Om 13.00 word ik gebeld. Daarna ga ik denk ik creatief zijn... maar weet nog absoluut niet wat ik wil... kan niet kiezen en kom er niet opquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien even een uurtje relaxen en een nieuw plan voor de middag maken
Klopt, hebben we nog wel in de COS over gehad, geen idee hoe we daar op kwamen..quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Zat gisteren een oude aflevering van Utopia te kijken uit 2017, daar liep een zeer jonge KimW uit EJVJL naar binnen als kapster. Met nog niet zo blond haar als wat ze onlangs had. Wist niet dat ze daar ook geweest is, was blijkbaar eenmalig omdat ze toen even geen kapster hadden als bewoner.
Oh dat kan ik mij geen eens meer herinneren trouwensquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Ze was daarvoor al op een feestje geweest in de loods, die vreselijke Jeroen was helemaal weg van haar, en later kwam ze daar als kapster even langs voor een klusje.
Oh wat leuk!quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Zat gisteren een oude aflevering van Utopia te kijken uit 2017, daar liep een zeer jonge KimW uit EJVJL naar binnen als kapster. Met nog niet zo blond haar als wat ze onlangs had. Wist niet dat ze daar ook geweest is, was blijkbaar eenmalig omdat ze toen even geen kapster hadden als bewoner.
Hear hearquote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:18 schreef Shii het volgende:
Ik weet het niet. Lijkt me dat mensen wel mee komen posten als ze daar behoefte aan hebben.
Ik heb nog een leuk linkje.quote:
Ga je nu hier verder. Hou eens op. En laat FF met rust hij doet je nietsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:56 schreef Mercedes. het volgende:
Ik dacht in het begin dat Fresh Fruit heel leuk was maar hij is narcistisch want ik gaf hem tegengas en toen werd hij gemeen tegen me. Ach ja. Ik durf te vechten tegen de gevestigde orde van Fok Forum.
Balen. Maar wel lekker tijd om even te modereren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:55 schreef Dotteke het volgende:
Een uurtje geslapen en toen wakker van een bonk en gerommel buiten. Gekeken maar niets gezien maar wel klaar wakker gggrrr
Was eigenlijk niet de bedoeling maar wel nodig helaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Balen. Maar wel lekker tijd om even te modereren.
En dat is wel even nodig ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Balen. Maar wel lekker tijd om even te modereren.
Hopelijk pak je zo nog wel wat slaap.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 01:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet de bedoeling maar wel nodig helaas.
Ik hoop het ook. Maar eenmaal wakker is hier vaak ook wakker helaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk pak je zo nog wel wat slaap.
Ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
Willen jullie een mooi Fries paard ziem?
Je moet eens ophouden met je getrol. Post gewoon gezellig mee of ga slapen.quote:
Dit is Oepke.quote:
In die tijd de enige hengst met predicaat Preferent.quote:
Ook ik.quote:
Sorry,ik moet lachen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook ik.
Op Terschelling, en hing meer aan de flanken dan op de zadel.
Eigenwijs paard bepaalde alles, liep gewoon zijn eigen route.
Ik volg toevallig nu ineens wel BB op tv (niet iedere avond) en heb dan zin om af en toe mee te posten. Voorgaande jaren was dat niet zo. En zo is het voor iedereen anders. Niet iedereen volgt deze BB en heeft misschien andere redenen om weg te blijven. Heeft verder weinig met de dynamiek te maken denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:15 schreef Mercedes. het volgende:
Terug naar de oorzaak van mijn posting die ergens goed bedoeld was. Meerderen reageren veel minder in het BB forum en ik denk omdat er een andere dynamiek nu is met andere mensen die vorig jaar in een jaar van je leven waren. Kan toch.
Ik vind het juist leuk om nieuwe mensen te hebben in dit forum.
🤣🤣quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook ik.
Mijn dochter heeft op Terschelling 'gezwommen' met paarden. Was mooi om te zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook ik.
Met een zwembandje om vast.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 02:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft op Terschelling 'gezwommen' met paarden. Was mooi om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |