Hier mag offtopic.quote:
Ik ben vrij positief,gister wel leuke momenten.En de COS loopt ook wel nice.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:19 schreef Shii het volgende:
Hoe vind je BB tot nu toe Fresh?
De vorige keren heb ik amper gekeken, maar nu heb ik wel de eerste tv-uitzendingen al meegepikt. Misschien dat ik het zo af en toe toch ga volgen. En als je de COS af en toe meeleest, krijg je ook al veel mee.
Ja vind het tot nu toe ook leuk om af en toe mee te lezen. Dus positief begin in ieder geval.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vrij positief,gister wel leuke momenten.En de COS loopt ook wel nice.
Dat zeker wel.En ook leuk dat velen er weer zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja vind het tot nu toe ook leuk om af en toe mee te lezen. Dus positief begin in ieder geval.
Hey Enginequote:
Hopelijk gaat er iets gebeuren ,het was wel een beetje saai tot nu toequote:Op donderdag 18 januari 2024 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een nieuwe dag met nieuwe gebeurtenissen in het BB-huis
Ik deed een poging tot positiviteitquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er iets gebeuren ,het was wel een beetje saai tot nu toe
Is geluktquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik deed een poging tot positiviteit
Ik merk zelf dat ik (nog) niet de neiging heb om die te bekijken. Ik ben De Bondgenoten wel genoeg op een dag.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is gelukt![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de tv uitzendingen momenteel leuke vind dat de streams. Juist dat spel element wat je daar ziet is leuk
Persoonlijk vind ik het een aanrader. Je ziet gewoon meer als op de streams. Bij de streams heb je steeds een SLquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik merk zelf dat ik (nog) niet de neiging heb om die te bekijken. Ik ben De Bondgenoten wel genoeg op een dag.
Misschien moet ik het wel doenmaar ja... trekt me niet zo
Ik ga zo eens kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een aanrader. Je ziet gewoon meer als op de streams. Bij de streams heb je steeds een SL
Maar ik heb mij ook voorgenomen om niet iedere avond te kijken doe ik bij bondgenoten ook niet
Goed plan, het staat ook op videoland kan je zonder reclame terug kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken
In de avond Bondgenoten vind ik leuk. Dan kan ik bij het ontbijt BB kijken... klinkt als een plan
Gelukkig maar, een hele opluchtingquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed plan, het staat ook op videoland kan je zonder reclame terug kijken
Ja en wat zullen ze zich vervelen, daar zitten en ook niet weten wanneer je er uit magquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een zeur zit er in die glinsterkamer
Ik zou wel helemaal gek worden van continu overal jezelf zien
Ik heb medelijden met die knul, die meid is zo negatief... Je kan ook elkaar proberen op te fleurenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en wat zullen ze zich vervelen, daar zitten en ook niet weten wanneer je er uit mag
Ik heb beneden niet eens een spiegel, alleen boven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die knul, die meid is zo negatief... Je kan ook elkaar proberen op te fleuren
maar die spiegels... ik kijk thuis alleen in de spiegel als ik mijn haren kam, verder nooit. Ik zou echt gestoord worden van die spiegels daar. Maar goed, 24/7 in zo'n groep is het hem ook niet voor mij. Beetje gesloten afdeling
Ik heb boven de wasbak in de keuken een spiegel en een passpiegel in de slaapkamer, maar daar hangt wat voorquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb beneden niet eens een spiegel, alleen boven.
Moet er ook niet aan denken om mijzelf de hele dat te zien
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb boven de wasbak in de keuken een spiegel en een passpiegel in de slaapkamer, maar daar hangt wat voor
Tja... kan ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef Lovely het volgende:
Of gewoon geen spiegels in huis op hangen
Dat is waar, had ik ook op mijn kast.. maar keek er té vaak inquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... kan ook
maar soms is een passpiegel wel handig om te hebben
ik heb er een op de slaapkamer, maar kijk er alleen in als ik wat nieuws aan hebquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... kan ook
maar soms is een passpiegel wel handig om te hebben
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat je zo over je zelf denkt.
Mij maakt het uiterlijk eigenlijk niets uit. Het gaat mij erom hoe een mens is, wat voor karakter
Jij bent een goed mens, leeft met mensen mee en hebt indien nodig altijd een luisterend oor.
Ik zeg altijd maar wat heb je aan een mooie appel als de binnenkant verrot is
Dank je wel wat een lief compliment.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, bij anderen geef ik ook niet om uiterlijken er zijn wel dingen die ik prima vind ik aan mezelf. En we kunnen niet allemaal knap zijn
genoeg andere kwaliteiten
Je bent lief, dank je welJij bent sowieso een prachtmens
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel wat een lief compliment.
Nee uiterlijk zegt mij echt helemaal niets.
De kleur ook niet.
Is ook niet belangrijk vind ik.
Maar goed andere vinden het wel weer belangrijk en zo is iedereen anders
Daar lijk je mij ook geen type voor om iemand te kwetsen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Dat is ook het leuke aan FOK, niemand ziet hoe je eruit ziet (tenzij je dat zelf wil) het is voor mij de plek om gewoon helemaal mezelf te zijn zonder drie keer over elke stap na te denken. 'k Ben hier ook wel harder dan in het echt leven en durf veel meer dingen te zeggen die op het randje zijn. Al let ik wel erop dat ik niemand kwets, dat wil ik absoluut niet.
Nee, mensen kwetsen is niet leuk. Als dat gebeurt, heeft je grap gefaaldquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar lijk je mij ook geen type voor om iemand te kwetsen.
Ik durf buiten net zoveel te zeggen als hier. Buiten misschien wel meer als hier.
Dat kan in de anonimiteit durven mensen vaak wat meer te zeggen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, mensen kwetsen is niet leuk. Als dat gebeurt, heeft je grap gefaald
Grappig! Net andersom dus. Ik ben wel open en ontspannen bij mijn vrienden. Alleen toch iets meet een toetsenbordheld
Soms gebeurd het wel eens dat het anders looptquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, ik ben bij met de afleveringen. De dag loopt anders dan verwacht, dus ik kom tot niks. Dus BB teruggekeken. Ga toch COS en televisie kijken. Zit er nu wel helemaal in
Ja... en ik weet dat ik dan niet meer functioneer. Morgen weerquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms gebeurd het wel eens dat het anders loopt
Hier ook vandaag de afspraken gingen niet door het ene verschoven naar morgen het ander moeten we nog plannen
Misschien even een uurtje relaxen en een nieuw plan voor de middag makenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... en ik weet dat ik dan niet meer functioneer. Morgen weer
Succes met het plannen en morgen met inhalen
Om 13.00 word ik gebeld. Daarna ga ik denk ik creatief zijn... maar weet nog absoluut niet wat ik wil... kan niet kiezen en kom er niet opquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien even een uurtje relaxen en een nieuw plan voor de middag maken
Klopt, hebben we nog wel in de COS over gehad, geen idee hoe we daar op kwamen..quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Zat gisteren een oude aflevering van Utopia te kijken uit 2017, daar liep een zeer jonge KimW uit EJVJL naar binnen als kapster. Met nog niet zo blond haar als wat ze onlangs had. Wist niet dat ze daar ook geweest is, was blijkbaar eenmalig omdat ze toen even geen kapster hadden als bewoner.
Oh dat kan ik mij geen eens meer herinneren trouwensquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Ze was daarvoor al op een feestje geweest in de loods, die vreselijke Jeroen was helemaal weg van haar, en later kwam ze daar als kapster even langs voor een klusje.
Oh wat leuk!quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Zat gisteren een oude aflevering van Utopia te kijken uit 2017, daar liep een zeer jonge KimW uit EJVJL naar binnen als kapster. Met nog niet zo blond haar als wat ze onlangs had. Wist niet dat ze daar ook geweest is, was blijkbaar eenmalig omdat ze toen even geen kapster hadden als bewoner.
Hear hearquote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:18 schreef Shii het volgende:
Ik weet het niet. Lijkt me dat mensen wel mee komen posten als ze daar behoefte aan hebben.
Ik heb nog een leuk linkje.quote:
Ga je nu hier verder. Hou eens op. En laat FF met rust hij doet je nietsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:56 schreef Mercedes. het volgende:
Ik dacht in het begin dat Fresh Fruit heel leuk was maar hij is narcistisch want ik gaf hem tegengas en toen werd hij gemeen tegen me. Ach ja. Ik durf te vechten tegen de gevestigde orde van Fok Forum.
Balen. Maar wel lekker tijd om even te modereren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:55 schreef Dotteke het volgende:
Een uurtje geslapen en toen wakker van een bonk en gerommel buiten. Gekeken maar niets gezien maar wel klaar wakker gggrrr
Was eigenlijk niet de bedoeling maar wel nodig helaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Balen. Maar wel lekker tijd om even te modereren.
En dat is wel even nodig ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Balen. Maar wel lekker tijd om even te modereren.
Hopelijk pak je zo nog wel wat slaap.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet de bedoeling maar wel nodig helaas.
Ik hoop het ook. Maar eenmaal wakker is hier vaak ook wakker helaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk pak je zo nog wel wat slaap.
Ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
Willen jullie een mooi Fries paard ziem?
Je moet eens ophouden met je getrol. Post gewoon gezellig mee of ga slapen.quote:
Dit is Oepke.quote:
In die tijd de enige hengst met predicaat Preferent.quote:
Ook ik.quote:
Sorry,ik moet lachen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook ik.
Op Terschelling, en hing meer aan de flanken dan op de zadel.
Eigenwijs paard bepaalde alles, liep gewoon zijn eigen route.
Ik volg toevallig nu ineens wel BB op tv (niet iedere avond) en heb dan zin om af en toe mee te posten. Voorgaande jaren was dat niet zo. En zo is het voor iedereen anders. Niet iedereen volgt deze BB en heeft misschien andere redenen om weg te blijven. Heeft verder weinig met de dynamiek te maken denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:15 schreef Mercedes. het volgende:
Terug naar de oorzaak van mijn posting die ergens goed bedoeld was. Meerderen reageren veel minder in het BB forum en ik denk omdat er een andere dynamiek nu is met andere mensen die vorig jaar in een jaar van je leven waren. Kan toch.
Ik vind het juist leuk om nieuwe mensen te hebben in dit forum.
🤣🤣quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook ik.
Mijn dochter heeft op Terschelling 'gezwommen' met paarden. Was mooi om te zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook ik.
Met een zwembandje om vast.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft op Terschelling 'gezwommen' met paarden. Was mooi om te zien.
Gevaarlijk was hij ook, hij trok zich niets aan van het verkeer en liep dwars door de straten van West-Terschelling terug naar zijn stal.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gevaarlijk was hij ook, hij trok zich niets aan van het verkeer en liep dwars door de straten van West-Terschelling terug naar zijn stal.
Ze weten waar de stal is ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gevaarlijk was hij ook, hij trok zich niets aan van het verkeer en liep dwars door de straten van West-Terschelling terug naar zijn stal.
Heb ik ooit met mijn ponykar gehad.Die ging echt op holquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:26 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Zo herkenbaar, heb vroeger ook paard gereden en ben zo dwars over een weg met voorbijrazend verkeer gerend met een paard die alleen maar naar huis wilde.
Katjes mogen ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
Zal ik nog een paardenplaatje posten?
Eenmaal wakker ben ik toch wakker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:31 schreef Epicouros het volgende:
Arme Dotteke. Ziet er naar uit dat je heel de nacht gaat moeten opblijven...
Tenzij je beslist het je niet aan te trekken. Misschien een goed idee om er letterlijk je slaap niet voor te laten?...
Dit is mijn zus,die kan best kattig zijn.quote:
Ja, en die was midden in het dorp.quote:
Ik ga weer stuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en die was midden in het dorp.
De doorgang naar de stal was te laag voor mens en paard, waardoor ik even aan de goot moest hangen en zo ongedeerd weer voet aan de grond kreeg.
Nog daarvoor stond er een veulen aangelijnd in een grasveld, mijn paard bleef daar stil staan, en toen gaf het veulen mijn paard een trap in de flank, waarvan één hoef mijn voet raakte.
Hier net zo behalve dan dat ik het dit jaar niet echt volg (wel de cos) Ik vind er niks meer aan met al die streamlocks en qua bewoners vind ik alleen zover ik heb gezien Karen en Tyroon leuk. Dat gezeik met die koffers en rantsoenen en eenzijdig eten slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik volg toevallig nu ineens wel BB op tv (niet iedere avond) en heb dan zin om af en toe mee te posten. Voorgaande jaren was dat niet zo. En zo is het voor iedereen anders. Niet iedereen volgt deze BB en heeft misschien andere redenen om weg te blijven. Heeft verder weinig met de dynamiek te maken denk ik.
Ik kan me jou niet herinneren hoor maar mooie posting.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 03:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hier net zo behalve dan dat ik het dit jaar niet echt volg (wel de cos) Ik vind er niks meer aan met al die streamlocks en qua bewoners vind ik alleen zover ik heb gezien Karen en Tyroon leuk. Dat gezeik met die koffers en rantsoenen en eenzijdig eten slaat ook nergens op.
Het is dus niet zo dat ik wegblijf omdat de dynamiek in de cos zo anders is als vorig jaar (toen poste ik ook amper)
De 1e paar seizoenen volgde ik graag vooral 2 met Opa Koos en Bianca en de Arm rijk (was dat 3 ?)
Met het seizoen met Tijn Monique en Sabrina maakte ik zelfs streamverslagen op VOL.en ik heb al mijn caps nog.
Toen werd er nog heel weinig gecapt.
Allemaal goedenacht en
Take Care.
Ice.
Agh Dot je moet wat hé...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:50 schreef Dotteke het volgende:
Ben maar een opgenomen kerstfilm gaan kijken
Zoals alles kerstfilms zoetsappig 🤣quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh Dot je moet wat hé......
Was het een leuke film..
Ja vreselijk.. ik heb er niet 1 gezien dit jaar..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals alles kerstfilms zoetsappig 🤣
O ik wel een paar. Al ver voor de kerst stonden ze op Videoland 😉quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vreselijk.. ik heb er niet 1 gezien dit jaar..
O wat lekker Child. Ik heb nog geen uurtje geslapen vannacht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lag er al rond kwart voor acht in en heb geslapen tot zes
Gatsie, wat naar, hoe dat zo?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat lekker Child. Ik heb nog geen uurtje geslapen vannacht.
Ja klopt, ik vind er niks aan..scrooge achtige films, heerlijk..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wel een paar. Al ver voor de kerst stonden ze op Videoland 😉
Dat dat zag ik..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Hier in ieder geval niet veel slaap gehad vannacht.
Ik werd wakker van iets ging beneden kijken maar zag niets, dacht even hier kijken en het was nodig dat er een mod aanweizgquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatsie, wat naar, hoe dat zo?
(ligt aan de antipsychotica hier. Kan zo twaalf tot vijftien uur slapen als ik het mezelf toestond)
Ah op die fiets! Ja dan slaap je nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik werd wakker van iets ging beneden kijken maar zag niets, dacht even hier kijken en het was nodig dat er een mod aanweizg
Ik vind het wel lekker relaxt, zijn van die films waar je niet alle aandacht b ij nodig hebtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind er niks aan..scrooge achtige films, heerlijk..
Nou ik slaap liever hoor in de nacht, niets rondlummel. Ja in dromenland dat dan wel weerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah op die fiets! Ja dan slaap je niet
Ik zou soms wel weer eens nachtje willen doorhalen en lekker rondlummelen. Alleen met die nieuwe medicijnen is dat geen optie meer iig
Morguh Jockariquote:
* ChildoftheStars stuurt een pakje pillen jouw kant opquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik slaap liever hoor in de nacht, niets rondlummel. Ja in dromenland dat dan wel weer
Ik wacht de postbode opquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars stuurt een pakje pillen jouw kant op
Morguh Kodiak, wat ga je hobbyen vandaag?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag er maar kort bij, aan het hobbyen tot laat vandaag
Ik help elke vrijdag een vriend in zijn frituur, en maak dan ook de vrijdag special de huisgemaakte gehaktballen volgens familie recept een ware hit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Kodiak, wat ga je hobbyen vandaag?
O lekker, hou wel van een frietje en zelf gemaakte gehaktballen of bamiballen zelf gemaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik help elke vrijdag een vriend in zijn frituur en maak dan ook de vrijdag special de huisgemaakte gehaktballen volgens familie recept een ware hit
🤢 gehaktballen uit de fabriek.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, hou wel van een frietje en zelf gemaakte gehaktballen of bamiballen zelf gemaakt
Die fabrieks dingen zijn nooit zo lekker ( vind ik dan)
Dat is waar, verstand op 0 en gaan...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker relaxt, zijn van die films waar je niet alle aandacht b ij nodig hebt
Die smaken echt helemaal nergers na, als je ze door midden snijd lijkt het niet eens op gehakt vind ik.quote:
Eens, het is meer een soort van pap gevormd in een balquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die smaken echt helemaal nergers na, als je ze door midden snijd lijkt het niet eens op gehakt vind ik.
Ja tussen door Fok!ken of een spelletje doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is waar, verstand op 0 en gaan...
Ja ziet er erg onsmakelijk uitquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, het is meer een soort van pap gevormd in een bal
whaaaaat hahahahahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
@:greysbones houd jij @:lillibet vandaag een beetje in het gareel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Maar wel boterhammen met olie lekker vinden en dagelijks eten![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:29 schreef Lillibet het volgende:
[..]
whaaaaat hahahahahahaIk kom terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ehhhhquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:34 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Hoor jij niet met de familie ballen te spelen?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhhh
Dit wordt een hele rare fetish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:17 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
houdt ie van
Ik ben terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar weet jij toch alles van?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:29 schreef Lillibet het volgende:
[..]
begreep dat het voor mensen met een kunstgebit wat lastig bijten kan zijn
Ja door jou!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ja door jou!Graag gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef Lillibet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:39 schreef Lillibet het volgende:
[..]
de streams zijn saai![]()
Er is wel heel weinig leuks gebeurd afgelopen week op de streams.
heb ze uitgezetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga nog even genieten van deze fantastische livestreams
Nee. Ze gaan liever off-topic in de cos waardoor de mensen die er echt voor de cos zitten weer boos worden 😉quote:
Zware baan heb je hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Ze gaan liever off-topic in de cos waardoor de mensen die er echt voor de cos zitten weer boos worden 😉
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Ze gaan liever off-topic in de cos waardoor de mensen die er echt voor de cos zitten weer boos worden 😉
Ga loonsverhoging vragenquote:
Drukke dag gehad vandaag?quote:
Jij ook 😮 alquote:
hahahah dat vind ik een grappige twistquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind het echt al wel leuk, maar mis 24 uurs games, echte ontbering.
En ik vind dat ze gewoon normaal moeten eten.
Maar dan vooral vergeten groentes en zo dat niemand weet hoe je het klaar.moet.maken
Ja leuk toch!!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahah dat vind ik een grappige twist
jongens, er is voldoende voedsel, hoera!
*insert krat met postelein aardpeer en schorseneer
smakelijk!
Zo dat zijn er nogal wat.quote:
Jij ook Goedemorgen.quote:
Nee dat is Mazikeen van luciferquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:13 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jij ook Goedemorgen.
Is dat Madonna in je ui?
(drowned world tour) vinnik haar beste. Inmiddels helaas vergane glorie (jammer)
quote:
Morguh Mazquote:
Ben afgeknapt door die tattoo op zijn borstkasquote:
Ja die is wel lelijk jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben afgeknapt door die tattoo op zijn borstkas
Nog niet opgeknapt?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:36 schreef Mazikeen het volgende:
Net weer paracetamol genomen
Ben er wel een beetje klaar mee
Ja alles weg. Maar ik heb last vak mijn schouder/nek/armquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet opgeknapt?
Mijn arm gelukkig wel een heel stuk beter, wat ben ik daar blij mee zeg.
O jee, als je maar niets klem hebt zitten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alles weg. Maar ik heb last vak mijn schouder/nek/arm
Voel lichte steekjes. Het is niet stijf
Zenuwklemquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, als je maar niets klem hebt zitten.
Lekkere warme douche er op zo en die man van je even goed laten masseren. Misschien zit het ook gewoon allemaal vast door de griep.
Ik hoop het niet voor je. Denk waarschijnlijk door dat je ziek geweest bentquote:
Nee dat laatste heb ik op laptop gedaanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Denk waarschijnlijk door dat je ziek geweest bent
Of je hebt hem overbelast door het bolken
Hoop het met je mee zal wel meevallen denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat laatste heb ik op laptop gedaan![]()
Hoop dat het de griep is
Lekker hoor, de kou achterlaten en dan in je b ikini aan het zwembad liggenquote:
En cocktails drinken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, de kou achterlaten en dan in je b ikini aan het zwembad liggen
Dat vooral en dan al zonnend genieten van een cocktail bolk roepenquote:
Kom net weer binnen maar het is echt vies waterkoud buiten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet veel gemist zo te zien, kan melden dat in het Belgie net zo koud is, als hier
Stoute @Lillibetquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]kon t niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij gaat nu door voor 2 blauwe ogenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:12 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee nee JIJ hebt geen blauw oog
![]()
had ergens anders gemikt
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jij gaat nu door voor 2 blauwe ogen![]()
![]()
![]()
![]()
geen van beidequote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:22 schreef Lillibet het volgende:
[..]
wat heb je liever het zingen van lenie of schrapen in een bakje?
Ik haat elke dag nieuwe gezichtenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:23 schreef Lillibet het volgende:
ashley vind amsterdam leuk want daar zijn iedere dag nieuwe gezichten
jij bent echt eenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik haat elke dag nieuwe gezichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig iedere dag nieuwe gezichten![]()
nieuwe avonturen![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:27 schreef Lillibet het volgende:
[..]
jij bent echt eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig iedere dag nieuwe gezichten![]()
nieuwe avonturen![]()
![]()
Zelfs DTS voorbij? Wat is daar mis?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
We doen het goed BB fans
[ afbeelding ]
Maze post nu hierquote:Op zondag 21 januari 2024 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs DTS voorbij? Wat is daar mis?
Geen idee. Het is er erg rustig momenteelquote:Op zondag 21 januari 2024 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs DTS voorbij? Wat is daar mis?
Die uitzendingen zijn ook weinig zeggend, ja je ziet de dingen die achter zal zaten, maar de uitslag weet je vaak al.quote:Op zondag 21 januari 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die van mij ook niet maar ik had toch geen herhaling van zetten verwacht.... ja zeker draait het om de uitzendingen en kijkcijfers daarom hebben ze schijt aan de streamers, totaal niet belangrijk!
Ja we gaan ophouden, we zijn stout..
De tv kijkers weten natuurlijk geen uitslagquote:Op zondag 21 januari 2024 07:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die uitzendingen zijn ook weinig zeggend, ja je ziet de dingen die achter zal zaten, maar de uitslag weet je vaak al.
Ze kunnen beter stoppen SL en gewoon laten zien.
De liveshow was een aanfluiting
Het format,in zijn huidige vorm is rijp voor de eeuwige jachtvelden van topvrouwen , als je het mij vraagt
Dat is waar, maar kijkend naar mijzelf ik scroll door de uitzending heen. Kijk aflevering niet compleetquote:Op zondag 21 januari 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tv kijkers weten natuurlijk geen uitslag
En de streamers die gaan kijken gaan kijken wat ze moesten doen ondanks dat ze de uitslag al weten
Ja dat is een idee, maar dan moet je via videoland kijken. Kan ik ook wel eens gaan doenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar kijkend naar mijzelf ik scroll door de uitzending heen. Kijk aflevering niet compleet
Ik heb sowieso een hekel aan reclame dus die heb je alvast gewonnenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is een idee, maar dan moet je via videoland kijken. Kan ik ook wel eens gaan doen
Dat is waar, ik vergeet het altijd om op videoland te kijken. ALs die er nu heel veel vroeger op zou staan. Maar het is zo goed als gelijk tijdigquote:Op zondag 21 januari 2024 08:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan reclame dus die heb je alvast gewonnen
Ja is Max 5 minuten eerder in mijn ervaringquote:Op zondag 21 januari 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vergeet het altijd om op videoland te kijken. ALs die er nu heel veel vroeger op zou staan. Maar het is zo goed als gelijk tijdig
We gaan het zien, lees net in de SV dat Sonja ook weer vermist wordt?quote:Op zondag 21 januari 2024 08:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie zal er vandaag billenkoekkrijgen bij de FEBO voor de blamage van de live gisteren
Ja is toch raar dat BB zoveel SL heeft en bij een EJVJL niet het geval was..quote:Op zondag 21 januari 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begin toch erg terug te verlangen naar ejvjl waar alles wel gewoon op stream te zien was.
Ja dit is niet leuk meer zoveel SLquote:Op zondag 21 januari 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begin toch erg terug te verlangen naar ejvjl waar alles wel gewoon op stream te zien was.
Ja die filmpjes hebben we nu wel gezien, wordt tijd voor nieuwe filmpjesquote:Op zondag 21 januari 2024 16:11 schreef Ebinas het volgende:
Het is ook wel heel erg. Het lijken er wel meer dan vorig jaar.
Geen doen zo. Ik zie nog liever dat oog dan de hele tijd die filmpjes
Dat zou wel leuker zijn, maar wellicht te veel werkquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die filmpjes hebben we nu wel gezien, wordt tijd voor nieuwe filmpjes
Kijk ook niet veel, je ziet maar een uur streams en daarna weer een streamlockquote:Op zondag 21 januari 2024 16:11 schreef Ebinas het volgende:
Het is ook wel heel erg. Het lijken er wel meer dan vorig jaar.
Geen doen zo. Ik zie nog liever dat oog dan de hele tijd die filmpjes
Denk het ook. Het zijn wel veel en lange Slquote:Op zondag 21 januari 2024 16:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou wel leuker zijn, maar wellicht te veel werk
En vandaag red je een uur niet eens.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk ook niet veel, je ziet maar een uur streams en daarna weer een streamlock
Daarvoor zijn de streams toch zodat wij meer zien dan de tv kijkers..quote:Op zondag 21 januari 2024 16:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En vandaag red je een uur niet eens.
Kijk vaak, maar ik heb ze maar een paar keer gezien.
De rest dit.
Jammer wel.
Snap ook niet zo goed waarom dan nog streams leveren.
Het is wat het is. Even aankijken nog en anders tijd voor andere dingen
Vorig jaar speelde ook alles achter een SL plaatsquote:Op zondag 21 januari 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de streams toch zodat wij meer zien dan de tv kijkers..
Vorig seizoen niet gekeken omdat ik de bewoners niks vond, nu wel en dan krijgen we om de haverklap een sl
Ben er dan ook snel klaar mee
Ja of in ieder geval een stuk meer dan dit mogen zien.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de streams toch zodat wij meer zien dan de tv kijkers..
Vorig seizoen niet gekeken omdat ik de bewoners niks vond, nu wel en dan krijgen we om de haverklap een sl
Ben er dan ook snel klaar mee
Maar dat jaar er voor niet, toen keek ik wel meerquote:Op zondag 21 januari 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ook alles achter een SL plaats
Het is meer SL dan streams helaas
Oh ook zoveel dus.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ook alles achter een SL plaats
Het is meer SL dan streams helaas
Ik dus ook .. maar naar de tv uitzending kijken via vlquote:Op zondag 21 januari 2024 16:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja of in ieder geval een stuk meer dan dit mogen zien.
Want ik vind deze bewoners wel wat beter dan die van vorig jaar. Toen haakte ik ook heel snel af.
Had dus nu op wat meer vermaak gehoopt.
De uitzendingen kijk ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dus ook .. maar naar de tv uitzending kijken via vl
Ligt wel een beetje aan de doelgroepen.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:27 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat een BB volledig op Videoland/Go Play beter is en niet meer op lineaire zenders als RTL 5. Alles voor de kijkcijfers is het nu, dus krijg je SL's want 'kijk maar naar de TV uitzending, schaap!'. Als je het volledig streaming doet en on demand en alles open gooit denk ik dat je misschien veel meer kijkers kan binden.
Ouderen weten het ook wel te vinden, en je trekt dan misschien ook meer jongeren ja, dus win-win.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan de doelgroepen.
Denk dat je de wat "ouderen"verliest dan.
Maar wel weer meer jongeren zullen dan wellicht kijken.
haha wilde hier net wat schrijvenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb ik weer, ben even weg Trashley terug :-(
Ik heb het ook voor heel af en toe een serie of film.. maar misschien zeg ik het na BB wel op..zonder als je toch tot weinig tot niet gebruikt..quote:Op zondag 21 januari 2024 16:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De uitzendingen kijk ik eigenlijk nooit.
Vind dit soort programma's eik alleen leuk met Fok!.
Nou ja, scheelt weer abo geld wss, want ik heb VL alleen bij BB of soort gelijke RLS
En je kan het zo weer aanzetten.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb het ook voor heel af en toe een serie of film.. maar misschien zeg ik het na BB wel op..zonder als je toch tot weinig tot niet gebruikt..
Daarom.. Ik betaal 9.99 per maand is op jaarbasis wel weer 119,88quote:Op zondag 21 januari 2024 17:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En je kan het zo weer aanzetten.
Dat is wel handig.
Da's zonde als je het er niet uithaalt.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarom.. Ik betaal 9.99 per maand is op jaarbasis wel weer 119,88
Daarom, kijk meer series en films op Netflix en Disney+quote:Op zondag 21 januari 2024 17:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's zonde als je het er niet uithaalt.
Zomers kijk ook nauwelijks zijn ook van die maanden, dat ik dat soort dingen stop zet.
Als BB niet bevalt stop ik het ook na 1 maand.
Zet het wel in mijn agenda, voordat ik weet zit ik er anders nog een maand aan vast.
quote:Op maandag 22 januari 2024 05:34 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Geweldig, de dag begint hier al goed ik zit vanaf 04.00 tot 17.00 zonder internet!
Bedankt Ziggo!!
Zo'n spijt van m'n overstap van KPN naar Ziggo...
Ben ook heel erg benieuwd wat we er op tv van gaan terug zien?quote:Op maandag 22 januari 2024 06:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het vertrek vanaf Sonja en de terugkomst van Ashley, voor chaos bij de FEBO heeft gezorgd?
Immers de spiegelkistjes waren al in het spel, dus de nominaties die daar in zaten konden ze niet meer veranderen, en Ashley is terecht met een nominatie terug gekomen.
Dus gaan ze deze week 4 mensen genomineerd laten zijn, of kan 1 Vance genomineerden zich nog vrijspelen, of doen ze geen PON? Zoveel vragen en zo weinig antwoorden.
O ja ziggo een en al ellende Heb vorig jaar heel veel problemen met ze gehadquote:Op maandag 22 januari 2024 05:34 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Geweldig, de dag begint hier al goed ik zit vanaf 04.00 tot 17.00 zonder internet!
Bedankt Ziggo!!
Zo'n spijt van m'n overstap van KPN naar Ziggo...
Ooh jij ook al... wat een gekloot bij die Ziggo vanaf dag 1 een grote bak ellende!quote:Op maandag 22 januari 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ziggo een en al ellende Heb vorig jaar heel veel problemen met ze gehad
Ja echt hequote:Op maandag 22 januari 2024 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jij ook al... wat een gekloot bij die Ziggo vanaf dag 1 een grote bak ellende!
Ooh wat vreselijk maar zo herkenbaar, ik heb bijna hetzelfde verhaal.... ze halen gewoon naar geld van je rekening en niet zo'n beetje ook...ik heb het allemaal terug hoor maar wat een gezeik... en nu net weer, nu blijk ik weer niet gekoppeld te zijn aan Vodafone (ik heb all in bij Ziggo) dus weer Vodafone gebeld, blijkt dus wel gekoppeld te staan... ze lullen allemaal maar wat, en inderdaad mensen die onverstaanbaar zijn, ondertussen zijn we weer 2 uur verder met wachtrijen enz... wat een gezeik...quote:Op maandag 22 januari 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he
Ik ben al jaren en jaren lid bij hun verleng ieder jaar mijn abo, dan krijg ik korting
DIt jaar ging het fout en hebben ze iedere keer geld van mijn rekening gehaald dubbele betalingen en dan ineens was sloten ze mij overal van af omdat ik geen abo zou hebben.
Zat ik een hele avond/dag zonder internet/tv en telefoon/
Heel wat afgebeld, wel de automatische incasso er af gehaald
Ik heb nu de afgelopen 5 maanden niet hoeven betalen, zoveel hadden ze teveel gerekend.
EN dan die ellende om het allemaal aan die telefoonlijnen uit te moeten leggen.
Vaak mensen die niet goed Nederlands verstaan en begrijpen.
De laatste keer kreeg ik iemand die het wel begreep en de problemen, tot nu toe, heeft opgelost
O jee wat een ellende ook zeg. Ik ga hun niet meer automatisch geld af laten halen. Heb ik stil laten zetten. En iedere keer als je belt krijg je een ander verhaal te horen en krijg je verschillend antwoord.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wat vreselijk maar zo herkenbaar, ik heb bijna hetzelfde verhaal.... ze halen gewoon naar geld van je rekening en niet zo'n beetje ook...ik heb het allemaal terug hoor maar wat een gezeik... en nu net weer, nu blijk ik weer niet gekoppeld te zijn aan Vodafone (ik heb all in bij Ziggo) dus weer Vodafone gebeld, blijkt dus wel gekoppeld te staan... ze lullen allemaal maar wat dan een inderdaad mensen die onverstaanbaar zijn ondertussen zijn we weer 2 uur verder met wachtrijen enz... wat een gezeik...
Nou gelukkig dat het bij jou opgelost is maar de ellende die je ervan hebt gehad bah gewoon zo onnodig...
Wat en wie is dit dan?quote:Op maandag 22 januari 2024 19:37 schreef ledn81 het volgende:
Niet verder delen svp (haal het zo offline), maar moest toch even lachen]
haha wat de fuckquote:Op maandag 22 januari 2024 19:37 schreef ledn81 het volgende:
Niet verder delen svp (haal het zo offline), maar moest toch even lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |