Die smaken echt helemaal nergers na, als je ze door midden snijd lijkt het niet eens op gehakt vind ik.quote:
Eens, het is meer een soort van pap gevormd in een balquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die smaken echt helemaal nergers na, als je ze door midden snijd lijkt het niet eens op gehakt vind ik.
Ja tussen door Fok!ken of een spelletje doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is waar, verstand op 0 en gaan...
Ja ziet er erg onsmakelijk uitquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, het is meer een soort van pap gevormd in een bal
whaaaaat hahahahahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
@:greysbones houd jij @:lillibet vandaag een beetje in het gareel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Maar wel boterhammen met olie lekker vinden en dagelijks eten![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:29 schreef Lillibet het volgende:
[..]
whaaaaat hahahahahahaIk kom terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ehhhhquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:34 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Hoor jij niet met de familie ballen te spelen?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhhh
Dit wordt een hele rare fetish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:17 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
houdt ie van
Ik ben terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar weet jij toch alles van?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:29 schreef Lillibet het volgende:
[..]
begreep dat het voor mensen met een kunstgebit wat lastig bijten kan zijn
Ja door jou!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ja door jou!Graag gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef Lillibet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:39 schreef Lillibet het volgende:
[..]
de streams zijn saai![]()
Er is wel heel weinig leuks gebeurd afgelopen week op de streams.
heb ze uitgezetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga nog even genieten van deze fantastische livestreams
Nee. Ze gaan liever off-topic in de cos waardoor de mensen die er echt voor de cos zitten weer boos worden 😉quote:
Zware baan heb je hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Ze gaan liever off-topic in de cos waardoor de mensen die er echt voor de cos zitten weer boos worden 😉
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Ze gaan liever off-topic in de cos waardoor de mensen die er echt voor de cos zitten weer boos worden 😉
Ga loonsverhoging vragenquote:
Drukke dag gehad vandaag?quote:
Jij ook 😮 alquote:
hahahah dat vind ik een grappige twistquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind het echt al wel leuk, maar mis 24 uurs games, echte ontbering.
En ik vind dat ze gewoon normaal moeten eten.
Maar dan vooral vergeten groentes en zo dat niemand weet hoe je het klaar.moet.maken
Ja leuk toch!!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahah dat vind ik een grappige twist
jongens, er is voldoende voedsel, hoera!
*insert krat met postelein aardpeer en schorseneer
smakelijk!
Zo dat zijn er nogal wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |