quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gevaarlijk was hij ook, hij trok zich niets aan van het verkeer en liep dwars door de straten van West-Terschelling terug naar zijn stal.
Ze weten waar de stal is ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gevaarlijk was hij ook, hij trok zich niets aan van het verkeer en liep dwars door de straten van West-Terschelling terug naar zijn stal.
Heb ik ooit met mijn ponykar gehad.Die ging echt op holquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:26 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Zo herkenbaar, heb vroeger ook paard gereden en ben zo dwars over een weg met voorbijrazend verkeer gerend met een paard die alleen maar naar huis wilde.
Katjes mogen ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
Zal ik nog een paardenplaatje posten?
Eenmaal wakker ben ik toch wakker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:31 schreef Epicouros het volgende:
Arme Dotteke. Ziet er naar uit dat je heel de nacht gaat moeten opblijven...
Tenzij je beslist het je niet aan te trekken. Misschien een goed idee om er letterlijk je slaap niet voor te laten?...
Dit is mijn zus,die kan best kattig zijn.quote:
Ja, en die was midden in het dorp.quote:
Ik ga weer stuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en die was midden in het dorp.
De doorgang naar de stal was te laag voor mens en paard, waardoor ik even aan de goot moest hangen en zo ongedeerd weer voet aan de grond kreeg.
Nog daarvoor stond er een veulen aangelijnd in een grasveld, mijn paard bleef daar stil staan, en toen gaf het veulen mijn paard een trap in de flank, waarvan één hoef mijn voet raakte.
Hier net zo behalve dan dat ik het dit jaar niet echt volg (wel de cos) Ik vind er niks meer aan met al die streamlocks en qua bewoners vind ik alleen zover ik heb gezien Karen en Tyroon leuk. Dat gezeik met die koffers en rantsoenen en eenzijdig eten slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik volg toevallig nu ineens wel BB op tv (niet iedere avond) en heb dan zin om af en toe mee te posten. Voorgaande jaren was dat niet zo. En zo is het voor iedereen anders. Niet iedereen volgt deze BB en heeft misschien andere redenen om weg te blijven. Heeft verder weinig met de dynamiek te maken denk ik.
Ik kan me jou niet herinneren hoor maar mooie posting.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 03:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hier net zo behalve dan dat ik het dit jaar niet echt volg (wel de cos) Ik vind er niks meer aan met al die streamlocks en qua bewoners vind ik alleen zover ik heb gezien Karen en Tyroon leuk. Dat gezeik met die koffers en rantsoenen en eenzijdig eten slaat ook nergens op.
Het is dus niet zo dat ik wegblijf omdat de dynamiek in de cos zo anders is als vorig jaar (toen poste ik ook amper)
De 1e paar seizoenen volgde ik graag vooral 2 met Opa Koos en Bianca en de Arm rijk (was dat 3 ?)
Met het seizoen met Tijn Monique en Sabrina maakte ik zelfs streamverslagen op VOL.en ik heb al mijn caps nog.
Toen werd er nog heel weinig gecapt.
Allemaal goedenacht en
Take Care.
Ice.
Agh Dot je moet wat hé...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:50 schreef Dotteke het volgende:
Ben maar een opgenomen kerstfilm gaan kijken
Zoals alles kerstfilms zoetsappig 🤣quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh Dot je moet wat hé......
Was het een leuke film..
Ja vreselijk.. ik heb er niet 1 gezien dit jaar..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals alles kerstfilms zoetsappig 🤣
O ik wel een paar. Al ver voor de kerst stonden ze op Videoland 😉quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vreselijk.. ik heb er niet 1 gezien dit jaar..
O wat lekker Child. Ik heb nog geen uurtje geslapen vannacht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lag er al rond kwart voor acht in en heb geslapen tot zes
Gatsie, wat naar, hoe dat zo?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat lekker Child. Ik heb nog geen uurtje geslapen vannacht.
Ja klopt, ik vind er niks aan..scrooge achtige films, heerlijk..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wel een paar. Al ver voor de kerst stonden ze op Videoland 😉
Dat dat zag ik..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Hier in ieder geval niet veel slaap gehad vannacht.
Ik werd wakker van iets ging beneden kijken maar zag niets, dacht even hier kijken en het was nodig dat er een mod aanweizgquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatsie, wat naar, hoe dat zo?
(ligt aan de antipsychotica hier. Kan zo twaalf tot vijftien uur slapen als ik het mezelf toestond)
Ah op die fiets! Ja dan slaap je nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik werd wakker van iets ging beneden kijken maar zag niets, dacht even hier kijken en het was nodig dat er een mod aanweizg
Ik vind het wel lekker relaxt, zijn van die films waar je niet alle aandacht b ij nodig hebtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind er niks aan..scrooge achtige films, heerlijk..
Nou ik slaap liever hoor in de nacht, niets rondlummel. Ja in dromenland dat dan wel weerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah op die fiets! Ja dan slaap je niet
Ik zou soms wel weer eens nachtje willen doorhalen en lekker rondlummelen. Alleen met die nieuwe medicijnen is dat geen optie meer iig
Morguh Jockariquote:
* ChildoftheStars stuurt een pakje pillen jouw kant opquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik slaap liever hoor in de nacht, niets rondlummel. Ja in dromenland dat dan wel weer
Ik wacht de postbode opquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars stuurt een pakje pillen jouw kant op
Morguh Kodiak, wat ga je hobbyen vandaag?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag er maar kort bij, aan het hobbyen tot laat vandaag
Ik help elke vrijdag een vriend in zijn frituur, en maak dan ook de vrijdag special de huisgemaakte gehaktballen volgens familie recept een ware hit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Kodiak, wat ga je hobbyen vandaag?
O lekker, hou wel van een frietje en zelf gemaakte gehaktballen of bamiballen zelf gemaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik help elke vrijdag een vriend in zijn frituur en maak dan ook de vrijdag special de huisgemaakte gehaktballen volgens familie recept een ware hit
🤢 gehaktballen uit de fabriek.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, hou wel van een frietje en zelf gemaakte gehaktballen of bamiballen zelf gemaakt
Die fabrieks dingen zijn nooit zo lekker ( vind ik dan)
Dat is waar, verstand op 0 en gaan...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker relaxt, zijn van die films waar je niet alle aandacht b ij nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |