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je kunt prima, wat mij betreft moet je zelfs, duiden dat altijd tijdens onderhandelingen zulke moties worden geprobeerd en dat onderhandelende partijen altijd tegen stemmen om de onderhandelingen niet te frustreren. Dat als de 4 onderhandelende partijen nu gaan cherrypicken, de handelingen per direct afgelopen zijn. En dat CU en D66 bij Rutte III en IV en PvdA bij Rutte II zo ook meermaals tegen hun programma in stemden.
En D66 en CU komen over als geen haar beter dan de PVV. Bedenk dat dan ook en geef dat dan ook toe. Ik had van hen beter verwacht, van de SP verwacht je dit. Blijkbaar interesseert de geloofwaardigheid van de politiek ze geen zier.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh ja, dat is een prima argument bij partijen als de VVD, D66 en PvdA/GL maar dat is dus niet waarom men op de PVV stemde.
De PVV komt nu over als geen haar beter, en terecht, dan de partijen die de kiezer afwees omdat het allemaal zo kut is.
Oh dat is een verstikkende deken van nieuwe politieke correctheid die de PVV samen met enkele rancuneuze linkserds over alles heen trekt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:36 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Tja volgens mij komt er tot nu toe uit elk kiezersonderzoek dat het grootste gedeelte van de pvv stemmer vanwege migratie op hun heeft gestemd. Ook had ik ergens gelezen dat na de verkiezingen de meeste gebruikte zoekterm op google was ''verkiezingsprogramma van de PVV''. Dus waarom je dat niet mag benoemen is mij een raadsel.
Dit zeg ik niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nu ga je te ver goede vriend, je mag van alles van mij vinden. Maar ook maar de suggestie wekken dat ik een massamoord zou willen plegen is ronduit walgelijk.
Zie het fragment dat ik postte. Wilders maakt Timmermans af omdat hij niet meteen het eigen risico wil afschaffen, dat is totaal iets anders dan iets in je programma hebben staan en daar later een compromis over moeten sluiten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
En D66 en CU komen over als geen haar beter dan de PVV. Bedenk dat dan ook en geef dat dan ook toe. Ik had van hen beter verwacht, van de SP verwacht je dit. Blijkbaar interesseert de geloofwaardigheid van de politiek ze geen zier.
Zulke moties zijn de enige manier om de niet zo slimme, ontevreden kiezer te laten zien wat een ongelofelijke charlatan Wilders is. Met een oprecht, redelijk en genuanceerd verhaal gaat dat gewoon niet lukken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Frame die thema's dan beter als links. Dat deed Frans niet en dat is waarom Frans niet zo succesvol was als beoogd. Het is niet dat Nederland uit een leger fascisten bestaat, wel uit een grote groep die haar onvrede niet kwijt kan.
Mjah, dat argument valt bij de pedopartij ook te maken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over verdedigen, jij hebt het wel over aanvallen en daarmee speel je ze in de kaart.
Veel plezier ermee maar weer, lekker jezelf en anderen bang maken voor een groep mensen dat echt helemaal niets in de melk te brokkelen heeft in Nederland.
Genoeg is genoeggenot
Maar toch vind ik dit niet de manier. Dwing ze de belofte af dat ze het 100% zeker regelen via de onderhandelingen (alhoewel, D66 wil niet eens dat het eigen risico wordt afgeschaft), maar verlaag je niet tot het niveau Agema en Wilders. Hoe moet iemand op die manier de CU, D66 en PvdA serieus nemen? Of de hele politiek in Den Haag?quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zie het fragment dat ik postte. Wilders maakt Timmermans af omdat hij niet meteen het eigen risico wil afschaffen, dat is totaal iets anders dan iets in je programma hebben staan en daar later een compromis over moeten sluiten.
Gister schreef nostra nog dit:
[..]
Zulke moties zijn de enige manier om de niet zo slimme, ontevreden kiezer te laten zien wat een ongelofelijke charlatan Wilders is. Met een oprecht, redelijk en genuanceerd verhaal gaat dat gewoon niet lukken.
De pedopartij is uiteindelijk ook niet verboden vanwege politieke activiteiten en standpunten, maar vanwege het daadwerkelijk faciliteren van pedofilie en dus het ingaan tegen de wet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, dat argument valt bij de pedopartij ook te maken.
Misschien zijn die extra stemmers ook vooral vriendinnen/vrouwen die blind het stemadvies van hun partner volgen. Een beetje zoals bij jou dus.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er word mij constant vertelt dat dit niet zo is en dat je PVV stemmers zo niet mag betitelen.
Goh. PVV is ook een politieke partij en is daarmee per definitie kut.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh ja, dat is een prima argument bij partijen als de VVD, D66 en PvdA/GL maar dat is dus niet waarom men op de PVV stemde.
De PVV komt nu over als geen haar beter, en terecht, dan de partijen die de kiezer afwees omdat het allemaal zo kut is.
Zo kom je nooit aan de macht en dit is misschien wel het punt waarop de PVV de verkiezingen won (en PvdA daalde). Je kunt nog zulke goeddoordachte en goedbedoelde plannen hebben maar als degene naast je gratis bier belooft , het vervolgens niet levert en daar nooit direct mee geconfronteerd wordt ga je daar nooit van winnen. Wilders weet namelijk andersom wel allerlei mooie smoezen te verzinnen waarom het mislukken van zijn kabinetsperiode aan links (en D66) te wijten is, dat valt nu al te voorspellen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar toch vind ik dit niet de manier. Dwing ze de belofte af dat ze het 100% zeker regelen via de onderhandelingen (alhoewel, D66 wil niet eens dat het eigen risico wordt afgeschaft), maar verlaag je niet tot het niveau Agema en Wilders. Hoe moet iemand op die manier de CU, D66 en PvdA serieus nemen? Of de hele politiek in Den Haag?
Dan reken je ze af na de onderhandelingen, niet tijdens de onderhandelingen. Sorry, maar de democratie is me te dierbaar om het af te breken om de PVV slecht te laten lijken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan de macht. Je kunt nog zulke goeddoordachte en goedbedoelde plannen hebben maar als degene naast je gratis bier belooft , het vervolgens niet levert en daar nooit direct mee geconfronteerd wordt ga je daar nooit van winnen. Wilders weet namelijk andersom wel allerlei mooie smoezen te verzinnen waarom het mislukken van zijn kabinetsperiode aan links (en D66) te wijten is, dat valt nu al te voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |